家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   8


禁止訪問

積分: 292


21#
發表於 22-2-19 18:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6766

畀面勳章


22#
發表於 22-2-22 11:00 |只看該作者
qpalzm 發表於 22-2-15 19:00
有份已供8年的101保單, 買個時15年後預計攞返本金的200%, 圍返年利率約4.7厘, 當時sale聲稱08年最差個時都 ...

你呢個計劃我自己 6, 7年前都有買過,唔知叫裕豐15定16, 佢主要係靠非保證的5.5%的積存利率去滚大個回報,而唔係靠佢唔知將來會派幾多嘅红利。自己買之前計過數,就算最壞情況之下,保險公司將積存利率減到零,你就每年提走全部可以提走嘅年金,仍然可以做到IRR每年3厘幾嘅回報,仍然遠遠高過供樓的利率,適合加按樓用嚟賺穩定息差的投資者,
咁樣做風險唔會太大,因為若按揭利率大升時,保險公司的積存利率亦會被迫跟住上升。
可惜呢隻產品今日己經無得賣了。


侯爵府

積分: 24675


23#
發表於 22-2-22 17:14 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-2-22 17:19 編輯
wallshar 發表於 22-2-22 11:00
你呢個計劃我自己 6, 7年前都有買過,唔知叫裕豐15定16, 佢主要係靠非保證的5.5%的積存利率去滚大個回報 ...

6、7 年前買過,即係而家仍持有?
本金來自加按樓所得資金?即是無本生利?加按樓應該會有律師費、手續費。加按樓所得資金應該一次過畀晒保費而唔係分兩年畀㗎。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


男爵府

積分: 6766

畀面勳章


24#
發表於 22-2-25 00:20 |只看該作者
choyki 發表於 22-2-22 17:14
6、7 年前買過,即係而家仍持有?
本金來自加按樓所得資金?即是無本生利?加按樓應該會有律師費、手續費 ...

未到期就當然仍然持有.
可以預繳未來保費,保險公司可似可以俾到3厘幾利息俾預繳保費.
每2年過完罪息期就轉按, 銀行同按揭轉介回贈嘅1.x % 的借賃額遠超你要俾的手續費同律司費.


大宅

積分: 2357


25#
發表於 22-2-25 12:21 |只看該作者
opclk99 發表於 22-2-16 15:30
大大大部份都係吹水,
中過伏,無下次。

保險全部呃人, 損失慘重,永不相信。

點評

opclk99    發表於 22-2-25 18:37


侯爵府

積分: 24675


26#
發表於 22-3-23 15:51 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-3-23 15:52 編輯

分紅保單常見於終身人壽、儲蓄人壽及有儲蓄成分的危疾保險等長期保險產品。(年金、投資相連壽險 / 101 計劃 / 105 計劃是保單,但非分紅保單)

非保證紅利受多種因素影響,包括保險公司的投資策略和表現、賠償經驗、營運開支等。

保監局網站設「保險公司分紅實現率的網站列表」,協助公眾查閱不同保險公司發布的分紅實現率,了解其過往派發非保證利益的表現。
即使查看所有保單年度的分紅實現率,亦只能了解到保險公司過去一段時期實現的非保證回報比率,並非未來表現。

分紅保單本質是一份保險合約,而非銀行存款,亦非單純的投資產品。分紅保單的主要特點是同時包含人壽保障和財富增值的功能。
投保前可透過「財務需要分析」了解個人投保目的,並評估財務狀況、長期供款能力及流動現金需要,以考慮該分紅保單是否適合自己。(不只分紅保單需要存慮這些因素,非分紅保單也需要)

https://www.ia.org.hk/tc/participating_policy/index.html


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


男爵府

積分: 9858


27#
發表於 22-3-30 22:35 |只看該作者
我買過.. 供左2x萬.. 到10年後得返7萬!仲要話我唔夠行政費.. 要斷我單
嬲得我….



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo