本帖最後由 choyki 於 21-12-24 17:05 編輯
bbjaibaba 發表於 21-12-23 11:24 
我最近開始研究資產成份
有d基金前兩年走勢好好,到今年就一缺不振
2000 年摩根的幾隻日本基金一年升幾倍,排行榜頭幾位畀佢霸晒,但 2001 年則排咗喺排行榜最尾,過往表現唔等於將來表現,有時過往表現等於將來表現的相反。一次過買就睇你買得啱唔啱時間。月供,用平均成本法買就唔怕買唔啱時間。
我發覺升得多嘅,之後就會跌得多,跌得多嘅,之後就會升得多,呢啲叫做輪住炒、輪動、追落後。
實際上是比重還原之故。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。