自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


水晶宮

積分: 65957


21#
發表於 22-3-4 19:17 |只看該作者
yurijm 發表於 22-3-4 16:43
有冇人同我差唔多情況?
日日新鮮穫穫金
本身負責分區店舖管理工作

報到。沒計。做急要交的野先。唯有咁。


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


22#
發表於 22-3-4 19:38 |只看該作者
辛苦哂


公爵府

積分: 29291


23#
發表於 22-3-4 19:48 |只看該作者
winnielong 發表於 22-3-4 18:18
有個同事19號發燒、20號2條線!冇醫生紙冇影相留底!強烈要求佢影2條線留底、今日終於有相擺群組 ...

應該提佢等個平台出咗要報返,然後screen capture 做證明。


伯爵府

積分: 15276


24#
發表於 22-3-4 21:17 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


伯爵府

積分: 18956


25#
發表於 22-3-4 22:03 |只看該作者
same here, 個個都話中左招,一係話屋企人中招,完全無 人返工,返左工嗰d做到死


別墅

積分: 834


26#
發表於 22-3-4 22:23 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 22-3-4 17:04
有冇可能請part time?

Fulltime 就一定要報更即, parttime寧願唔要錢, 依家都唔會報更。


伯爵府

積分: 18643

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


27#
發表於 22-3-4 22:24 |只看該作者

回覆樓主:

捱1個禮拜啦, 佢地好返之後就可以返工啦。 我部門早期中啲同事,呢個星期已經復工了。


別墅

積分: 834


28#
發表於 22-3-4 22:24 |只看該作者
nms 發表於 22-3-4 22:03
same here, 個個都話中左招,一係話屋企人中招,完全無 人返工,返左工嗰d做到死
...

冇錯, 但屋企人中又真係唔番得喎, 玩死


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 22-3-4 22:32 |只看該作者

回覆樓主:

我同事已經放左好多日, 因為隔離座有人中(疫情初), 住果座有人中, 家人係密切接觸者, 家人中


伯爵府

積分: 16212

好媽媽勳章


30#
發表於 22-3-4 22:34 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-4 17:19
好多都係咁,涯多個月,如果每日10萬人中,兩个月就全部中晒

就會回落

會回落嗎?聽聞呢隻菌可以中完再中


伯爵府

積分: 16212

好媽媽勳章


31#
發表於 22-3-4 22:38 |只看該作者
Chiuchoiluck 發表於 22-3-4 22:24
捱1個禮拜啦, 佢地好返之後就可以返工啦。 我部門早期中啲同事,呢個星期已經復工了。
...

中左好返等7日可以返工,但有d人大廈確診不斷增加,等下7天等下又7天,有個同事足足一個月都未返到公司


男爵府

積分: 6349


32#
發表於 22-3-4 22:47 |只看該作者
辛苦曬
其實好多密切接觸者未病發都會出去搶購物資,自然好易中


大宅

積分: 4054

育兒性格勳章


33#
發表於 22-3-4 22:48 |只看該作者
Same here !
好明白所有人都唔想被隔離或確診。
但係冇確診或者未比隔離嘅同事真係。。。一個人做3份野,呢啲日子幾時先完!沒完沒了


大宅

積分: 4054

育兒性格勳章


34#
發表於 22-3-4 22:50 |只看該作者
TMC3012 發表於 22-3-4 22:32
我同事已經放左好多日, 因為隔離座有人中(疫情初), 住果座有人中, 家人係密切接觸者, 家人中 : ...

呢啲連中幾轉!
強檢完,大度又圍封,之後家人確診,自己做左密切接觸者,最後都確診埋個幾兩個月都唔使返工


侯爵府

積分: 22824


35#
發表於 22-3-4 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

今日返工,又有人中招,好想封城,大家一齊停兩個星期,唔駛日日返工數住有幾多人中。


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


36#
發表於 22-3-4 23:00 |只看該作者
頂住,辛苦你了
可唔可以close一啲分店?


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


37#
發表於 22-3-4 23:01 |只看該作者
yeunghung 發表於 22-3-4 22:58
今日返工,又有人中招,好想封城,大家一齊停兩個星期,唔駛日日返工數住有幾多人中。
...

俾時間市民去買食物、日用品
然後封城至全民檢測完畢


珍珠宮

積分: 34116


38#
發表於 22-3-5 00:35 |只看該作者
我哋公司一直都係 wfh.. 疫情之前已經係..
我哋都好多同事中招.. 但個個都無請病假.. 係屋企照常工作..
因為都係輕症多..


侯爵府

積分: 23703


39#
發表於 22-3-5 00:39 |只看該作者
好多野做,日日做多兩個鐘。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo