自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 7114


21#
發表於 22-3-12 09:13 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 08:13
我同老公都翻唔到工
成個月無人工

放个小米空氣淨化機 會五會好D


公爵府

積分: 29441

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 22-3-12 09:13 |只看該作者
evip 發表於 22-3-12 09:07
你是同仔女同房嗎?
不同房可否鬆下?或者戴個大口罩:便利妥好舒服。
...

你意思係C6都中埋?
咁真是辛苦了。加油。

瞓時我嘗試在兩個人中間放個大cushion, (板又得),用book stand 頂住,會瞓得安樂d。


男爵府

積分: 7103


23#
發表於 22-3-12 09:17 |只看該作者
adnap 發表於 22-3-12 08:43
復陽好似幾百萬個至有一個, 唔好自己嚇自己

本帖最後由 cpycpyhelen 於 22-3-12 10:32 編輯

始終我地媽返都要返工,有外出都係要小心啲好啲
屋企有小朋友又有老人家


公爵府

積分: 27080

2024年龍年勳章


24#
發表於 22-3-12 09:49 |只看該作者
會好返啦,加油。

我都經歷過


水晶宮

積分: 61153


25#
發表於 22-3-12 10:11 |只看該作者
gilgil39 發表於 22-3-12 08:46
頂住呀!佢哋变陰未?

姐姐今日出去核酸,第五日


珍珠宮

積分: 41556


26#
發表於 22-3-12 10:22 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 04:22
工人中,仔女中
爭我同c6
工人同我地係新年已打晒三針,

如果你同你c6 有自己房,關門開窗除口罩,唔係點訓


珍珠宮

積分: 41556


27#
發表於 22-3-12 10:23 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 10:11
姐姐今日出去核酸,第五日

中左好返唔可以即做核酸,會陽的
一個月內唔做得哦


珍珠宮

積分: 41556


28#
發表於 22-3-12 10:27 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 04:22
工人中,仔女中
爭我同c6
工人同我地係新年已打晒三針,

本帖最後由 小mama 於 22-3-12 16:48 編輯

中左的人去完廁所要即消毒,抹手毛巾要分開
我估你工人去完係咪冇消毒好?
我中左之後同家人分房每次去廁所後自己消毒,冇野到佢地,佢地係房開窗除口罩,出房先帶。。我地安然過左21 日


男爵府

積分: 9987


29#
發表於 22-3-12 10:28 |只看該作者

回覆樓主:

我第1個中,好返,輪到阿女,再照顾佢,大家加油,明白的,身心疲累,消毒嗰part有時都未必做足拉


公爵府

積分: 29441

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 22-3-12 10:29 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 10:11
姐姐今日出去核酸,第五日

第6,7日做快測喇!


水晶宮

積分: 61153


31#
發表於 22-3-12 10:31 |只看該作者
evip 發表於 22-3-12 10:29
第6,7日做快測喇!

佢快測已無線,所以今日佢核酸


珍珠宮

積分: 37062


32#
發表於 22-3-12 10:35 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 10:11
姐姐今日出去核酸,第五日

第5日就出街???? 打左兩針都要第6,7日連續係陰先解除隔離令喎


公爵府

積分: 29441

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 22-3-12 10:41 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 10:31
佢快測已無線,所以今日佢核酸

希望大家逐步好起來。捱過頭幾日就易過。


伯爵府

積分: 15886


34#
發表於 22-3-12 10:43 |只看該作者

回覆樓主:

我之前都係要戴口罩瞓,仲戴到耳背腫痛。
阿尼陀佛   enjoy enjoy
black lady/sexy cool/fifty cent/多肉動物/式持恒/沈思懷


大宅

積分: 2375


35#
發表於 22-3-12 10:45 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 04:22
工人中,仔女中
爭我同c6
工人同我地係新年已打晒三針,

完全明白,工人中時,日日夜夜連訓都戴2個口罩,又不停消毒清潔,壓力好大,都覺得個心好攰,公司都多人中,有諗過中左就唔洗長期擔驚受怕
但又諗,每個人中左既反應同後遺症都唔同,點都係唔中好過中的


侯爵府

積分: 24362


36#
發表於 22-3-12 10:46 |只看該作者
李露眉 發表於 22-3-12 04:22
工人中,仔女中
爭我同c6
工人同我地係新年已打晒三針,

你地係咪又係三針復必泰?

我3個同事都係around新年打BNT第3針,3個都中晒


子爵府

積分: 13205


37#
發表於 22-3-12 10:47 |只看該作者
小mama 發表於 22-3-12 10:23
中左好返唔可以即做核酸,會陽的
一個月內唔做得哦

我朋友10做核酸,我自己10日用樽仔驗,都陰性啊,我地都要驗完先返得工


侯爵府

積分: 24362


38#
發表於 22-3-12 10:47 |只看該作者
幸福花海 發表於 22-3-12 07:21
已打三針,如果家人中,寧願中唔會瞓覺戴口罩

Me2


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


39#
發表於 22-3-12 10:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 SARIDON 於 22-3-12 10:48 編輯

我家人確診,全家戴咗10日有多,頭3幾日真係瞓唔到,焗醒,一係就焗到瞓唔到。。

我打咗3針復必泰,第3計打咗11日後確診


子爵府

積分: 11008

好媽媽勳章


40#
發表於 22-3-12 10:49 |只看該作者
要堅持!希望你同c6無事,小朋友快快康復

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo