本帖最後由 choyki 於 22-2-22 17:19 編輯
wallshar 發表於 22-2-22 11:00 
你呢個計劃我自己 6, 7年前都有買過,唔知叫裕豐15定16, 佢主要係靠非保證的5.5%的積存利率去滚大個回報 ...
6、7 年前買過,即係而家仍持有?
本金來自加按樓所得資金?即是無本生利?加按樓應該會有律師費、手續費。加按樓所得資金應該一次過畀晒保費而唔係分兩年畀㗎。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。