立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 59328
88360106 發表於 21-8-22 16:23 供股試過一次,就係5号仔,當時全數照供。
大宅
積分: 2841
choyki 發表於 21-8-22 13:15 我隻 1398 喺證券行度,供股時係我有生以來第一次供股,唔識,諗住額外認購砌夠一手,點知分得 2 股畀我, ...
別墅
積分: 712
Ocean419 發表於 21-8-21 19:57 我剛開始左一份可以全上網work from home 完全不用返公司,朋友介紹的
積分: 2436
bb560 發表於 21-8-21 18:30 我識人,97年高價,入咗1398,939,收息收咗2x年,回哂本
侯爵府
積分: 23441
HH_HH 發表於 21-8-23 09:58 本帖最後由 HH_HH 於 21-8-23 10:01 編輯 咁你搵多兩隻股,收廿年息
男爵府
積分: 6766
積分: 20136
wallshar 發表於 21-8-23 13:19 利用銀行低息借賃槓杆買入相對穩陣的定息投資 產品。
伯爵府
積分: 19608
bb560 發表於 21-8-23 10:10 你雖然編輯左,我都見到你之前講乜 佢無點我,只係我記錯時間點⋯⋯佢同我講時,應該係2009年8月至 ...
公爵府
積分: 26739
積分: 24649
MissMaMa 發表於 21-8-23 18:19 你朋友唔慘,我 C6 嘅同事幾年前退休,將退休金 all in 高位買 5號仔打算收息,持貨幾年,股價跌咗40% :i ...
qpalzm 發表於 21-8-23 21:33 幾年前唔係高位啦, 匯豐我有D係過$100買的
子爵府
積分: 10632
carolwong168 發表於 21-8-24 08:12 5仔 高位应该係2008 120 我一路跌一路买
MissMaMa 發表於 21-8-23 23:14 我記得好多年前股價300幾時一拆三,拆完後股價仲升到150 左右,之後不斷插水,好多人尤其老人家敗咗成副身 ...
qpalzm 發表於 21-8-24 08:32 其實經過08年後都無乜理由all in匯豐。 我供完股加埋$50溝左D之後, 平均買入價$70, 兒家正正蝕緊40%。
syyysc 發表於 21-8-23 15:08 可否講清楚低息借貸是樓或是其他? 有什麼银行槓桿穩陣定息投資(債券?) 怎樣操作?
積分: 6104
MissMaMa 發表於 21-8-21 20:23 939 喺2005年上市 1398喺2006年上市
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy