自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   9


公爵府

積分: 25126


21#
發表於 22-3-14 23:54 |只看該作者
小源 發表於 22-3-14 23:31
關咩事,睇新聞有人打哂3針有口罩一樣中WO ,睇自己抵抗力好唔好啫囉,唔知講嗰個幾多針,如果一針的話未發 ...

我只係回應有人好肯定話打針會場有人中先令樓主阿姨中啫

根本而家係連屋企都可能樓上樓下有人中而空氣傳播,去超市街市嘅人多過疫苗接種中心啦,點解一口咬定係打針中?


男爵府

積分: 8360


22#
發表於 22-3-14 23:56 |只看該作者
佢都65歲 希望佢快d好啦 只可以幫佢買送放係門口


男爵府

積分: 8360


23#
發表於 22-3-15 00:12 |只看該作者
tsewong 發表於 22-3-14 23:54
我只係回應有人好肯定話打針會場t有人中先令樓主阿姨中啫

根本而家係連屋企都可能樓上樓下有人中而空氣傳 ...
我只係唸緊打完針就有陽性反應 係唔係都係副作用


侯爵府

積分: 21053

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 22-3-15 00:17 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-15 00:12
我只係唸緊打完針就有陽性反應 係唔係都係副作用

快測?照計唔會,撩鼻要在鼻咽撩到冠狀病毒,測試劑先至會在T位顯示條線。復必泰連滅活病毒都無,點得嚟病毒?


公爵府

積分: 25126


25#
發表於 22-3-15 00:21 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-15 00:12
我只係唸緊打完針就有陽性反應 係唔係都係副作用

本帖最後由 tsewong 於 22-3-15 00:21 編輯

之前打科興去做核酸就試過假陽性,因為科興係死咗嘅病毒,可能沾喺身採樣時混合咗

但你阿姨打復必泰,係mrna刺蛋白來㗎喎,原理上唔同科興嗰種假陽性

應該真係中咗,咁佢都打咗3針之前有啲t 細胞記憶,一般都可防重症嘅


水晶宮

積分: 62886


26#
發表於 22-3-15 00:22 |只看該作者

回覆樓主:

可能打完刺激個免疫系統,搞到抵抗力低左好多,所以特別易中?
利申,唔識。


子爵府

積分: 10805


27#
發表於 22-3-15 00:24 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

打針場所好多確診者去過


已刪除用户

積分: 10618


28#
發表於 22-3-15 00:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8360


29#
發表於 22-3-15 00:35 |只看該作者
she007 發表於 22-3-15 00:22
可能打完刺激個免疫系統,搞到抵抗力低左好多,所以特別易中?
利申,唔識。
...
我都係咁話


男爵府

積分: 8360


30#
發表於 22-3-15 00:37 |只看該作者
traeh 發表於 22-3-15 00:17
快測?照計唔會,撩鼻要在鼻咽撩到冠狀病毒,測試劑先至會在T位顯示條線。復必泰連滅活病毒都無,點得嚟病 ...
快測 佢自我隔離。


水晶宮

積分: 51300

2023年兔年勳章


31#
發表於 22-3-15 00:38 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-15 00:12
我只係唸緊打完針就有陽性反應 係唔係都係副作用

本帖最後由 日月水火 於 22-3-15 01:11 編輯

我記得之前有人講過打針後(唔記得打邊隻)去做檢測係會陽性反應,因為打D菌入身體所以會咁,要針後過十幾日先會陰性(當然大前提下當中果段日子一定無中先)。


禁止訪問

積分: 651


32#
發表於 22-3-15 00:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51300

2023年兔年勳章


33#
發表於 22-3-15 00:41 |只看該作者
日月水火 發表於 22-3-15 00:38
我記得之前有人講過打針後去做檢測係會陽性反應,因為打D菌入身體所以會咁,要針後過十幾日先會陰性(當然 ...

若有病徵的話,唔關支針事,咁真係中咗。(當然亦有人中但無病徵)


珍珠宮

積分: 42386

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


34#
發表於 22-3-15 00:44 |只看該作者
小源 發表於 22-3-14 23:20
個場有人中啦

如果個場有人係已經中咗,咁就應該好多人中,工作人員都應該中埋,封場消毒喎。


珍珠宮

積分: 38409


35#
發表於 22-3-15 00:46 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-15 00:12
我只係唸緊打完針就有陽性反應 係唔係都係副作用
但係復必泰唔係傳統疫苗,唔係打病毒入身體喎,都會係咁?


珍珠宮

積分: 38409


36#
發表於 22-3-15 00:48 |只看該作者
日月水火 發表於 22-3-15 00:38
我記得之前有人講過打針後去做檢測係會陽性反應,因為打D菌入身體所以會咁,要針後過十幾日先會陰性(當然 ...
但係復必泰唔係傳統疫苗打病毒入身體喎!都會架?


伯爵府

積分: 15207


37#
發表於 22-3-15 00:49 |只看該作者
本帖最後由 bettywong80 於 22-3-15 01:18 編輯

我覺得有機會係打針場地有人中了傳到比佢。
之前有個post 話社區中心打針入面好多人咳,我個多星期前去了,同樣見到有幾個在我正正隔離同附近咳。而有一個counter 是在打針嗰層入口的,counter 姑娘大聲分別問(可能係reconfirm)兩個男人佢哋係咪中咗
我打完針後好擔心自己被感染,所以回家後連續4 天在家戴口罩及不接觸我的小朋友


男爵府

積分: 8178


38#
發表於 22-3-15 00:50 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:56
佢都65歲 希望佢快d好啦 只可以幫佢買送放係門口

擔心的話,幫佢約網上視像睇醫生,中西醫都有,有啲送藥到家門。年紀大,食藥幫助快啲好番


伯爵府

積分: 15207


39#
發表於 22-3-15 00:54 |只看該作者
本帖最後由 bettywong80 於 22-3-15 01:19 編輯

我身邊成100 個親朋戚友打咗起碼2 支針,但無人係打完針立即中。佢哋係有omicron 前打的,當時本港係極少cases. 現在cases 比繁星還要多,出去打針或在街上梗有幾個中了在你附近。


大宅

積分: 4152


40#
發表於 22-3-15 00:54 |只看該作者
JulieMay 發表於 22-3-14 23:18
點解會咁快? 疫苗之後會有確診徵狀咩?

有無在現場不停打電話、傾計、張開口等動作?
係個d 高危場合,閉上嘴好緊要。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo