自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


伯爵府

積分: 16810


21#
發表於 21-4-29 23:58 |只看該作者
redhot 發表於 21-4-29 23:55
明解!希望幫到搵工朋友,最緊要唔好怕醜,踏前多一步

對。我現在interview, 有時不是覺得適合,返而是覺得佢是否做得長。如果他能踏出第一步會好很多。


子爵府

積分: 13577

虎到金來勳章


22#
發表於 21-4-29 23:59 |只看該作者
樓主唔好灰心,好多jm陪緊你
逆境一定會有但好快會過去
相信我哋,唔好放棄一定好快有轉機


水晶宮

積分: 51827


23#
發表於 21-4-30 00:08 |只看該作者

回覆樓主:

當你過了這個結,回頭往後看時,你會回想幸虧當時你沒放棄,走了過來,原來也不過如此而已。

好運在前,路是人走出來的。

樓主加油

點評

茶類愛好者    發表於 21-5-30 12:28


伯爵府

積分: 18255

Poo得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 夏天玩到顛 畀面勳章


24#
發表於 21-4-30 00:24 |只看該作者
改變思想 活在當下


公爵府

積分: 29932


25#
發表於 21-4-30 00:35 |只看該作者
前世因,今世果


大宅

積分: 1608


26#
發表於 21-4-30 00:40 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-29 20:09
生存在地球寧願乜野都唔好做,上天就不會懲罰世人。

想搵份兼職都咁難,每日都是與死亡冇分別。每日都是等 ...

本帖最後由 KARORO1030 於 21-4-30 00:41 編輯

有d熱線可以幫到你
2389 2222

試下搵人傾下 轉角就是出口


子爵府

積分: 12506


27#
發表於 21-4-30 00:48 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-29 20:09
生存在地球寧願乜野都唔好做,上天就不會懲罰世人。

想搵份兼職都咁難,每日都是與死亡冇分別。每日都是等 ...

本帖最後由 yk2 於 21-4-30 00:50 編輯

我認識很多成功人仕及有錢老闆,一般人和他們最大分別係心態,他們好少呻,只會併,好多嘢在佢哋覺得無嘢難到佢,肯博,爭取每分每秒盡全力跨過去,跨完再跨,再作更遠大目標再跑。而且認識他們很多不是出生有錢和高學歷家庭,相反這班是先天條件比人還要差! 所以成唔成功真係要睇自己! 嘗試凡事想正面一點,績極d,可能已改寫一個人人生。


別墅

積分: 861


28#
發表於 21-4-30 03:56 |只看該作者
咕咕豬 發表於 21-4-29 21:31
咩叫“做了無數次好心幫個天”?

本帖最後由 larisqa 於 21-4-30 04:04 編輯

見到人釣魚,叫人唔好釣魚咁。


別墅

積分: 861


29#
發表於 21-4-30 04:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 larisqa 於 21-4-30 04:03 編輯

謝謝各位正面鼓勵。
現在真的好難找工。好多公司因減單裁員,現在想搵多份兼職好難搵。一來自己年紀大了,以前搵兼職都沒現在咁難,冇消息。
突然想到復活島的摩艾石像,他們全都抬頭望著個頭,他們是否也是經歴過我們現在的災難,每天只能被封在地上望著天空求離開打救?


珍珠宮

積分: 46551


30#
發表於 21-4-30 05:07 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-30 03:56
本帖最後由 larisqa 於 21-4-30 04:04 編輯

見到人釣魚,叫人唔好釣魚咁。

你素食? 搵個宗教信仰寄托下 搵朋友傾下計


男爵府

積分: 6127


31#
發表於 21-4-30 05:33 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-29 20:09
生存在地球寧願乜野都唔好做,上天就不會懲罰世人。

想搵份兼職都咁難,每日都是與死亡冇分別。每日都是等 ...

我都同你一樣過得好辛苦,有陣時耐唔耐都會諗我在這個世界有什麼意義,點解上天比我行咗10幾年咁痛苦嘅路。我想找一個宗教倚靠,但好似都唔容易。
唔知係咪前世做咗好多錯事,今世遇上咁多波折,同埋焦慮症左10幾年。大家加油。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 21-4-30 05:52 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-29 12:02
謝謝各位正面鼓勵。
現在真的好難找工。好多公司因減單裁員,現在想搵多份兼職好難搵。一來自己年紀大了, ...

呢個真係好難避免,年紀漸長,經驗漸多,但同時競爭力亦無形中減少中,年紀大咗點都唔夠後生咁捱得,經驗多但同時有時俾舊有果套綁手綁腳,某D工種要創新要有諗頭,年紀大點都差D,有家累亦冇年輕時咁無憂係慮,但呢D係避唔到嘅,有時只可以叫自己改變吓心態,降低少少期望,天無絕人之路,今日捱過咗,希望在明天。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


公爵府

積分: 28250


33#
發表於 21-4-30 07:49 |只看該作者

回覆樓主:

最近睇緊一些講印度種性, 如果生在印度低下階層, 係絕對沒有向上流機會, 賤民就呢一世甚至子孫都係賤民, 對比香港我地已經係天堂, 起碼我地靠努力仲見到希望, 呢一刻既黑暗,但前面一定有曙光


男爵府

積分: 6558


34#
發表於 21-4-30 08:02 |只看該作者
annakit 發表於 21-4-30 07:49
最近睇緊一些講印度種性, 如果生在印度低下階層, 係絕對沒有向上流機會, 賤民就呢一世甚至子孫都係賤民 ...

認同
喺香港唔會餓死人,只要唔好揀擇,肯捱就會賺到生活費
賺到過度到生活,之後再諗儲錢
慢慢一步一步行落去,機會係有嘅
但依家經濟環境唔好,難度係高咗
但工作始終係有㗎
大家加油
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


35#
發表於 21-4-30 08:20 |只看該作者
decemberain 發表於 21-4-30 05:33
我都同你一樣過得好辛苦,有陣時耐唔耐都會諗我在這個世界有什麼意義,點解上天比我行咗10幾年咁痛苦嘅路 ...

我細細個由大陸嚟香港定居,唔識廣東話,但努力好快甩咗鄉音
abc都唔識……但之後卻追到上去成績唔錯

屋企冇錢所以細個住木屋區
阿媽冇學歷所以佢要捱得好辛苦,做幾份工
儲到錢之後有間細細樓,總算捱到生活

但係我10歲開始有抑鬱,15歲開始有焦慮症
細個唔知係乜,活做痛苦嘅正常生活中
到30幾歲先知道以前自己有嚴重嘅情緒病

到咗40歲先開始轉運,有好生活
但仍然很多精神痛苦,經常要撐過去
人生就是如此,命水唔好嘅人係好辛苦
但我不放棄,努力做好自己
大家加油

點評

茶類愛好者    發表於 21-5-30 12:31
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


民房

積分: 6


36#
發表於 21-4-30 08:22 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-4-29 22:18
樓主你要振作,咬實牙關度過最困難的時刻

人有三衰六旺,我十幾年前銀行得返幾百蚊

好鼓勵性!


男爵府

積分: 6558


37#
發表於 21-4-30 08:27 |只看該作者
thehours 發表於 21-4-30 08:22
好鼓勵性!

本帖最後由 Irene1121 於 21-4-30 08:29 編輯

我哋嗰代都唔及之前嗰代啲人捱得咁辛苦
始終香港好多機會,尤其香港開埠之後,多方面進步得好快
近年因為社會事件及疫症問題,經濟及生活困難咗
但係蟄伏幾年之後,可以再振作
最緊要生生不息,堅持落去,把持信念


子爵府

積分: 10806


38#
發表於 21-4-30 08:46 |只看該作者
larisqa 發表於 21-4-30 04:02
謝謝各位正面鼓勵。
現在真的好難找工。好多公司因減單裁員,現在想搵多份兼職好難搵。一來自己年紀大了, ...

唔好灰心,我有幾位同事未離職已找到工作,加油。


男爵府

積分: 6127


39#
發表於 21-4-30 09:04 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-4-30 08:20
我細細個由大陸嚟香港定居,唔識廣東話,但努力好快甩咗鄉音
abc都唔識……但之後卻追到上去成績唔錯

你好犀利,我都要好似你咁努力。
咁你後尾有冇醫治到個焦慮症?


伯爵府

積分: 16042


40#
發表於 21-4-30 09:07 |只看該作者

回覆樓主:

祝福樓主快啲搵到工

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo