littlehoneymum 發表於 22-1-5 22:15 
你哋好叻
我有份Friends Provident 的基金,係孤兒單,我唔識得處理,由33萬跌到 20萬,求𧶽教,教 ...
我都有呀,後悔買咗,卒之就嚟到期,可以脫苦海。
廿多年賬面才賺 70% 左右,回報很差!
Friends Provident 嘅基金係影子基金,多一重管理費,另外每季又有收費,回報怎會不差?
你揀咗咩基金?仲有幾耐先到期?
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。