家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3492


21#
發表於 22-1-4 02:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mkid 於 22-1-4 02:47 編輯

大家諗清楚啲
唔係買股票輸
買基金就會贏
咁都要睇你買啲乜

你亦可以買基金輸(仲可以好金)
做個精明投資者,,多求知,多研究

唔好「梗接」人哋嘅推銷


大宅

積分: 1699


22#
發表於 22-1-4 10:28 |只看該作者
Rainy 發表於 22-1-3 17:44
你就好,我係牛牛買左貝來德科技,跌左十幾個%
又買左法巴能源轉型,呢隻輸不多30%
好彩買好少試下咋,雞 ...

你股災高位前入貨?


禁止訪問

積分: 1263


23#
發表於 22-1-4 18:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28804

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


24#
發表於 22-1-4 19:29 |只看該作者
唔記得幾時買LU, 果時岩岩新開戶送twitter, 新屎坑求其買D玩下, 點知一買係咁跌.


禁止訪問

積分: 1263


25#
發表於 22-1-5 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24671


26#
發表於 22-1-5 13:45 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-5 13:51 編輯
Rainy 發表於 22-1-3 17:44
你就好,我係牛牛買左貝來德科技,跌左十幾個%
又買左法巴能源轉型,呢隻輸不多30%
好彩買好少試下咋,雞 ...

法巴能源轉型 2020 年升得好犀利,2021 年跌返啲(過往表現不等於將來表現,通常升得多之後會得多,跌得多之後會升得多),兩年計仍是升得好犀利。我之前未買過,今年開始供,$1,000 $1,000 咁供。

https://www.chiefgroup.com.hk/hk/funds/fundsinfo?secid=F00000PXGY

2019-12-31 $66.67
2020-12-31 $192.26位 2020-03-18 $41.63位 2020-12-30 $193.35
2021-12-31 $159.87(高位 2021-02-15 $229.11,低位 2021-12-20 $151.24

投機跟(短期趨)勢,不怕高追,期求短線獲利,轉勢則止蝕。
投資長線,唔係睇(短期趨)勢,不高追,不低沽。

你似投機,跟勢高追,但轉勢又唔止蝕!
投機、投資要用唔同方法,無話邊樣好,贏就係好,但切忌用錯方法——投機用投資方法,投資用投機方法。









我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24671


27#
發表於 22-1-5 16:00 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-5 16:07 編輯
Rainy 發表於 22-1-3 17:44
你就好,我係牛牛買左貝來德科技,跌左十幾個%
又買左法巴能源轉型,呢隻輸不多30%
好彩買好少試下咋,雞 ...

https://www.morningstar.hk/hk/screener/fund.aspx?filtersSelectedValue=%7B%7D&sortField=legalName&sortOrder=asc&lang=zh-HK#?filtersSelectedValue=%7B%22categoryId%22:%7B%22id%22:%22EUCA000542%22%7D%7D&sortField=gbrReturnM12&sortOrder=desc

貝萊德全球基金 - 世界科技基金 - A2 (HKD) LU2250418816
(2021 年回報 +8.63%
https://www.morningstar.hk/hk/report/fund/performance.aspx?t=0P0001L7KP&lang=zh-HK
貝萊德全球基金 - 世界科技基金 - A2 (USD) LU0056508442
(2020 年、2021 年回報 +85.50%+8.01%
https://www.morningstar.hk/hk/report/fund/performance.aspx?t=0P00000AWU&fundservcode=&lang=zh-HK

我沒有貝萊德,我有富達和摩根:
富達基金 - 環球科技基金 A-Acc-USD LU1046421795
(2020 年、2021 年回報 +44.04%+22.36%
https://www.morningstar.hk/hk/report/fund/performance.aspx?t=0P00012JRK&fundservcode=&lang=zh-HK
摩根太平洋科技基金 (acc) - USD HK0000055761
(2020 年、2021 年回報 +82.03%-12.24%
https://www.morningstar.hk/hk/report/fund/performance.aspx?t=0P00001DU6&fundservcode=&lang=zh-HK

過往表現不等於將來表現。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 1263


28#
發表於 22-1-5 17:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31258


29#
發表於 22-1-5 22:15 |只看該作者
本帖最後由 littlehoneymum 於 22-1-5 22:15 編輯

你哋好叻
我有份Friends Provident 的基金,係孤兒單,我唔識得處理,由33萬跌到 20萬,求𧶽教,教如何返家鄉?究竟我應該買啲咩基金?謝謝你們!


大宅

積分: 3492


30#
發表於 22-1-6 08:14 |只看該作者
Rainy 發表於 22-1-3 17:44
你就好,我係牛牛買左貝來德科技,跌左十幾個%
又買左法巴能源轉型,呢隻輸不多30%
好彩買好少試下咋,雞 ...

本帖最後由 mkid 於 22-1-6 08:15 編輯

證明左買基金 唔係實賺嘅
大家小心 比人洗腦
話 買基金穩賺
話 交俾基本經理啦 ,佢「專業」加嘛,叻過曬你同我…云云
等等 ……


侯爵府

積分: 24671


31#
發表於 22-1-6 14:42 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-1-5 22:15
你哋好叻
我有份Friends Provident 的基金,係孤兒單,我唔識得處理,由33萬跌到 20萬,求𧶽教,教 ...

我都有呀,後悔買咗,卒之就嚟到期,可以脫苦海。
廿多年賬面才賺 70% 左右,回報很差!
Friends Provident 嘅基金係影子基金,多一重管理費,另外每季又有收費,回報怎會不差?

你揀咗咩基金?仲有幾耐先到期?




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 1263


32#
發表於 22-1-6 17:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1699


33#
發表於 22-1-7 10:24 |只看該作者
Rainy 發表於 22-1-4 19:29
唔記得幾時買LU, 果時岩岩新開戶送twitter, 新屎坑求其買D玩下, 點知一買係咁跌. ...



大宅

積分: 1699


34#
發表於 22-1-7 10:24 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-1-5 22:15
你哋好叻
我有份Friends Provident 的基金,係孤兒單,我唔識得處理,由33萬跌到 20萬,求𧶽教,教 ...

孤兒單比agent sell?


侯爵府

積分: 24671


35#
發表於 22-1-7 11:13 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-7 11:40 編輯
littlehoneymum 發表於 22-1-5 22:15
你哋好叻
我有份Friends Provident 的基金,係孤兒單,我唔識得處理,由33萬跌到 20萬,求𧶽教,教 ...

孤兒單?
喺邊度買?

我喺東驥買,當初跟嘅早已離職,但之後有派其他人跟。
係咪間公司執咗先無人跟?邊間?

之前有其他公司嘅銷售員知我買咗,話可以轉畀佢跟,但我無轉畀佢跟。
如果你想搵人跟,可能會有人肯跟嗰喎!

我唔使人跟,我自己喺網度搞。
https://portal.fpinternational.com/fpi-portal-fe/login.html#/

http://lt.morningstar.com/e2qpi66e60/custom/simplepage3/default.aspx#?filtersSelectedValue=%7B%7D&page=1&perPage=50&sortField=legalName&sortOrder=asc&universeId=FXALL%24%24ALL_4478¤cyId=USD

http://lt.morningstar.com/e2qpi66e60/custom/simplepage3/default.aspx#?filtersSelectedValue=%7B%7D&page=1&perPage=50&sortField=legalName&sortOrder=asc&universeId=FXALL%24%24ALL_4478¤cyId=HKD


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3492


36#
發表於 22-1-9 12:02 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-1-5 22:15
你哋好叻
我有份Friends Provident 的基金,係孤兒單,我唔識得處理,由33萬跌到 20萬,求𧶽教,教 ...

本帖最後由 mkid 於 22-1-9 12:04 編輯

你再問下自己
點解當初點解買基金 ?!
因為Agent 同你講
長期投資
10 年 20 年之後 ,番 好多倍 ?!

呢啲好明顯係大話啦


禁止訪問

積分: 1263


37#
發表於 22-1-10 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24671


38#
發表於 22-1-10 14:16 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-10 14:26 編輯
maggietam1995 發表於 22-1-10 10:43
蝕十幾萬……都真係難救,唯有聯絡返基金公司搵agent幫手跟返張單,睇下張單可唔可以盡早cut單,早走早著啦 ...

這是投資相連壽險,保費通常不只分配在一間基金公司的基金,但 Friends Provident 的是影子基金,而這些影子基金均是由 Friends Provident 發行的,故聯絡 Friends Provident 便可。

Friends Provident 是保險公司而非基金公司
https://zh.fpinternational.com.hk/our-expertise/company-profile/index.htm
英國友誠國際有限公司(香港分公司辦事處)獲香港保險業監管局授權在香港經營長期保險業務

如果是基金,當然可以隨時停供、贖回,但這不是基金,而是保險呀!
保險是不能 cut 的!保險是一入侯門深似海,是一失足成千古恨!
cut 的話,能取回 20 萬嗎?
保險是買了後便必須乖乖地如期供款才是最好的,保險是供得到先好買。





我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 1263


39#
發表於 22-1-10 17:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 629


40#
發表於 22-1-10 19:20 |只看該作者
貪息買内房應該輸到喊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo