自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 27227


21#
發表於 22-3-10 09:08 |只看該作者
本帖最後由 貓咪達人 於 22-3-10 09:09 編輯
BKFinder 發表於 22-3-10 09:06
果時未有內地資源的確係做唔到喎,唔通要好似笵鴻年話不需內地資源就可做到先啱你心意?人地經常落區又去老 ...

原來唔認同香港專家就係鍵盤戰士,就係有你依啲愚民先造就今日既傭官同政治上腦既專家


珍珠宮

積分: 44440


22#
發表於 22-3-10 09:09 |只看該作者
貓咪達人 發表於 22-3-10 08:15
頭先睇新聞,梁萬年意思話內地做法係早期開始就做檢測,但香港依家係爆發期,已經錯過左早檢測既機會,只 ...

香港已經過了黃金機會去主動控制疫情
現在只可以被動式控制死亡/重症率
中咗唔死得係執身彩


公爵府

積分: 27227


23#
發表於 22-3-10 09:09 |只看該作者
幸福花海 發表於 22-3-10 09:07
係咪攪錯咗呀?講緊自我快測,唔係交樽喎

唔好意思,我以為交樽仔


公爵府

積分: 27227


24#
發表於 22-3-10 09:11 |只看該作者
mizuho 發表於 22-3-10 09:09
香港已經過了黃金機會去主動控制疫情
現在只可以被動式控制死亡/重症率
中咗唔死得係執身彩

冇錯呀,所以只能盡量做好自己,衛生,少出街,唔舒服就檢測睇醫生,要等疫情減退


水晶宮

積分: 63964

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 22-3-10 09:12 |只看該作者
貓咪達人 發表於 22-3-10 09:08
原來唔認同香港專家就係鍵盤戰士,就係有你依啲愚民先造就今日既傭官同政治上腦既專家
...
而家內地專家梁萬年講左佢的建議,你究竟有冇睇到架!!


翡翠宮

積分: 77001

2025勳章蛇年勳章


26#
發表於 22-3-10 09:12 |只看該作者
BKFinder 發表於 22-3-10 08:35
即係同袁國勇講嘅一樣

呢個係事實,已經錯過最佳時間


公爵府

積分: 27227


27#
發表於 22-3-10 09:22 |只看該作者
本帖最後由 貓咪達人 於 22-3-10 09:22 編輯
BKFinder 發表於 22-3-10 09:12
而家內地專家梁萬年講左佢的建議,你究竟有冇睇到架!!

我當然有睇啦,我覺得內地專家講個返話係帶點可惜意思,全民檢測只能早期或後期做,佢話內地做法係早期做,所以內地控制得好,但香港錯過左時機,只能怪香港專家高估左自己,睇低左疫情,我地市民好無助,只能睇政府做頭,政府睇專家做頭,一早提議搵內地幫助又死要面唔肯,明明攪唔掂架


子爵府

積分: 12691


28#
發表於 22-3-10 09:59 |只看該作者
連佢都咁講
即係香港冇得攪
唯有盡量減低傷亡數字

係邊個攪到香港錯過咗清零黃金時間


珍珠宮

積分: 46615

2024年龍年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 22-3-10 10:05 |只看該作者
volan 發表於 22-3-10 06:36
做的確勞民傷財 引爆交叉感染 後續配套危機 民怨四起 而且冇成效
索性做全民快測 立例中左不申報犯法 唔怕 ...

本帖最後由 bibi2013 於 22-3-10 10:05 編輯

住我對面中咗仲出街走圍走,就係冇法例禁止。


伯爵府

積分: 15187


30#
發表於 22-3-10 10:09 |只看該作者
梁專家認為香港已經錯過咗控制疫情的關鍵時期,證明香港在零確診既階段沒有籌備全民檢測、專治醫院、大型隔離設施等相關準備,所以在爆發初期顯得手足無措。

依家梁的意見係先救治重症降低死亡率,國際經驗這沒3個月就到高峯,等它自然回落後用全民檢測清零


象牙宮

積分: 235830


31#
發表於 22-3-10 11:00 |只看該作者

回覆樓主:

唉…內地專家都無晒符


水晶宮

積分: 61763


32#
發表於 22-3-10 11:15 |只看該作者
無話可說 發表於 22-3-10 11:00
唉…內地專家都無晒符

本帖最後由 birdbird 於 22-3-10 11:16 編輯

其實呢度d jm 早一星期已經話現在做全民强檢只係勞民傷財及对抗疫冇乜幫助, 但有好多人仍然認為係要做。
同一番話, 由阿爺把口講, d人可以180 度轉變


象牙宮

積分: 235830


33#
發表於 22-3-10 11:20 |只看該作者
birdbird 發表於 22-3-10 11:15
本帖最後由 birdbird 於 22-3-10 11:16 編輯

其實呢度d jm 早一星期已經話現在做全民强檢只係勞民傷財 ...

我又唔覺勞民傷財,但唔完全禁足就無效果囉!我驗唔驗都無所謂,又唔覺排隊就易中招!空氣傳播無得避,會呼吸就中,係遲早問題!

點評

alau2021    發表於 22-3-10 11:23


禁止訪問

積分: 45474


34#
發表於 22-3-10 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 45474


35#
發表於 22-3-10 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 81603


36#
發表於 22-3-10 11:35 |只看該作者

回覆樓主:

香港磚家話已錯過最佳時機,但最佳時機時又唔見磚家積極話推動全民檢測,咁即係點?


子爵府

積分: 14519


37#
發表於 22-3-10 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

我反而預計唔到尾期。 個個為避染疫唔出街、舖頭關門、停業, 感染人數慢慢向上, 要到後期即至少過半數人感染, 應該會拖到年中。


男爵府

積分: 9470

馬年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


38#
發表於 22-3-10 12:00 |只看該作者
ddkaka 發表於 22-3-10 11:35
香港磚家話已錯過最佳時機,但最佳時機時又唔見磚家積極話推動全民檢測,咁即係點?
...

呢個咪係重點囉, 叫全民檢測叫咗幾多次? 係咪依一兩個月先叫? 之前講咗咁多次, 香港啲專家成日講唔係時機, 無需要. 到有議員直情同嗰個自稱主帥嘅女人講, 佢直頭一口拒絕話唔跟人地地方咁做, 呢啲唔係時機咩?

好啦, 人地內地最初建議你地做, 個所謂主帥仍然拖話唔做, 因為唔想禁足, 同梁萬年先生嚟到, 佢都建議要做, 但係一大班專家一咪話依家唔係最好時機, 連梁萬年都話自己講係無用, 都要你地肯先得, 到依家我係覺得梁萬年都無你地咁好氣, 因為已經一發不可收拾, 唯有就係減少死亡囉.

一班專家同個所謂主帥都淨係呢樣唔得, 嗰樣唔好, 總之就唔想跟內地嗰套, 內地講咗派9000人嚟做檢測, 其實係咪可以諗上門做呢, 又或者諗吓辦法減少人群聚集做呢? 但係一路以嚟無見話點樣善用資源去做, 淨係著眼禁足點樣影響各行各業, 係呢樣係重要因素, 但係又係咪得一個辦法去達致一個目標呢, 好多嘢可以同時進行㗎.

都係嗰句啦, 以依家阿所謂主帥要自己攞番嚟做, 都係自己萬事小心自求多福啦.....


翡翠宮

積分: 81603


39#
發表於 22-3-10 12:34 |只看該作者
SU213 發表於 22-3-10 12:00
呢個咪係重點囉, 叫全民檢測叫咗幾多次? 係咪依一兩個月先叫? 之前講咗咁多次, 香港啲專家成日講唔係時 ...

宜家想共存嗰班咪開心囉,如願以償

點評

SU213    發表於 22-3-10 12:43

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo