時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39133

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 21-4-16 09:00 |只看該作者
笑左...HAHA


伯爵府

積分: 17335


22#
發表於 21-4-16 11:56 |只看該作者
個筆者邏輯本身都有問題,有咩資格叫人守法


禁止訪問

積分: 4966


23#
發表於 21-4-16 12:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 552


24#
發表於 21-4-16 20:40 |只看該作者
小小馬奇朵 發表於 21-4-16 01:39
佢話香港冇法治喎

唔守法嘅人可以歪曲到話香港冇法治

唯一做法就係拉晒佢哋,証明香港有法治!


侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


25#
發表於 21-4-16 20:53 |只看該作者

回覆樓主:

其實黃人不嬲都做緊佢地討厭的人。




禁止訪問

積分: 4966


26#
發表於 21-4-17 08:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5605


27#
發表於 21-4-17 10:21 |只看該作者
佢地咁想吾出奇,就如佢地周圍破壞香港咁,都話系為香港好一樣


侯爵府

積分: 22758


28#
發表於 21-4-17 13:23 |只看該作者
露比EE 發表於 21-4-16 00:51
2019-2020可以話係香港回歸後最黑暗既日子,d人可以無理到周圍破壞(總之唔合意就集體破壞),放火燒鋪( ...

日日見到跳閘,喺圍欄度條都見過!


伯爵府

積分: 15510

2024年龍年勳章


29#
發表於 21-4-17 16:18 |只看該作者
露比EE 發表於 21-4-15 23:53
原來係英國就要守法,才不會成為討厭的人!

那麼在香港呢?在香港犯法就不會令人討厭嗎?

就係呢種低端思想,盲目崇洋,抬高白人踐踏自己既人,結果就係被白人更看不起,當你班移民黄人狗咁踢


琥珀宮

積分: 169796


30#
發表於 21-4-17 18:57 |只看該作者
露比EE 發表於 21-4-15 23:53
原來係英國就要守法,才不會成為討厭的人!

那麼在香港呢?在香港犯法就不會令人討厭嗎?

呢班人係門口狗,在自家就大聲吠,出外就聲都唔聲。不過,無論點吠,都只係一條唐犬,唔會因為移民就變咗洋犬。


禁止訪問

積分: 4966


31#
發表於 21-4-17 19:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo