家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8683

減齡達人勳章


21#
發表於 22-1-12 17:51 |只看該作者
drposum 發表於 22-1-12 17:39
個堆錢係政府一定收,唔關卷商事嗎?

係呀,係代政府收,邊間券商/銀行交易都要俾!


大宅

積分: 1278


22#
發表於 22-1-13 10:32 |只看該作者
kekawai 發表於 22-1-12 17:51
係呀,係代政府收,邊間券商/銀行交易都要俾!

明白晒!


侯爵府

積分: 24678


23#
發表於 22-1-13 11:56 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-13 12:04 編輯
drposum 發表於 22-1-13 10:32
明白晒!

唔只代政府收,唔好入晒政府數。
邊間券商 / 銀行交易都要畀嘅:
印花稅係代政府
證監會交易徵費係代證監會
財匯局交易徵費係代財匯局
交易費係代港交所

一日過千億成交,股市養活好多人。


有啲券商 / 銀行收,有啲券商 / 銀行唔收嘅:
會員費(月費)
佣金
平台費
中央結算股份交收費
交易系統使用費










我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 1278


24#
發表於 22-1-17 10:41 |只看該作者
choyki 發表於 22-1-13 11:56
唔只代政府收,唔好入晒政府數。
邊間券商 / 銀行交易都要畀嘅:
印花稅係代政府收

明白,唔該晒詳細解釋,最主要想知邊d費用一定要比


禁止訪問

積分: 1263


25#
發表於 22-1-17 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1278


26#
發表於 22-1-18 12:08 |只看該作者
maggietam1995 發表於 22-1-17 18:00
富途只會固定收$15,每次交易,另有其他雜費交比證監會、政府等

明白,唔該~


侯爵府

積分: 24678


27#
發表於 22-1-18 13:02 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-18 13:18 編輯
maggietam1995 發表於 22-1-17 18:00
富途只會固定收$15,每次交易,另有其他雜費交比證監會、政府等

1. 視乎你幾時開戶,並非個個都免佣:
https://www.futuhk.com/commissionnew?landingId=3&channel=342&subchannel=2001&gclid=CjwKCAiAxJSPBhAoEiwAeO_fPxAjnZb2VGQCMAzpSfCScKWDe65PG88G9_wHacF7siqRvYZ4R2uc4xoCn0UQAvD_BwE&lang=zh-hk

2. 富途有中銀無嘅「交易系統使用費」、「交收費」(多數銀行都無呢兩項收費,中銀只是其中一間):
https://www.bochk.com/dam/investment/sec_fee_tc.pdf
以前證券行都無呢兩項收費,但有證券行創立咗之後,好多證券行都跟,但銀行多數無跟。
其他雜費並非間間銀行、證券行都相同。

唔好只聽人講,最好自己做下 fact check。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


禁止訪問

積分: 1263


28#
發表於 22-1-19 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 254


29#
發表於 22-1-19 18:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1263


30#
發表於 22-1-20 10:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 254


31#
發表於 22-1-20 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1596


32#
發表於 22-1-20 17:38 |只看該作者
WILSONKW 發表於 22-1-20 10:49
十月份開始幫我家翁個mpf acc全數由保守轉左三個月岩岩轉晒入港股 成功建倉 ...
之前係美股倉?


禁止訪問

積分: 254


33#
發表於 22-1-20 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 254


34#
發表於 22-1-20 21:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3492


35#
發表於 22-1-21 07:57 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mkid 於 22-1-21 07:57 編輯

2020 盲目升
2021 盲目跌
展望 2022, 美股轉入非常弱勢
重點有實力 (非市夢類)中概股票


禁止訪問

積分: 254


36#
發表於 22-1-21 08:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3492


37#
發表於 22-1-21 10:19 |只看該作者
WILSONKW 發表於 22-1-21 08:37
回覆 mkid 的帖子

咁我又唔覺得美股會好弱勢 只不過係唔值現價 會大劈一段後重整 ...

本帖最後由 mkid 於 22-1-21 10:20 編輯

美股呢一年 有排跌


禁止訪問

積分: 254


38#
發表於 22-1-21 10:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1596


39#
發表於 22-1-21 10:52 |只看該作者
WILSONKW 發表於 22-1-20 19:03
回覆 albeewat 的帖子

其實本身佢仲有四年就退休放晒保守 只不過而家港股太有吸引力 ...
MPF其實點都放最高風險最著數,睇長線


大宅

積分: 1596


40#
發表於 22-1-21 10:53 |只看該作者
mkid 發表於 22-1-21 07:57
2020 盲目升
2021 盲目跌
展望 2022, 美股轉入非常弱勢
2021年點算盲目跌,納指破晒頂,大部分科技股破晒頂,只係年尾成長股出事

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo