家庭理財

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   12


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


21#
發表於 21-7-2 17:47 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:46
強積金靠自己揀基金,年金就自己無咗主導權。
可能我玩開股票,所以我個人唔buy年金

我就係只買股票,冇興趣揀基金

點評

sophylalalala    發表於 21-11-16 00:01


琥珀宮

積分: 169637


22#
發表於 21-7-2 17:51 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 17:39
法例規定,不是65歲嗎?

60歳可退休為理由提早領取
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 169637


23#
發表於 21-7-2 17:52 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 17:47
我就係只買股票,冇興趣揀基金

MPF揀恆指基金,等於買2800盈富基金


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


24#
發表於 21-7-2 17:56 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:52
MPF揀恆指基金,等於買2800盈富基金

如果買盈富,我會選擇在股票市場直接買


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 21-7-2 17:57 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:51
60歳可退休為理由提早領取

60歲都太遲吧,損失了時間成本


琥珀宮

積分: 169637


26#
發表於 21-7-2 17:59 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 17:42
我買年金純粹為扣稅,唔係從投資角度考慮 ,同埋唔想等咁耐先拎返d錢。
...

我有不斷加碼買股票,所以我想法係唔介意每年8折買多6萬蚊2800盈富基金。而我d股票一向不會清倉,唔係短炒,係希望老咗超過60歲係好多股票收息養老,所以無感覺MPF係軋住d錢拎唔返


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 21-7-2 18:02 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:59
我有不斷加碼買股票,所以我想法係唔介意每年8折買多6萬蚊2800盈富基金。而我d股票一向不會清倉,唔係短炒 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 21-7-2 18:18 編輯

大家看法不同,賺到錢就可以了,其實每年6萬都唔係乜野錢。


琥珀宮

積分: 169637


28#
發表於 21-7-2 18:10 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 17:57
60歲都太遲吧,損失了時間成本

MPF揀股票基金,係投資去希望隨時間升值。若MPF揀保守基金,先係損失時間成本

下圖係BCT恒指基金(成立於2009/10/1)截至2020/12/31表現,總回報64.31%,年化率回報每年4.51%
myimage.jpg


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


29#
發表於 21-7-2 18:27 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 18:10
MPF揀股票基金,係投資去希望隨時間升值。若MPF揀保守基金,先係損失時間成本

下圖係BCT恒指基金(成立於 ...

先唔講回報,對於我呢個冇MPF 戶口嘅人,係冇咁多精神同時間去管理個TVC戶口。所以都係想用最簡單方便,冇手尾跟嘅方法去扣稅。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 21-7-2 18:29 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 18:10
MPF揀股票基金,係投資去希望隨時間升值。若MPF揀保守基金,先係損失時間成本

下圖係BCT恒指基金(成立於 ...

如果係股票基金,4.51%嘅回報,太少


琥珀宮

積分: 169637


31#
發表於 21-7-2 18:30 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 18:29
如果係股票基金,4.51%嘅回報,太少

本帖最後由 木土土 於 21-7-2 18:31 編輯

我無研究,咁買年金扣稅,有幾多回報?


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 21-7-2 18:36 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 18:30
本帖最後由 木土土 於 21-7-2 18:31 編輯

我無研究,咁買年金扣稅,有幾多回報?

我買年金,主要係為左扣稅,並唔係為投資,希望你明白。我話4.51%回報少,係對比於其他投資渠道,並唔係同年金作比較。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 21-7-2 18:45 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 17:59
我有不斷加碼買股票,所以我想法係唔介意每年8折買多6萬蚊2800盈富基金。而我d股票一向不會清倉,唔係短炒 ...

Btw 今日盈富比人狂沽空


琥珀宮

積分: 169637


34#
發表於 21-7-2 19:20 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-7-2 18:45
Btw 今日盈富比人狂沽空

你清晒倉未?
不過傾股票,就唔好繼續係呢個post傾(有排講),off topic


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 21-7-2 19:34 |只看該作者
木土土 發表於 21-7-2 19:20
你清晒倉未?
不過傾股票,就唔好繼續係呢個post傾(有排講),off topic
...

我分10注錢,買得唔多,而家渣緊4隻都係低位入,加埋賬面輸少少。
btw,我唔鍾意傾股票


男爵府

積分: 5660


36#
發表於 21-7-2 21:24 |只看該作者
想問而家恆指唔算低位,如果呢個時候先買TVC 擺落去,長揸到退休係咪都一定有穩定回報?


侯爵府

積分: 24563


37#
發表於 21-7-2 22:37 |只看該作者
ms_bob 發表於 21-7-2 21:24
想問而家恆指唔算低位,如果呢個時候先買TVC 擺落去,長揸到退休係咪都一定有穩定回報?
...


你唔係一次過供, 係個個月供的。當然亦受股市週期影響。 記得2000年代有一段頗長時間(以年計)回報係負或者很少, 個時D人嘈得好勁。


洋房

積分: 76


38#
發表於 21-7-3 00:56 |只看該作者

回覆樓主:

自願性強積金供款同年金都各有好處既。
如果對自己投資有信心,而且有時間管理既話當然係選擇自願性強積金。
如果唔係就選擇年金,反正可以扣完稅,下一年就已經回本,即走又得,等退休先慢慢拎又得。


伯爵府

積分: 15117


39#
發表於 21-7-3 09:30 |只看該作者
我都係没TVC,選擇買年金,費事煩。反而老公有強積金户口,可以供埋我quota去扣税嗎?


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


40#
發表於 21-7-3 10:19 |只看該作者
bearbear2003 發表於 21-7-3 09:30
我都係没TVC,選擇買年金,費事煩。反而老公有強積金户口,可以供埋我quota去扣税嗎? ...

你買左年金,老公點用你Quota?

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo