自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   46


水晶宮

積分: 56756


21#
發表於 22-4-13 01:17 |只看該作者
aprilabc 發表於 22-4-13 01:03
請問個內膽係金色定係黑色? 我朋友好耐之前買係黑色膽,但係我去百老匯睇全部都係金色膽, 我覺得金色膽 ...

黑色呀

點評

aprilabc    發表於 22-4-13 01:19
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 56756


22#
發表於 22-4-13 01:20 |只看該作者
J.ELLE 發表於 22-4-4 16:57
我都用緊,但唔識煲粥,有冇jm可以教下我?

我試過按煲粥個制煲出嚟好水
轉煲飯個制就煲到粥,唔知係咪我唔識用
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 64372


23#
發表於 22-4-13 08:34 |只看該作者
aprilabc 發表於 22-4-13 01:03
請問個內膽係金色定係黑色? 我朋友好耐之前買係黑色膽,但係我去百老匯睇全部都係金色膽, 我覺得金色膽 ...

呢個厚釜電飯煲只係得黑色膽,金色應該唔係呢個model, 佢個黑色膽真係點用都唔會花,呢個電飯煲真係冇得輸


子爵府

積分: 10027


24#
發表於 22-4-13 08:47 |只看該作者
kcpak 發表於 22-4-13 01:20
我試過按煲粥個制煲出嚟好水
轉煲飯個制就煲到粥,唔知係咪我唔識用

我都係,我禁煲粥制好似水米分開咁,之後我都唔敢再用


大宅

積分: 1555


25#
發表於 22-4-13 10:40 |只看該作者
uhtcl2006 發表於 22-4-13 00:49
我早幾日就係買左呢款,煮飯連老公都feel到d飯唔同左,平日食剩既飯放雪櫃1晚,第二日拎出嚟會硬晒,但東 ...

重要幾百蚊有交易


公爵府

積分: 26388


26#
發表於 22-4-13 10:47 |只看該作者
kcpak 發表於 22-4-4 18:24
最近跟bk jm 買左,勁正

本帖最後由 weiwei 於 22-4-13 10:48 編輯

請問夠多少人用?
thx


公爵府

積分: 26388


27#
發表於 22-4-13 10:48 |只看該作者
whyyou 發表於 22-4-13 08:34
呢個厚釜電飯煲只係得黑色膽,金色應該唔係呢個model, 佢個黑色膽真係點用都唔會花,呢個電飯煲真係冇得輸 ...

請問有冇 model no.?
thx


男爵府

積分: 5913


28#
發表於 22-4-13 11:16 |只看該作者
回覆 uhtcl2006 的帖子

想問你米同水既比例係點?因為我一時煮到好淋,一時就好硬


男爵府

積分: 5913


29#
發表於 22-4-13 11:18 |只看該作者
回覆 kcpak 的帖子

買左,thanks,但無飯隔,無得蒸餸


侯爵府

積分: 21435


30#
發表於 22-4-13 11:48 |只看該作者
whyyou 發表於 22-4-13 08:34
呢個厚釜電飯煲只係得黑色膽,金色應該唔係呢個model, 佢個黑色膽真係點用都唔會花,呢個電飯煲真係冇得輸 ...

個sales欺騙我, 因為我睇嗰個外形係完全一模一樣, 我問佢點解唔係黑色膽, 佢同我講話黑色唔出, 而家全部轉曬金色, 都可以喺入面洗米,唔會花,我好懷疑佢個講法,所以冇買到.....

謝謝你!我再出去看看


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 22-4-13 12:22 |只看該作者
淳熙媽咪 發表於 22-4-13 11:16
回覆 uhtcl2006 的帖子

想問你米同水既比例係點?因為我一時煮到好淋,一時就好硬

呢樣真係好難答你,我剛轉左新米,舊電飯煲2. 5杯米,水去到刻度2都少少濕,但新飯煲用呢個比例就非常好。
我覺得真係要慢慢試先知落幾多水先適合,始終每隻米既吸水量都唔同呀


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 22-4-13 12:23 |只看該作者
aprilabc 發表於 22-4-13 01:03
請問個內膽係金色定係黑色? 我朋友好耐之前買係黑色膽,但係我去百老匯睇全部都係金色膽, 我覺得金色膽 ...

我早幾日在百老匯買既係黑色膽喎,未見過有金色的


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 22-4-13 12:25 |只看該作者
淳熙媽咪 發表於 22-4-13 11:18
回覆 kcpak 的帖子

買左,thanks,但無飯隔,無得蒸餸

你買邊款呀,有飯隔喎


公爵府

積分: 28240

父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


34#
發表於 22-4-13 12:32 |只看該作者
今年換左第2個了, 之前果個用左8YRS+都有, 抵用之選


伯爵府

積分: 15879

2024年龍年勳章 2018父親節勳章


35#
發表於 22-4-13 12:55 |只看該作者
我用RC-10JRNH $320 12分鐘煲好...!!!


伯爵府

積分: 15215


36#
發表於 22-4-13 13:05 |只看該作者
最近在蘇寧買,即時登記做會員,694。之前果個用左13年,無論煮咩米,水多水少佢都一樣煮得咁好(因我唔識落水,求其落),之後換呢個新既,啲水較得唔啱就會太爛/乾,啲飯仲無咁靚。


公爵府

積分: 26129


37#
發表於 22-4-13 13:17 |只看該作者
whyyou 發表於 22-4-13 08:34
呢個厚釜電飯煲只係得黑色膽,金色應該唔係呢個model, 佢個黑色膽真係點用都唔會花,呢個電飯煲真係冇得輸 ...

收到


水晶宮

積分: 56756


38#
發表於 22-4-13 13:20 |只看該作者
weiwei 發表於 22-4-13 10:47
本帖最後由 weiwei 於 22-4-13 10:48 編輯

請問夠多少人用?

好似8個
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 64372


39#
發表於 22-4-13 14:00 |只看該作者
weiwei 發表於 22-4-13 10:48
請問有冇 model no.?
thx

RC-18NMFIH
myimage.jpg


大宅

積分: 3673


40#
發表於 22-4-13 14:30 |只看該作者
淳熙媽咪 發表於 22-4-12 16:26
回覆 kcpak 的帖子

想問依款有無細size賣?

最細有0.54公升,5百左右...我都考慮緊

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo