興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


21#
發表於 09-6-19 12:52 |只看該作者
佢成日都話要玩一早十幾廿年前就開始玩...

就係知道d野貴先唔敢掂...

仲同d仔女講,你地無飯開就食相機啦

其實我係為左阿仔畢業禮先買部長zoom...點知依家.... 可能冇用lu....


原帖由 十月b彤9889 於 09-6-19 11:20 發表


一入洪門深似海, 玩相機嘅就係咁燒銀紙架喇, 不過, 影倒d靚嘅相, 嗰陣個心情又好興奮
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


22#
發表於 09-6-19 15:23 |只看該作者
十幾年前, 仔女都未出世, 點同呢
一於俾心機用好部機佢
有咩唔明, 即管上來問, 大家一定幫你


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


23#
發表於 09-6-19 17:55 |只看該作者
最慘係以前佢一個人搵一個人洗,依家一個人搵4個人洗,但人工仲小左....
所以 唯有等下睇下有冇二手啦...

我會努力...其實我買左部機佢都有拎黎睇下摸下,不過佢一上手就話..嘩...乜咁重o架...

我都係靠自己網店o既微薄收入儲幾個月先買到部機咋...
又冇錢又要享受

原帖由 chloepapa 於 09-6-19 15:23 發表
十幾年前, 仔女都未出世, 點同呢
一於俾心機用好部機佢
有咩唔明, 即管上來問, 大家一定幫你
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


24#
發表於 09-6-19 22:02 |只看該作者
既然係咁, 就要好好善用手上已有的器材來影靚相


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo