自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


男爵府

積分: 5056


21#
發表於 21-7-30 21:52 |只看該作者
我老公開門比我推BB 車出商場門口, 一對中年母女即刻攝出先過BB 車, 但之後行得好慢, 我就用正常速度推車, 結果撞到佢地對腳, 仲比佢地話我


侯爵府

積分: 22680


22#
發表於 21-7-30 21:54 |只看該作者
kulumiwumi 發表於 21-7-30 21:52
我老公開門比我推BB 車出商場門口, 一對中年母女即刻攝出先過BB 車, 但之後行得好慢, 我就用正常速度推 ...

你鬧返佢啦!


子爵府

積分: 13577

虎到金來勳章


23#
發表於 21-7-30 22:00 |只看該作者
有啲人好鍾意攝入門


公爵府

積分: 28818

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


24#
發表於 21-7-30 22:04 |只看該作者
好耐啦,我果時返公司係頂樓,日日做禁lift小姐。
有次我入左lift,後來有個係中層入來,企係按lift制個位,唔禁關門,我忍唔住問佢係咪跛架?!
佢無反應,好厚顏無恥!


公爵府

積分: 28818

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


25#
發表於 21-7-30 22:04 |只看該作者
好耐啦,我果時返公司係頂樓,日日做禁lift小姐。
有次我入左lift,後來有個係中層入來,企係按lift制個位,唔禁關門,我忍唔住問佢係咪跛架?!
佢無反應,好厚顏無恥!


侯爵府

積分: 23804


26#
發表於 21-7-30 22:05 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

好早已經係,開埋俾你連最基本禮貌唔該都冇一句


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


27#
發表於 21-7-30 22:07 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:15
我果日真係頂唔順,我就講咗,而家啲人殘廢㗎,入lift唔㩒關門!上到平台要拍卡,拍卡開門就好似攝青鬼咁攝 ...
我昨日見個男人仲核突, 隻門得番條隙根本唔夠佢過, 佢竟然照過用膞頭左右西至入到去, 我跟住佢後面無幫佢, 等佢慢慢西, 度門有鬼咩?

點評

observer    發表於 21-7-30 22:12
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


大宅

積分: 4940

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


28#
發表於 21-7-30 22:07 |只看該作者
Rainy 發表於 21-7-30 22:04
好耐啦,我果時返公司係頂樓,日日做禁lift小姐。
有次我入左lift,後來有個係中層入來,企係按lift制個位 ...

最憎啲人唔㩒lift又企響啲掣面前,跛嘅就唔好阻住晒啦


侯爵府

積分: 20131

2024年龍年勳章 牛年勳章


29#
發表於 21-7-30 22:07 |只看該作者
本帖最後由 observer 於 21-7-30 22:10 編輯
太平公主 發表於 21-7-30 21:09
係咁㗎啦疫情後更加嚴重,我大住個肚八個月啲人都等我幫手開門

你呢啲係特殊情況,有冇疫情都應該有人早啲禮讓動作,八個l月呀!
等人開門冇問題,冇人會指責你,應該見你行埋道門度,啲個人都應該幫你開門!

sorry,睇唔清楚,原來係啲人要你個大肚婆開門,真係離譜


大宅

積分: 4940

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


30#
發表於 21-7-30 22:09 |只看該作者
moman1689 發表於 21-7-30 22:05
好早已經係,開埋俾你連最基本禮貌唔該都冇一句

做門童都算,唔該都唔講聲,好似老馮咁!


水晶宮

積分: 65785


31#
發表於 21-7-30 22:11 |只看該作者
就算唔係疫情,以前唔少人都係咁。唔得閒,要玩手機。

無謂嬲親自己,呢d人係唔會改。


珍珠宮

積分: 39566


32#
發表於 21-7-30 22:21 |只看該作者
Rainy 發表於 21-7-30 22:04
好耐啦,我果時返公司係頂樓,日日做禁lift小姐。
有次我入左lift,後來有個係中層入來,企係按lift制個位 ...

本帖最後由 KTKTKT5 於 21-7-30 22:27 編輯

返工其實唔好咁講, 一來佢係中層, 二來係香港人先咁心急, 係好多地方, 人哋係等度門自己閂, 唔係香港人咁要佢一秒即閂, 所以某程度上, 唔可以好似人哋sip門咁話人跛, 唔㩒閂門, 部門唔會一直開住, 佢會自己閂, 只不過係佢唔急, 但唔係一定要按閂門掣, 我遇到呢d人我只會係心底 "jeep"一吓, 但如果返工遇中層, 我絕對唔會出聲, 因為閂門掣唔㩒都會閂, 只係佢唔急. 如果係之前無人㩒, 個中層企係㩒位連樓層都唔㩒, 我才會出手笑笑囗話: aiya, 我唔記得左㩒就sip隻手去㩒就算


侯爵府

積分: 20131

2024年龍年勳章 牛年勳章


33#
發表於 21-7-30 22:21 |只看該作者
我凡係企喺啲lift 撳掣前邊,我都預咗做服務員,總好過喺度癡等部lift自己閂門⋯⋯

有時喺地下搭lift上樓,撳住度門等人哋入晒後,我見我企喺個位阻住人按樓層,通常會順口問人幾多樓,大部份住客都會好人話俾我知,仲會唔該我幫佢哋按制。
不過,有啲人好奇怪㗎,明明問佢住幾樓幫佢撳埋,佢哋好似撞咗聾耳陳隻耳,完全唔睬你,跟住有人到樓層出咗lift,佢哋會施施然走埋去自己撳掣,你唔鍾意話俾人知你住幾樓冇問題,答我一聲自己撳有問題咩?

根本一樣買養百樣人,有啲手殘人,亦有啲唔睬人。


男爵府

積分: 7807


34#
發表於 21-7-30 22:23 |只看該作者
上次我搭電梯上到頂,
之後行幾步要去開玻璃門
我前面個人上到頂後
左抄右抄拎張紙出來
仲要對摺,想隔住張紙開門
嬲嬲地我行快過去用手開
淨係夠我自己過
等佢慢慢用紙開門


伯爵府

積分: 18188

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


35#
發表於 21-7-30 22:24 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...
已經見怪不怪


男爵府

積分: 8793


36#
發表於 21-7-30 22:26 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

本帖最後由 程嘉藍 於 21-7-30 22:26 編輯

我覺得係因為疫情


侯爵府

積分: 24610


37#
發表於 21-7-30 22:27 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

不能同意更多,自己好似做左佢地實蕉咁,我又抵唔住頸


水晶宮

積分: 74667


38#
發表於 21-7-30 22:35 |只看該作者
本帖最後由 上校車 於 21-7-30 22:36 編輯

上平台最常見,又要企響D 掣前面又唔撳𨋢,連平台果粒掣都唔撳,大家呆等,後生仔女最常見


大宅

積分: 2548


39#
發表於 21-7-30 22:54 |只看該作者
最憎啲男人用腳頂開度門,或有人拉開門時急急腳攝入去,呢啲根本唔係男人
我自己都係用手推門,從來唔會用腳頂門


寶石宮

積分: 346894

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 21-7-30 22:57 |只看該作者
athruzala 發表於 21-7-30 21:05
其實而家啲人呢係咪都殘廢嘅呢?入lift,唔按關門,入自已大廈唔拍卡,要人拍,之係就攝入嚟!係出面有門嘅 ...

一係就手殘,用腳踢開度門
我用手推開,再搓手
或有多口罩袋,隔住開門/按掣
不要從別人的嘴裡去認識我

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo