家庭理財

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 49724


21#
發表於 21-9-21 19:21 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-21 19:15
識唔識得邊個霍景良?佢話呢D唔係真聰明,只係蠢古惑。

甘係既,為左呃多兩個錢,放棄自己前途,為左成世住公屋,永遠都搵唔過額,不過人各有志既


男爵府

積分: 5403


22#
發表於 21-9-21 20:56 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-21 19:15
識唔識得邊個霍景良?佢話呢D唔係真聰明,只係蠢古惑。

本帖最後由 fernadaz 於 21-9-21 21:00 編輯

我求其搵到
https://youtu.be/_LSnOzoyarg
https://youtu.be/jozZ6-oldOs


禁止訪問

積分: 8620


23#
發表於 21-9-21 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


24#
發表於 21-9-21 23:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


25#
發表於 21-9-21 23:09 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-21 23:00
ER。。。咁樣咁樣,兩個人,一個住私樓,一個住公屋。供樓果個,樓按已經吃掉薪水一大半;住公屋果個,由 ...

但係以搵錢黎講,一咪諗住唔過額唔過額,真係變左無出頭天


禁止訪問

積分: 8620


26#
發表於 21-9-21 23:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


27#
發表於 21-9-21 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


28#
發表於 21-9-21 23:20 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-21 23:15
咁事實上,公屋富戶又真係唔多。我印象中,條數好似係唔過3%(好似咋,我靠印象架咋!)。

的士唔會爆。查唔到,可以享受一世公屋,不過..我識人博老命渣1.5更的士,每日訓3小時,佢都係搵到5萬,有老有幼養成家,都係生活叫做穩定,但都跳唔到出公屋,供唔起樓


禁止訪問

積分: 8620


29#
發表於 21-9-21 23:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


30#
發表於 21-9-22 01:19 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-21 23:43
如果你講既情況,冇發達就係因為冇參與投資的士牌,發左達果D的士大佬,全部唔係因為夠勤力手車勁,而係因 ...

佢負擔好重,根本都無第一桶金,博到盡只係近年既事


男爵府

積分: 5403


31#
發表於 21-9-22 08:22 |只看該作者
kenobaby 發表於 21-9-21 16:29
打多份工,產生多啲現金流,再作投資

以呢個話題來討論
甘家務同私事點處理
(係打多份工下)

點評

ar_mak    發表於 21-9-22 08:40


男爵府

積分: 5403


32#
發表於 21-9-22 08:28 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 21-9-22 01:19
佢負擔好重,根本都無第一桶金,博到盡只係近年既事

我聽其他人講野成日講賺幾錢幾錢,但唔聽講佢又洗幾錢幾錢
甘講唔全面,反映唔到個問題
例如:賺5蚊,洗7蚊
定賺3蚊洗2蚊
兩者邊個好d?


禁止訪問

積分: 8620


33#
發表於 21-9-22 08:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74948


34#
發表於 21-9-22 09:36 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-22 08:37
拿我純粹討論,你朋友為頭家做到披星戴月,我係十分尊敬。

講吓你大計?賺錢大計?


珍珠宮

積分: 49724


35#
發表於 21-9-22 11:46 |只看該作者
fernadaz 發表於 21-9-22 08:28
我聽其他人講野成日講賺幾錢幾錢,但唔聽講佢又洗幾錢幾錢
甘講唔全面,反映唔到個問題
例如:賺5蚊,洗7 ...

我只能講,做人好彩最緊要,我呢個朋友係搵幾多都比人囉曬,叫做呢2-3年先儲到丁甘多錢

負擔細、搵得少都ok,而家大把窮中產,搵得多都唔見得好多剩,真係要個別例子睇


珍珠宮

積分: 49724


36#
發表於 21-9-22 11:50 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-22 08:37
拿我純粹討論,你朋友為頭家做到披星戴月,我係十分尊敬。

係架,我都覺得佢好慘,都叫佢休息下架,哎,不過有時我地比較幸運既一生,唔明佢比較要捱既人生,佢話搵少一蚊都唔掂,家人長年負債,岩岩呢兩年先還清左,之前一直佢還,但佢好錫家人架,唔係放左工就唔陪家人,好男人黎,係可憐既命囉


禁止訪問

積分: 8620


37#
發表於 21-9-22 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


38#
發表於 21-9-22 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


39#
發表於 21-9-22 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


40#
發表於 21-9-22 15:53 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-9-22 14:53
老土D咁講,錢冇左可以再搵,但身體差左就好難返轉頭。你朋友日做20小時,可以做得幾多年?有時我都唔明 ...

我估最多十年八年,機能應該頂唔住

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo