自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10502


21#
發表於 21-12-6 12:55 |只看該作者
Ononluk 發表於 21-12-6 11:45
妳究竟見過火雞未㗎?

…..講笑啦,火雞要定見過,但都好想試吓用氣炸鍋整吓⋯因為無位放焗爐啦


子爵府

積分: 10502


22#
發表於 21-12-6 13:05 |只看該作者
多謝大家,AEON搵到啦
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


23#
發表於 21-12-6 13:13 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 13:05
多謝大家,AEON搵到啦
長知識了,但係似一隻普通雞


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


24#
發表於 21-12-6 13:15 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 13:05
多謝大家,AEON搵到啦

但你呢個唔係全隻火雞嚟㗎喎,斬開咗,點釀stuffings入去裏邊啊?


子爵府

積分: 10502


25#
發表於 21-12-6 13:16 |只看該作者
MM2H 發表於 21-12-6 13:13
長知識了,但係似一隻普通雞

賣相都係冰仙左,不過係大隻啲嘅,我想試吓釀啲薯仔同椰菜入去焗呢,所以先要搵細隻啲嘅火雞啦,依隻size啱啱好入到啊


子爵府

積分: 10502


26#
發表於 21-12-6 13:17 |只看該作者
麟媽媽 發表於 21-12-6 13:15
但你呢個唔係全隻火雞嚟㗎喎,斬開咗,點釀stuffings入去裏邊啊?

用錫紙包底搵隻雞壓住吸油,睇吓咩效果⋯


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


27#
發表於 21-12-6 13:22 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 13:17
用錫紙包底搵隻雞壓住吸油,睇吓咩效果⋯

睇張相就應該係半隻火雞嘅上莊嚟㗎喎,如果你想釀樣嘢入裏面係做唔到,反而一隻雞就做到,如果係咁嘅情況可以普通焗雞咁做法,祝你成功。


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


28#
發表於 21-12-6 14:03 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 13:16
賣相都係冰仙左,不過係大隻啲嘅,我想試吓釀啲薯仔同椰菜入去焗呢,所以先要搵細隻啲嘅火雞啦 ...
其實係原隻定係斬開2半?睇相圖上似斬開,圖下又似齊全
我又未試過釀薯仔或椰菜,呢類會放出面焗,火雞釀stuffing係最好食,最愛sausage meat with chestnut and apple


子爵府

積分: 10502


29#
發表於 21-12-6 14:06 |只看該作者
MM2H 發表於 21-12-6 14:03
其實係原隻定係斬開2半?睇相圖上似斬開,圖下又似齊全
我又未試過釀薯仔或椰菜,呢類會放出面焗 ...

妳會點焗隻火雞?請問有無焗火雞食譜?


水晶宮

積分: 64010

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 21-12-6 14:08 |只看該作者
其實我地又唔係鬼婆鬼佬有冇需要跟到咁貼整火雞?整下聖誕樹夠啦


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


31#
發表於 21-12-6 14:26 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 14:06
妳會點焗隻火雞?請問有無焗火雞食譜?

我用焗爐,氣炸唔識啊


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


32#
發表於 21-12-6 14:34 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 11:34
都幾大,唔知放唔放到?

普通雞啱啱好,火雞太大喇
放下自在


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


33#
發表於 21-12-6 14:35 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 13:05
多謝大家,AEON搵到啦

不如去ikea食隻火雞肶算喇
放下自在


子爵府

積分: 10502


34#
發表於 21-12-6 14:38 |只看該作者
BKFinder 發表於 21-12-6 14:08
其實我地又唔係鬼婆鬼佬有冇需要跟到咁貼整火雞?整下聖誕樹夠啦

純粹想學多樣餸,應吓節咋


珍珠宮

積分: 42122


35#
發表於 21-12-6 16:27 |只看該作者
MM2H 發表於 21-12-6 14:03
其實係原隻定係斬開2半?睇相圖上似斬開,圖下又似齊全
我又未試過釀薯仔或椰菜,呢類會放出面焗 ...

似1/4,全世界以為樓主想買全隻所以r 晒頭點可能放入氣炸,依家真相大白了。


複式洋房

積分: 177


36#
發表於 21-12-6 16:30 |只看該作者

回覆樓主:

sogo


珍珠宮

積分: 42122


37#
發表於 21-12-6 16:36 |只看該作者
Charlie1978 發表於 21-12-6 14:38
純粹想學多樣餸,應吓節咋

傳統食譜都係原隻焗,妳依家得1/4 隻,自己不妨創新下啦,Turkey 比較lean ,俾我會試下放煙肉入皮同肉之間包住焗。想皮脆要乾食,調味完打開雪一晚會好啲。


子爵府

積分: 10715


38#
發表於 21-12-6 16:40 |只看該作者

回覆樓主:

上星期五喺黃埔aeon 見到有法國火雞,全隻大細同一隻普通雞差不多


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


39#
發表於 21-12-6 16:46 |只看該作者
Ononluk 發表於 21-12-6 16:27
似1/4,全世界以為樓主想買全隻所以r 晒頭點可能放入氣炸,依家真相大白了。
...

張圖望左好幾次都睇唔明,有斬開嘅骨位,又似係翼加胸位,又包成雞型,有趣
見樓主回話係偏細隻,冇回應係咪斬開,相信佢起初都係想要全隻嘅,否則真係點 “釀” 薯仔同椰菜


侯爵府

積分: 20551

親子王國15週年勳章


40#
發表於 21-12-6 17:05 |只看該作者
MM2H 發表於 21-12-6 16:46
張圖望左好幾次都睇唔明,有斬開嘅骨位,又似係翼加胸位,又包成雞型,有趣
見樓主回話係偏細 ...

張相係一隻正常火雞一開四
釀菜冇乜可能
切到咁去焗,一定鞋過沙紙,原來少少d肉汁都冇埋,仲洗氣炸,乜汁都乾
搵塊荷葉放上糯米飯上蒸算 (唔好試,我吹水)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo