家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


21#
發表於 21-7-28 19:38 |只看該作者
lovelywww 發表於 21-7-28 14:07
政策唔需要討論,一出就玩死股民,睇港股噚日3500億成交好多基金要錢唔要貨..遠離中資股保平安

本帖最後由 MissMaMa 於 21-7-28 19:47 編輯

三大受影響行業:房地產,教育,醫療,國策指引係不能謀取暴利,以免影響民生。另外,網絡視頻要監管,重新整頓,比較大影響嘅係16歲以下嘅兒童不能直播,對快手呢類擁有社群平台業務嘅股會有較大衝擊。仲有反壟斷法,之前係阿里,而家係騰訊,又睇下騰訊點樣喺一個月內攪掂音樂版權呢個危機。


珍珠宮

積分: 33610


22#
發表於 21-7-28 20:33 |只看該作者
peanutboy9 發表於 21-7-28 17:42
會吾會考慮溝一溝

我買咗堆垃圾,唔敢溝住。


洋房

積分: 79


23#
發表於 21-7-28 20:35 |只看該作者
rex13 發表於 21-7-28 20:33
我買咗堆垃圾,唔敢溝住。

本帖最後由 peanutboy9 於 21-7-28 20:36 編輯

我買9988阿里巴巴
和2628人壽
成日想溝淡佢
早d返身
可惜冇彈藥


大宅

積分: 1536


24#
發表於 21-7-28 20:39 |只看該作者
回覆 MissMaMa 的帖子

吾係 2342 佢係正股黎 依隻我無買窩輪


大宅

積分: 2874


25#
發表於 21-7-28 23:36 |只看該作者
peanutboy9 發表於 21-7-28 20:35
本帖最後由 peanutboy9 於 21-7-28 20:36 編輯

我買9988阿里巴巴

以上2隻股我都有


洋房

積分: 79


26#
發表於 21-7-29 09:29 |只看該作者
cococheng88 發表於 21-7-28 23:36
以上2隻股我都有

中人壽會派息
阿里巴巴好似冇


水晶宮

積分: 65971


27#
發表於 21-7-29 12:49 |只看該作者
話左不好亂買股票啦。


大宅

積分: 2874


28#
發表於 21-7-29 13:05 |只看該作者
peanutboy9 發表於 21-7-29 09:29
中人壽會派息
阿里巴巴好似冇

巴巴抽返來,炒左三轉,而家蝕3成,中人壽溝左貨,蝕左小小。


別墅

積分: 571


29#
發表於 21-7-29 14:19 |只看該作者
cococheng88 發表於 21-7-29 13:05
巴巴抽返來,炒左三轉,而家蝕3成,中人壽溝左貨,蝕左小小。
中人壽好難玩架,咁多年向下抄機會大過向上。


大宅

積分: 2874


30#
發表於 21-7-29 14:28 |只看該作者
88360106 發表於 21-7-29 14:19
中人壽好難玩架,咁多年向下抄機會大過向上。

係,就係睇佢價低同殘,諗住長遠睇,應會升返上去,點知向下咁耐,彈下都冇,好彩我都係最近呢2⃣️個月先買中人壽,以前冇買過,而家同佢斗長命。


洋房

積分: 79


31#
發表於 21-7-29 14:34 |只看該作者
88360106 發表於 21-7-29 14:19
中人壽好難玩架,咁多年向下抄機會大過向上。

我媽買果時30蚊
N年前
升升跌跌
係有d息吸引下


子爵府

積分: 10843

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 21-7-29 14:49 |只看該作者
cococheng88 發表於 21-7-29 13:05
巴巴抽返來,炒左三轉,而家蝕3成,中人壽溝左貨,蝕左小小。

今日有冇好一些? 會唔會再溝貨?


大宅

積分: 2874


33#
發表於 21-7-29 14:57 |只看該作者
小馮 發表於 21-7-29 14:49
今日有冇好一些? 會唔會再溝貨?

今日好好多,暫時唔溝住,留D子彈,睇定啲先揀好股。


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 21-7-29 16:59 |只看該作者
88360106 發表於 21-7-29 14:19
中人壽好難玩架,咁多年向下抄機會大過向上。

壽仔唔會大升,但跌就跌先,不過13蚊樓下都算合理價。


子爵府

積分: 10236


35#
發表於 21-7-29 17:44 |只看該作者
peanutboy9 發表於 21-7-29 14:34
我媽買果時30蚊
N年前
升升跌跌

中人壽呢隻垃圾 我睇左半年 未見佢升過


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


36#
發表於 21-7-29 18:01 |只看該作者
tommyxsarah 發表於 21-7-29 17:44
中人壽呢隻垃圾 我睇左半年 未見佢升過

所以唔會出國策整頓內險板塊


洋房

積分: 79


37#
發表於 21-7-29 20:05 |只看該作者
tommyxsarah 發表於 21-7-29 17:44
中人壽呢隻垃圾 我睇左半年 未見佢升過

有時會上到19蚊
好多時維持16蚊
16-19都有波幅
不過慢d
由於我媽廿年前已買
所有有情義結
成日留意呢隻


侯爵府

積分: 24785


38#
發表於 21-7-29 20:23 |只看該作者
883 而家都跌左好多, 但自從上次油价升佢吾升之後已對佢興趣大減


子爵府

積分: 10236


39#
發表於 21-7-29 20:26 |只看該作者
peanutboy9 發表於 21-7-29 20:05
有時會上到19蚊
好多時維持16蚊
16-19都有波幅

17 蚊 睇到佢 12 蚊…
16 蚊想買…諗住睇定d
點知 見佢市升佢跌
跌市又跌

佢真係好特別


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


40#
發表於 21-7-29 20:35 |只看該作者
peanutboy9 發表於 21-7-29 20:05
有時會上到19蚊
好多時維持16蚊
16-19都有波幅

而家買係13蚊,伯母20年前買係30蚊? 唔係卦

btw 壽仔係2003年出世,今年只得18

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo