家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


21#
發表於 21-8-22 16:46 |只看該作者
88360106 發表於 21-8-22 16:23
供股試過一次,就係5号仔,當時全數照供。

印象深刻,28蚊供股,冇諗過5號仔淪落到咁


大宅

積分: 2841


22#
發表於 21-8-23 00:34 |只看該作者
choyki 發表於 21-8-22 13:15
我隻 1398 喺證券行度,供股時係我有生以來第一次供股,唔識,諗住額外認購砌夠一手,點知分得 2 股畀我, ...

即應該點好呢?


別墅

積分: 712


23#
發表於 21-8-23 09:47 |只看該作者
Ocean419 發表於 21-8-21 19:57
我剛開始左一份可以全上網work from home 完全不用返公司,朋友介紹的

係做咩架?


大宅

積分: 2436


24#
發表於 21-8-23 09:58 |只看該作者
bb560 發表於 21-8-21 18:30
我識人,97年高價,入咗1398,939,收息收咗2x年,回哂本

本帖最後由 HH_HH 於 21-8-23 10:01 編輯

咁你搵多兩隻股,收廿年息


侯爵府

積分: 23441

2024年龍年勳章 畀面勳章


25#
發表於 21-8-23 10:10 |只看該作者
HH_HH 發表於 21-8-23 09:58
本帖最後由 HH_HH 於 21-8-23 10:01 編輯

咁你搵多兩隻股,收廿年息

你雖然編輯左,我都見到你之前講乜
佢無點我,只係我記錯時間點⋯⋯佢同我講時,應該係2009年8月至10月嘅時間,所以佢話佢高位買左1398同939,我個年,無買股票,所以唔太上心,只係記得,如果係我,又高位接貨,(佢重要係剛退休),好慘囉!


男爵府

積分: 6766

畀面勳章


26#
發表於 21-8-23 13:19 |只看該作者

回覆樓主:

利用銀行低息借賃槓杆買入相對穩陣的定息投資 產品。


侯爵府

積分: 20136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


27#
發表於 21-8-23 15:08 |只看該作者
wallshar 發表於 21-8-23 13:19
利用銀行低息借賃槓杆買入相對穩陣的定息投資 產品。

可否講清楚低息借貸是樓或是其他?
有什麼银行槓桿穩陣定息投資(債券?)
怎樣操作?


伯爵府

積分: 19608


28#
發表於 21-8-23 15:37 |只看該作者
wallshar 發表於 21-8-23 13:19
利用銀行低息借賃槓杆買入相對穩陣的定息投資 產品。

係咪類似保費融資concept? 之前銀行sell 我融資成本1.x%(浮動利率銀行加息我的成本會上升)擺入債券基金回報有3.x%但不是保證。我計過擔心融資成本將來升過投資回報所以冇join 到


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


29#
發表於 21-8-23 18:19 |只看該作者
bb560 發表於 21-8-23 10:10
你雖然編輯左,我都見到你之前講乜
佢無點我,只係我記錯時間點⋯⋯佢同我講時,應該係2009年8月至 ...

你朋友唔慘,我 C6 嘅同事幾年前退休,將退休金 all in 高位買 5號仔打算收息,持貨幾年,股價跌咗40%


公爵府

積分: 26739

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


30#
發表於 21-8-23 18:57 |只看該作者
聽講有人賣樓買匯豐想收息點知匯豐就唔派息
南無地藏菩薩


侯爵府

積分: 24649


31#
發表於 21-8-23 21:33 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-23 18:19
你朋友唔慘,我 C6 嘅同事幾年前退休,將退休金 all in 高位買 5號仔打算收息,持貨幾年,股價跌咗40% :i ...

幾年前唔係高位啦, 匯豐我有D係過$100買的


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 21-8-23 23:14 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-8-23 21:33
幾年前唔係高位啦, 匯豐我有D係過$100買的

我記得好多年前股價300幾時一拆三,拆完後股價仲升到150 左右,之後不斷插水,好多人尤其老人家敗咗成副身家。你後生仍有大把機會贏返,但C6同事將全部退休金拎去買匯豐,呢3年睇住佢不斷跌,派息又唔係話好。


公爵府

積分: 26739

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


33#
發表於 21-8-24 08:12 |只看該作者
5仔 高位应该係2008 120
我一路跌一路买
南無地藏菩薩


子爵府

積分: 10632


34#
發表於 21-8-24 08:17 |只看該作者
carolwong168 發表於 21-8-24 08:12
5仔 高位应该係2008 120
我一路跌一路买

005 再早D高位,我試過$125 入,$130 放咗。


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 21-8-24 08:23 |只看該作者
carolwong168 發表於 21-8-24 08:12
5仔 高位应该係2008 120
我一路跌一路买

我記得係300幾一拆三,之後最高升到 150


侯爵府

積分: 24649


36#
發表於 21-8-24 08:32 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-23 23:14
我記得好多年前股價300幾時一拆三,拆完後股價仲升到150 左右,之後不斷插水,好多人尤其老人家敗咗成副身 ...

其實經過08年後都無乜理由all in匯豐。

我供完股加埋$50溝左D之後, 平均買入價$70, 兒家正正蝕緊40%。

收左咁多年息大約打和啦, 當然事後孔明$10萬個時做首期買大西北兒家發左了。


水晶宮

積分: 59328

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 21-8-24 08:39 |只看該作者
qpalzm 發表於 21-8-24 08:32
其實經過08年後都無乜理由all in匯豐。

我供完股加埋$50溝左D之後, 平均買入價$70, 兒家正正蝕緊40%。

上一輩好多人都好 stubborn ,只係買匯豐。呢10幾年,5號仔一次又一次血的教訓,但總會有人盲信佢。


男爵府

積分: 6766

畀面勳章


38#
發表於 21-8-24 09:09 |只看該作者
syyysc 發表於 21-8-23 15:08
可否講清楚低息借貸是樓或是其他?
有什麼银行槓桿穩陣定息投資(債券?)
怎樣操作?

有私銀就用私銀,無就用樓按,正常借賃利率港幣1.4 至 2厘幾.
或用interactive broker 借美金,大額借賃1百萬usd 大約1厘左右,

定息產品我偏好債卷或保險公司的儲蓄計畫, 因為有到期日,容易計算回報,要管理的風險只有借賃利率上升的速度和產品的違約風險.



男爵府

積分: 6104


39#
發表於 21-8-24 09:13 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-21 20:23
939 喺2005年上市
1398喺2006年上市



侯爵府

積分: 23441

2024年龍年勳章 畀面勳章


40#
發表於 21-8-24 09:16 |只看該作者
MissMaMa 發表於 21-8-23 18:19
你朋友唔慘,我 C6 嘅同事幾年前退休,將退休金 all in 高位買 5號仔打算收息,持貨幾年,股價跌咗40% :i ...

我雖然年紀唔細,但我從來冇買過滙豐。我覺得佢好時,佢溢價太高,佢開始走樣嘅時候,我就更加唔會買。2006年(今次一定無記錯),我搵幾間銀行做樓宇按揭,滙豐係其中一間,但佢竟然話唔出offer,我真係大開眼界,自此之後,我已經將滙豐列為妖股之一。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo