本帖最後由 choyki 於 22-1-13 12:04 編輯
drposum 發表於 22-1-13 10:32 
明白晒!
唔只代政府收,唔好入晒政府數。
邊間券商 / 銀行交易都要畀嘅:
印花稅係代政府收
證監會交易徵費係代證監會收
財匯局交易徵費係代財匯局收
交易費係代港交所收
一日過千億成交,股市養活好多人。
有啲券商 / 銀行收,有啲券商 / 銀行唔收嘅:
會員費(月費)
佣金
平台費
中央結算股份交收費
交易系統使用費
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。