家庭理財

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   26


珍珠宮

積分: 30050


21#
發表於 21-11-3 21:24 |只看該作者
好想知每月$500伙食,

一家三口,每日三餐,全日共用$17,究竟是食D咩?


禁止訪問

積分: 8620


22#
發表於 21-11-3 21:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8620


23#
發表於 21-11-3 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30050


24#
發表於 21-11-3 21:53 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-11-3 21:42
首先,我會買10蚊綠豆,種芽菜。
即係自給自足

咁仲可以在天台種下瓜菜


禁止訪問

積分: 8620


25#
發表於 21-11-3 22:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 191411

馬年勳章


26#
發表於 21-11-3 23:07 |只看該作者
MinorKid 發表於 21-11-1 20:13
我地一家四口住公屋,兩年半之後可以拿 120 萬退休金。我想用 100 萬投資生利息俾租金 水費 電費 煤氣費
每 ...

3988


別墅

積分: 571


27#
發表於 21-11-3 23:18 |只看該作者
mandy952 發表於 21-11-3 23:07
3988
現價買939博明年除净前有一成回報。


琥珀宮

積分: 191411

馬年勳章


28#
發表於 21-11-3 23:19 |只看該作者
88360106 發表於 21-11-3 23:18
現價買939博明年除净前有一成回報。

3988都有,通常去到3.1,除淨前放都賺


禁止訪問

積分: 8620


29#
發表於 21-11-3 23:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49724


30#
發表於 21-11-5 15:34 |只看該作者
MinorKid 發表於 21-11-1 20:13
我地一家四口住公屋,兩年半之後可以拿 120 萬退休金。我想用 100 萬投資生利息俾租金 水費 電費 煤氣費
每 ...

煤氣要420但伙食500?


珍珠宮

積分: 49724


31#
發表於 21-11-5 15:35 |只看該作者
MinorKid 發表於 21-11-3 07:44
租金同煤氣係真係咁貴

因為我吔打緊工,自己食自己,唔想用太多既利息晒曬落啲伙食度,所以 ...

好多人經紀想食你個120萬、你自己小心啦


複式洋房

積分: 301


32#
發表於 21-11-7 10:17 |只看該作者
ar_mak 發表於 21-11-3 09:50
就算盈富基金都比唔到呢個收益率啦,佢入面既公司,都已經係所謂既地面最強,如果你能夠攪個組合可以跑贏佢,係好勁架
咁好簡單,只要剔走表現唔好果幾隻,再跟剩番既組合照買,咁相對嚟講就跑嬴咗佢囉


複式洋房

積分: 301


33#
發表於 21-11-7 10:21 |只看該作者
Astra00 發表於 21-11-3 13:16
點解不考慮轉綠表居屋,大西北平平地,月供當交租。好過你咁交租。

三軍未發糧草先行


(三軍即係買樓,結婚,生子女)


複式洋房

積分: 301


34#
發表於 21-11-7 10:40 |只看該作者
mandy952 發表於 21-11-3 23:07
3988

3988 雖然長期低價,但我覺得派息較高,股價較穩定。

你地覺得如果我全注買入又會有咩大風險?


別墅

積分: 571


35#
發表於 21-11-7 10:55 |只看該作者
MinorKid 發表於 21-11-7 10:40
3988 雖然長期低價,但我覺得派息較高,股價較穩定。

你地覺得如果我全注買入又會有咩大風險?
1/3銀債、1/3政府年金、1/3收息股票又如何呢?勝在夠穩健。


琥珀宮

積分: 191411

馬年勳章


36#
發表於 21-11-7 12:06 |只看該作者
MinorKid 發表於 21-11-7 10:40
3988 雖然長期低價,但我覺得派息較高,股價較穩定。

你地覺得如果我全注買入又會有咩大風險?

要入而家好入,唔好臨派息先入


複式洋房

積分: 301


37#
發表於 21-11-7 14:42 |只看該作者
88360106 發表於 21-11-7 10:55
1/3銀債、1/3政府年金、1/3收息股票又如何呢?勝在夠穩健。


1/3指數ETF,1/3管理ETF,1/3自己買股


伯爵府

積分: 15605


38#
發表於 21-11-7 15:01 |只看該作者
MinorKid 發表於 21-11-7 10:40
3988 雖然長期低價,但我覺得派息較高,股價較穩定。

你地覺得如果我全注買入又會有咩大風險?

全注買入?將雞蛋全放一個籃子?睇吓5號仔就知慘!另一風險都是減派息!


複式洋房

積分: 301


39#
發表於 21-11-7 23:14 |只看該作者
https://docs.google.com/spreadsh ... usp=sharing&ouid=115131556061445967998&rtpof=true&sd=true


男爵府

積分: 6766

畀面勳章


40#
發表於 21-11-8 12:35 |只看該作者

回覆樓主:

計漏了醫療費用,到左咁上下年紀,呢條數可大可小。

點評

momososo    發表於 21-11-8 16:18

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo