家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9538


21#
發表於 22-2-11 20:16 |只看該作者
ilej 發表於 22-1-5 13:34
真係好得意,成日都咁!

想買隻股,set價,差少少,買唔到,之後升天。

x 2

因為我哋唔識睇圖


翡翠宮

積分: 85727

2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 22-2-18 02:05 |只看該作者
ilej 發表於 22-1-5 13:34
真係好得意,成日都咁!

想買隻股,set價,差少少,買唔到,之後升天。

Me too
自由太多會令世人失去平衡


子爵府

積分: 13951


23#
發表於 22-2-18 07:04 |只看該作者
Me too


禁止訪問

積分: 292


24#
發表於 22-2-19 18:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7739


25#
發表於 22-2-21 12:47 |只看該作者
ilej 發表於 22-1-5 13:34
真係好得意,成日都咁!

想買隻股,set價,差少少,買唔到,之後升天。

我係A股同B股掙扎左好耐唔知買邊隻,最後買左A股,點知B股狂升,A股跌。好啦,咁我就賣A買B股,點知第二日B股跌,A股升


侯爵府

積分: 24622


26#
發表於 22-2-21 17:39 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-21 17:45 編輯
deckite 發表於 22-2-21 12:47
我係A股同B股掙扎左好耐唔知買邊隻,最後買左A股,點知B股狂升,A股跌。好啦,咁我就賣A買B股,點知第二日 ...

應該 A、B 都買,之後 B 升 A 跌就賣部分 B,買 A,之後 A 升 B 跌就賣部分 A,買 B。
呢個叫做「比重還原法」,基金係咁玩法。基金唔係只揸一隻股,而係揸幾十隻股,升咗嘅就賣梗啲,買返啲落後嘅,週而復始。所以你可以見到明明無好消息,只因為落後就可以升,南美今年升咗超過一成,邊個跌呢?之前升得多嗰啲囉,比重還原呀!


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


男爵府

積分: 7739


27#
發表於 22-2-22 01:59 |只看該作者
choyki 發表於 22-2-21 17:39
應該 A、B 都買,之後 B 升 A 跌就賣部分 B,買 A,之後 A 升 B 跌就賣部分 A,買 B。
呢個叫做「比重還原 ...

學到野


複式洋房

積分: 207


28#
發表於 22-3-13 21:56 |只看該作者
正常嘅


水晶宮

積分: 55151


29#
發表於 22-3-14 09:46 |只看該作者
ilej 發表於 22-1-5 13:34
真係好得意,成日都咁!

想買隻股,set價,差少少,買唔到,之後升天。

exactly


公爵府

積分: 28917


30#
發表於 22-3-14 11:29 |只看該作者
我都係買完好快跌,放左又升。黑仔

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo