家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 31266


21#
發表於 22-3-14 16:15 |只看該作者
點解939好似企得幾硬?


大宅

積分: 4849


22#
發表於 22-3-14 20:16 |只看該作者
本帖最後由 BabyGGBaby 於 22-3-14 20:16 編輯
littlehoneymum 發表於 22-3-14 16:15
點解939好似企得幾硬?

因為銀行股會好似大笨象咁開始公佈業績及派息,唔會捱得好耐就現形啦。


男爵府

積分: 7720


23#
發表於 22-3-15 10:44 |只看該作者

回覆樓主:

個價好硬,今朝低位唔知維持有無半粒鐘,都未有時間思考即彈


大宅

積分: 4849


24#
發表於 22-3-15 14:45 |只看該作者
本帖最後由 BabyGGBaby 於 22-3-15 14:47 編輯
raylife 發表於 22-3-15 10:44
個價好硬,今朝低位唔知維持有無半粒鐘,都未有時間思考即彈

下午開始銀行股都頂唔順啦。睇來都準備可以入的貨啦。


珍珠宮

積分: 31266


25#
發表於 22-3-15 15:04 |只看該作者
似乎 939 $5 不是夢


大宅

積分: 4849


26#
發表於 22-3-15 15:30 |只看該作者
littlehoneymum 發表於 22-3-15 15:04
似乎 939 $5 不是夢

應該唔去到咁低都可以撈,個個吼住呢個位就買唔到架啦。


男爵府

積分: 7720


27#
發表於 22-3-16 07:06 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 raylife 於 22-3-16 10:29 編輯

昨日入左小小,雖然今日會反彈,不過可能之後會再跌,股災最輸死人就係反彈呃人個下。不過收息股捱下實上得返,就當供強積金。

今日又買左小小內銀,兩日共買左幾萬蚊,唔系好多,仲有錢再買。 本身想買941,舊年買黎諗住長hold, 上次抽上5x覺得唔對路走左,但如果個市又大跌,941個價有機會直隊幾蚊,反正息口唔夠內銀高,橫風橫雨都是睇定d先。


大宅

積分: 4849


28#
發表於 22-3-16 10:23 |只看該作者
仲有的壞消息都未出來。


大宅

積分: 4849


29#
發表於 22-3-16 13:53 |只看該作者
國家隊到, 撐住兩日先啦。


伯爵府

積分: 17862


30#
發表於 22-3-16 13:57 |只看該作者
BabyGGBaby 發表於 22-3-16 13:53
國家隊到, 撐住兩日先啦。

多數一天


大宅

積分: 4849


31#
發表於 22-3-16 15:28 |只看該作者
如果今日執到10至20%就好收住錢先啦,遲啲國家隊收爐就沒架啦。


大宅

積分: 4849


32#
發表於 22-3-18 12:29 |只看該作者
國家隊真係得2日貨仔啦,好彩我take profit,走得快。又要等下星期有沒意外低位入貨啦。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo