家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 9554

好媽媽勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 22-3-22 08:34 |只看該作者
purple_b 發表於 22-3-16 22:10
如果有50萬, 有沒有邊間銀行已經可以開到D 理財戶口可以食下迎新呢 ? 我見中銀, 匯豐銀行都要100萬起先可做 ...

東亞
開心過每一天吧!


伯爵府

積分: 16093


22#
發表於 22-3-22 10:02 |只看該作者
希爾達 發表於 22-3-22 08:34
東亞

我上東亞網睇下先, THANKS


男爵府

積分: 6127


23#
發表於 22-3-22 11:17 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-3-17 12:52
樓主聽左你講買基金的話
d佣金就會入落你袋



大宅

積分: 2218


24#
發表於 22-3-22 18:55 |只看該作者
渣打新客開可持續發展儲蓄戶口有1.28%港元儲蓄年利率


伯爵府

積分: 15125


25#
發表於 22-3-22 20:17 |只看該作者
doll_jenny 發表於 22-3-17 12:40
如果有50萬,可以考慮下買派息基金,我買咗100萬,一年收緊7萬左右嘅利息,每個月都有$5,800左右派落我户口 ...

有七萬咁多,請問買了那隻派息基金?


禁止訪問

積分: 426


26#
發表於 22-3-23 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


27#
發表於 22-3-23 11:38 |只看該作者
choyki 發表於 22-3-19 16:52
佣金唔入佢袋有妙法!

又 SELL 無本生利?
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 17529


28#
發表於 22-3-23 12:37 |只看該作者
我都有買基金
幾萬蚊咋,每個月有息2百幾
唔識投資,不能給意見


禁止訪問

積分: 426


29#
發表於 22-3-25 22:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2024


30#
發表於 22-3-26 07:48 |只看該作者
可以留意下中信銀行, 每年夏天都有大富翁開戶優惠, $500,000都可以


侯爵府

積分: 21272


31#
發表於 22-3-27 12:04 |只看該作者
有d銀行$20萬可以開到advance戶口, 但開$100萬以上的戶口個rate先靚

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo