立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 56756
aprilabc 發表於 22-4-13 01:03 請問個內膽係金色定係黑色? 我朋友好耐之前買係黑色膽,但係我去百老匯睇全部都係金色膽, 我覺得金色膽 ...
J.ELLE 發表於 22-4-4 16:57 我都用緊,但唔識煲粥,有冇jm可以教下我?
積分: 64372
子爵府
積分: 10027
kcpak 發表於 22-4-13 01:20 我試過按煲粥個制煲出嚟好水 轉煲飯個制就煲到粥,唔知係咪我唔識用
大宅
積分: 1555
uhtcl2006 發表於 22-4-13 00:49 我早幾日就係買左呢款,煮飯連老公都feel到d飯唔同左,平日食剩既飯放雪櫃1晚,第二日拎出嚟會硬晒,但東 ...
公爵府
積分: 26388
kcpak 發表於 22-4-4 18:24 最近跟bk jm 買左,勁正
whyyou 發表於 22-4-13 08:34 呢個厚釜電飯煲只係得黑色膽,金色應該唔係呢個model, 佢個黑色膽真係點用都唔會花,呢個電飯煲真係冇得輸 ...
男爵府
積分: 5913
侯爵府
積分: 21435
積分: 57566
淳熙媽咪 發表於 22-4-13 11:16 回覆 uhtcl2006 的帖子 想問你米同水既比例係點?因為我一時煮到好淋,一時就好硬
淳熙媽咪 發表於 22-4-13 11:18 回覆 kcpak 的帖子 買左,thanks,但無飯隔,無得蒸餸
積分: 28240
伯爵府
積分: 15879
積分: 15215
積分: 26129
weiwei 發表於 22-4-13 10:47 本帖最後由 weiwei 於 22-4-13 10:48 編輯 請問夠多少人用?
weiwei 發表於 22-4-13 10:48 請問有冇 model no.? thx
積分: 3673
淳熙媽咪 發表於 22-4-12 16:26 回覆 kcpak 的帖子 想問依款有無細size賣?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy