家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 46481


21#
發表於 21-10-17 09:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10787


22#
發表於 21-10-17 09:57 |只看該作者
waic 發表於 21-10-17 09:35
嘩,真係好貴呀
最記得買呢隻衰嘢嗰陣時,係我屋企人打電話畀我,話佢同事個老公 ...

我都係2000股
今次唔知佢可以升返幾多,諗緊放唔放


伯爵府

積分: 17156

熱血勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 21-10-18 11:42 |只看該作者
waic 發表於 21-10-16 18:02
希望再升啲到8蚊,蝕少當贏

你有幾多貨喺手?
計吓計吓, 都坐咗十年以上


已刪除用户

積分: 46481


24#
發表於 21-10-18 13:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17156

熱血勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 21-10-18 13:23 |只看該作者
waic 發表於 21-10-18 13:17
2000股

我有13000


已刪除用户

積分: 46481


26#
發表於 21-10-18 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17156

熱血勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 21-10-18 16:43 |只看該作者
waic 發表於 21-10-18 16:38
本帖最後由 waic 於 21-10-18 16:39 編輯

咁多

average $6.5左右


已刪除用户

積分: 46481


28#
發表於 21-10-18 18:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17156

熱血勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 21-10-20 11:31 |只看該作者
吊, 阿爺真係個個板塊都要搞死晒先安樂, 今日又黎搞煤炭股, 又跌喇.............:donutcry:


已刪除用户

積分: 46481


30#
發表於 21-10-20 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 712


31#
發表於 21-10-20 16:49 |只看該作者
eeyorepigpig 發表於 21-10-20 11:31
吊, 阿爺真係個個板塊都要搞死晒先安樂, 今日又黎搞煤炭股, 又跌喇............. ...

煤股玩完了

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo