自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


公爵府

積分: 28826

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


21#
發表於 21-5-7 19:48 |只看該作者
做奶媽時只會用全青木瓜煲魚湯有上奶效果,平時會買少青多橙黃色木瓜,切大件水滾時落,配雪耳花生雞腳薑片
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


象牙宮

積分: 216490


22#
發表於 21-5-7 19:51 |只看該作者
alicemic 發表於 21-5-7 18:17
用熟木瓜煲老火湯, 味道會濃啲甜啲!

同意.我都係用熟木瓜煲


侯爵府

積分: 24784

馬年勳章 牛年勳章


23#
發表於 21-5-7 19:57 |只看該作者
我鍾意熟木瓜,湯甜D


水晶宮

積分: 50007


24#
發表於 21-5-7 20:10 |只看該作者
非奶媽吾好飲太多青木瓜湯,青木瓜上奶,我當年餵人奶時,成日煲,屋企另兩個女性都跟住飲,個幾兩個月後,佢哋都check到個胸有啲問題(詳性已經吾記得),停咗青木瓜湯先無事


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo