家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 892


21#
發表於 21-12-16 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2629


22#
發表於 21-12-16 18:06 |只看該作者
MandyC234 發表於 21-12-16 11:23
唔該晒你
記得多啲簽到,做多啲任務,就好易拎到積分


禁止訪問

積分: 892


23#
發表於 21-12-17 11:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24739


24#
發表於 21-12-18 11:44 |只看該作者
MandyC234 發表於 21-12-3 10:58
我係中銀、恒生、致富都玩過,都係每個月固定日子進行供款,無得每星期供,中銀、恒生會收手續費,都唔平
...

我覺得恒生收費唔平,但中銀應該算平,我喺大約半年前開始喺中銀月供,當時有優惠,認購費 0.01%,用信用卡供有積分,積分價值大過 0.01%,即係變相負認購費(唔只唔使畀,仲有得袋),而家過咗優惠期,好似收 0.28%。

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24739


25#
發表於 21-12-18 11:56 |只看該作者
sammywong83 發表於 21-12-1 10:02
打算每星期定投$1000
睇左幾間銀行,好似都係得月供基金
想問除左牛牛之外,仲有無邊間有週供基金

摩根資產管理雖然無「週供」,但可以每月供多次,例如每月逢 7、14、21、28 日供,或逢 5、15、25 日供,或逢 11、22 日供,等等。但
每次供款額 HK$1,000 或以上
認購費 1%(早幾個月有永久免認購費優惠,我而家用緊呢個優惠供緊)
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3492


26#
發表於 21-12-19 12:25 |只看該作者
又係基金 ?!
大家小心啲呀
做足功課
唔好中伏
變成下一個肥羊


大宅

積分: 2629


27#
發表於 21-12-20 11:28 |只看該作者
choyki 發表於 21-12-18 11:56
摩根資產管理雖然無「週供」,但可以每月供多次,例如每月逢 7、14、21、28 日供,或逢 5、15、25 日供, ...
其實每個月供多次,意思同週供一樣


侯爵府

積分: 24739


28#
發表於 21-12-20 12:49 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-12-20 12:58 編輯
丹你菜 發表於 21-12-20 11:28
其實每個月供多次,意思同週供一樣

有啲唔同,週供一年供 52 次,如果每月供 4 次,則一年供 48 次。
週供一年一定係供 52 次,如果每月供 2 次,則一年供 24 次;如果每月供 3 次,則一年供 36 次。

富途應該都可以每月供多次吧,例如每月 5 日供基金 A,每月 15 日供基金 B,每月 25 日供基金 C。
但不知可否 3 次都供基金 A?摩根資產管理就可以,匯豐靈活智投則唔可以。
匯豐靈活智投一隻基金一個月只可供一次,摩根資產管理則可供多次,不知富途像匯豐靈活智投還是像摩根資產管理?


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3492


29#
發表於 21-12-20 13:58 |只看該作者
只係問有冇週供基金
又唔問基金裏面有啲乜嘢
唔係嘛
咁樣送$比人使 ?!


大宅

積分: 2629


30#
發表於 21-12-20 18:15 |只看該作者
choyki 發表於 21-12-20 12:49
有啲唔同,週供一年供 52 次,如果每月供 4 次,則一年供 48 次。
週供一年一定係供 52 次,如果每月供 2 ...
可以呀,富途可以每兩週供、每週供、每日供,全部供同一隻


大宅

積分: 2713


31#
發表於 21-12-21 10:49 |只看該作者
mkid 發表於 21-12-20 13:58
只係問有冇週供基金
又唔問基金裏面有啲乜嘢
唔係嘛

可能樓主本身投資高手呢~


大宅

積分: 3492


32#
發表於 21-12-21 10:51 |只看該作者
sschong 發表於 21-12-21 10:49
可能樓主本身投資高手呢~

希望佢係啦
唔好浄係聽人講,就中伏


大宅

積分: 2713


33#
發表於 21-12-22 12:35 |只看該作者
mkid 發表於 21-12-21 10:51
希望佢係啦
唔好浄係聽人講,就中伏
我諗佢問得月供、週供,應該都識掛,初入門應該唔知係咩黎


大宅

積分: 1284


34#
發表於 21-12-23 11:19 |只看該作者
Fongcs 發表於 21-12-1 10:53
週供基金。。?吾系淨系可以月供咩

聽講過係有週供,不過我唔記得邊度有


大宅

積分: 1284


35#
發表於 21-12-23 11:21 |只看該作者
mkid 發表於 21-12-20 13:58
只係問有冇週供基金
又唔問基金裏面有啲乜嘢
唔係嘛

我本身有研究基金,識得點睇資產成份
只係想分散投資,再做多一筆小額穩定投資


大宅

積分: 1284


36#
發表於 21-12-23 11:21 |只看該作者
mkid 發表於 21-12-21 10:51
希望佢係啦
唔好浄係聽人講,就中伏

多謝jm關心


大宅

積分: 3492


37#
發表於 21-12-23 14:56 |只看該作者
sammywong83 發表於 21-12-23 11:21
我本身有研究基金,識得點睇資產成份
只係想分散投資,再做多一筆小額穩定投資
...

叻叻 ….


侯爵府

積分: 24739


38#
發表於 21-12-24 16:17 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-12-27 16:37 編輯
丹你菜 發表於 21-12-20 18:15
可以呀,富途可以每兩週供、每週供、每日供,全部供同一隻

除咗呢啲預設嘅供款頻率,還可否自設每月 5 號供 $100 A 基金,15 號供 $100 A 基金,25 號供 $100 A 基金?
匯豐靈活智投設定每月 5 號供 $100 A 基金,15 號供 $100 B 基金,25 號供 $100 C 基金,
不可設定每月 5 號供 $100 A 基金,15 號供 $100 A 基金,25 號供 $100 A 基金。






我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3492


39#
發表於 21-12-25 07:33 |只看該作者
近呢一年嚟 有多 「基金」 post 响呢度出現
有好多「軟性」 sell 基金內容
大家小心 …….


禁止訪問

積分: 1263


40#
發表於 21-12-28 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo