自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 243


21#
發表於 22-3-14 15:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11758


22#
發表於 22-3-14 15:55 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 15:43
咁強烈建議你最近去下上海體驗下隨時被封在某棟大樓唔可以出來,你的仔女突然被要求係學校過夜的感覺就知了 ...

我寧願咁,都好過日夜擔心落樓買餸都染疫累全家


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


23#
發表於 22-3-14 16:00 |只看該作者
麥兜媽 發表於 22-3-14 11:55
日日唱衰香港,其實真的要珍惜可以俾唱的時候,係小紅書見到有學生問,返咗大陸 唔想交租,唔知房東會唔會 ...

小紅書同BK 一樣,都好大大力唱衰香港,一沉百踩,容不下不同角度的討論。所以我好佩服樓主勇氣


男爵府

積分: 6202


24#
發表於 22-3-14 16:00 |只看該作者
ChaBean 發表於 22-3-14 15:55
我寧願咁,都好過日夜擔心落樓買餸都染疫累全家
問題係你覺得這個omicron真係可以清零嗎?除非北韓鎖國,否則就算大陸咁大費人力物力,都一樣好難控制到,拭目以待


子爵府

積分: 13598


25#
發表於 22-3-14 16:02 |只看該作者
麥兜媽 發表於 22-3-14 11:55
日日唱衰香港,其實真的要珍惜可以俾唱的時候,係小紅書見到有學生問,返咗大陸 唔想交租,唔知房東會唔會 ...

你只係係小紅書比人舉報啫,情況同FB一樣!
我有次回一個踩mirror 嘅貼,我叫佢小心激嬲班鏡粉,有人即刻衝出嚟鬧我死藍屍,真係痴到上太空,結果我竟然係「不友善」嗰個,佢個回覆冇事
不過我係FB已經習慣,小小嘢都比YC舉報,試多兩三次仲會罰一、兩個禮拜,甚至成個月冇得comment,反而小紅書同變態鏡粉大戰幾個回合都仲玩到


翡翠宮

積分: 96836

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 22-3-14 16:12 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:00
問題係你覺得這個omicron真係可以清零嗎?除非北韓鎖國,否則就算大陸咁大費人力物力,都一樣好難控制到, ...


[color=rgba(0, 0, 0, 0.78)]中央援港防控專家組組長梁萬年在《南華早報》接受專訪時提及,動態清零目標並非零確診,而是以拯救生命,防止擴散為目標。他說,全民檢測準備工作不能馬虎,需小心考慮籌備工作,並非朝令夕改,包括需考慮對社會影響,形容是以短時間的不便,換取長時間的方便。
[color=rgba(0, 0, 0, 0.78)]from 01


[color=rgba(0, 0, 0, 0.78)]唔好成日洗腦式講清零無可能, 我家人呢2年內地生活, 間中都要圍封強檢, 但佢地隔幾日就可以離開, 而且並唔係唔人性化, 內地只係建議不要不必要離開, 只係要有24小時內核酸報告. 而且肉地核酸出報告時間快則幾個鐘, 慢則一日內, 香港而家所謂不足完全可以要求中央協助, 只係一班自以為時的磚家, 高官响度自圓其說, 剛愎自用


男爵府

積分: 8237


27#
發表於 22-3-14 16:17 |只看該作者
回覆 circleda 的帖子

香港死亡率高是因爲有大批長者沒有接種疫苗!政府已經給了他們1年時間打,但他們始終都不肯接種!這還能怪誰?那些沒有接種疫苗的人將承受一切的後果!
風繼續吹,不忍遠離...


翡翠宮

積分: 96836

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 22-3-14 16:17 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 15:49
共存唔似無本事做,係阿爺唔比,一定要跟國內清零

有本事就唔會死咁多人, 仲要屍體亂放
而家世界死忘卒第一啦, 叻啦


翡翠宮

積分: 96836

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 22-3-14 16:19 |只看該作者
OHIMESAMA 發表於 22-3-14 16:02
你只係係小紅書比人舉報啫,情況同FB一樣!
我有次回一個踩mirror 嘅貼,我叫佢小心激嬲班鏡粉,有人即刻 ...


我直情俾FB / Twitter 封左


大宅

積分: 1880


30#
發表於 22-3-14 16:26 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 11:34
https://mp.weixin.qq.com/s/k7QZOavumMte-ZazeATn_Q

看完文章同評論即刻覺得我地香港人好大氣,勇於做自 ...

如果唔係香港不停輸入,而且又有偷渡者哩埋,深圳唔會咁,之前一直清到零,宜家d香港人就係咁,永遠唔信事實,自視過高,同當初武漢一樣。


男爵府

積分: 6202


31#
發表於 22-3-14 16:30 |只看該作者
blackberry 發表於 22-3-14 16:17
有本事就唔會死咁多人, 仲要屍體亂放
而家世界死忘卒第一啦, 叻啦
...
死亡率高係因為班老人家無打針,有針唔去打,關政府咩事?


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


32#
發表於 22-3-14 16:31 |只看該作者
薯圈 發表於 22-3-14 12:55
omiciron可能真係"即使投入大量人力物力都未必可受控", 問題係兩年了,從未見到港府嘗試"投入大量人力物 ...

本帖最後由 chingnc 於 22-3-14 16:32 編輯

有,咩無呀,用係唔等使地方囉,例如銅心口罩又貴又無用,用兩用又鬆又wear,仲要有漏洞,晒左幾多錢


男爵府

積分: 6202


33#
發表於 22-3-14 16:32 |只看該作者
媽媽最勁 發表於 22-3-14 16:26
如果唔係香港不停輸入,而且又有偷渡者哩埋,深圳唔會咁,之前一直清到零,宜家d香港人就係咁,永遠唔信事 ...
香港都係歐美輸入,一樣道理,這個病毒一日唔從地球消失,如果唔學北韓封國,就永遠清唔到


翡翠宮

積分: 96836

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 22-3-14 16:35 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:30
死亡率高係因為班老人家無打針,有針唔去打,關政府咩事?

所以咪無比較無傷害囉

大陸都無強制人打針, 好多長者無打針但又無感染, 咪全靠動態清零囉,
我家長老同百歲長長老無打針, 每個星期仲可以見到曾曾孫, 出街飲茶食飯, 並唔係因打針, 係因為健康碼!!!



男爵府

積分: 6202


35#
發表於 22-3-14 16:40 |只看該作者
blackberry 發表於 22-3-14 16:12
中央援港防控專家組組長梁萬年在《南華早報》接受專訪時提及,動態清零目標並非零確診,而是以拯救生命, ...
抱歉,我覺得被洗腦的係你,唔係我,我係有自己判斷力的

人地梁生自己都講了全民檢測唔係首要工作了

另外咩你真係覺得這個病毒可以清零?唔講之前兩年來,之前大陸清到零唔出奇,連香港都可以清零幾個月。但這次係omicron, 同之前唔同,係咩應對方式都應該與時俱進?我覺得今次國內都好難清到零



珍珠宮

積分: 34114


36#
發表於 22-3-14 16:44 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 12:06
的確係,所以我有時真係覺得有的人根本就唔係真正了解大陸。

無錯,大陸現在係發展的好快 好先進,疫情都 ...

我老公呢兩年大部分時間因工作關係都係內地生活。。其實佢都覺呢兩年係內地生活真係自在好多。。起碼大部分時間都可以正常生活。。連口罩都唔駛帶。。
香港呢兩年實在太壓抑。。
政府/管治者有無能力。。真係好大分別。。


翡翠宮

積分: 96836

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 22-3-14 16:45 |只看該作者
auroresy 發表於 22-3-14 16:40
抱歉,我覺得被洗腦的係你,唔係我,我係有自己判斷力的

人地梁生自己都講了全民檢測唔係首要工作 ...


幾時同你講過絕對清零? 當然你有判斷能力...
咁首要工作係咩呢?
其實你開呢個PO主旨係咪相講香港人好大器?



男爵府

積分: 6202


38#
發表於 22-3-14 16:46 |只看該作者
blackberry 發表於 22-3-14 16:35
所以咪無比較無傷害囉

大陸都無強制人打針, 好多長者無打針但又無感染, 咪全靠動態清零囉,
哦,咁今次要提下你住係國內的長老們盡快去打針了,omicron來勢洶洶,大陸現在都號召老年人盡快打針了。請留意張文宏醫生的微博文章


子爵府

積分: 13598


39#
發表於 22-3-14 16:47 |只看該作者
blackberry 發表於 22-3-14 16:19
我直情俾FB / Twitter 封左



男爵府

積分: 9732


40#
發表於 22-3-14 16:48 |只看該作者

回覆樓主:

香港做唔到全民檢測,有好多因素,同樣香港都做唔到共存,唔通又係制度問題?

兩個方向都可向,但香港政府兩個方向都冇準備,係香港疫情失控嘅主因

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo