家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


21#
發表於 22-4-18 14:40 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 14:05
如果以前保單保證回報較好, 咁冇咩回報果d, 唔知係咪有咩hidden terms, 所以咁多jm話被騙
...

估計係agent 只強調非保證回報的部份,Proposal 一定講到回報好理想,而實際上保證回報率可能係好低。另外,保單係儲蓄保險定基金保險,亦係一大分別,基金保險價格可升可跌,可以係揸廿年都仲係蝕錢。


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 22-4-18 14:51 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 14:17
jm 我有印象妳有好多唔同類型嘅投資, 唔介意嘅話, 有冇d心得可以分享下, 例如剛畢業嘅年輕人/ 唔同階段應 ...

心得談不上,不過由我21歲開始出黎做嘢,都已經計劃退休。咁多年來,都提住自己要積穀防飢,量入為出,應花則花,除咗買樓做按揭,唔會借錢。不投機 ,不貪心,各方面自律克制,唔同其他人比較,時刻自我增值。


大宅

積分: 4240


23#
發表於 22-4-18 14:54 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 14:51
心得談不上,不過由我21歲開始出黎做嘢,都已經計劃退休。咁多年來,都提住自己要積穀防飢,量入為出,應 ...

犀利, 咁早咁識諗


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


24#
發表於 22-4-18 15:22 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 14:54
犀利, 咁早咁識諗

所以一畢業返咗一個月工,我咪比大學同學游說我買咗份供20年嘅保險囉

後尾呢位同學冇做agent ,保單變孤兒單 坦白講,當時我覺得比佢呃咗,不過後尾接手嘅agent 好好,我之後再幫佢買多幾份,最記得agent 當時講咗一句:你而家未必覺得保險好,但將來老咗你就會覺得好好!

我而家信


大宅

積分: 4240


25#
發表於 22-4-18 15:47 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 15:22
所以一畢業返咗一個月工,我咪比大學同學游說我買咗份供20年嘅保險囉

後尾呢位同學冇做agent ...

嘩, 剛畢業嘅我應該唔會買份要供20年嘅保險, 如果有人說我買, 我應該9秒9閃左去, 不過如果係依家嘅我, 我應該會叫剛畢業嘅自己去買, 唔同階段真係諗法會唔同

好羨慕妳收成期~

我就近年買左唯一一份人壽儲蓄, 要供20年, 只睇保證部份嘅話唔吸引, 只係當儲$同貪份單有槓桿


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


26#
發表於 22-4-18 16:34 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 15:47
嘩, 剛畢業嘅我應該唔會買份要供20年嘅保險, 如果有人說我買, 我應該9秒9閃左去, 不過如果係依家嘅我, 我 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-18 16:37 編輯

有一半係需要,有一半係人情,當時自己冇買過任何保險,諗住有工作,就買份人壽寫阿媽個名,另外呢份保單仲附加危疾契約,保埋危疾,聽落唔錯,所以出咗第一個月糧就買,又當做幫下大學同學。供20年真係好長,不過唔覺唔覺又供滿,而家就當有隻零成本收息股,每年5厘息


大宅

積分: 4240


27#
發表於 22-4-18 22:07 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 16:34
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-18 16:37 編輯

有一半係需要,有一半係人情,當時自己冇買過任何保險,諗 ...

係咪淨保證每年有5%? 如果係, 聽落唔錯, 妳同學無介紹錯~

但聽人講以前嘅危疾單一般保額唔高, 大約50萬到, 唔夠現今醫療需要


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


28#
發表於 22-4-18 22:51 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 22:07
係咪淨保證每年有5%? 如果係, 聽落唔錯, 妳同學無介紹錯~

但聽人講以前嘅危疾單一般保額唔高, 大約50萬 ...

保單保證息率每年只係 3%,冇5%咁多,我所講嘅每年5%增值,係用最簡單嘅計法:(本年度保單週期日現金價值 - 上年度保單週期日現金價值)/ 全期已供款項 x 100%。由於本金不變,我發覺呢個息率會隨著年期增加而逐漸遞增。而另一個計法,係今年對比於上年度增值,我計過大約係3.5%,貼近保證息率,但呢個計法嘅本金就唔係全期供款,而係本利續存嘅複利率計算。講到有點複雜,希望你明白。


大宅

積分: 4240


29#
發表於 22-4-18 23:04 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 22:51
保單保證息率每年只係 3%,冇5%咁多,我所講嘅每年5%增值,係用最簡單嘅計法:(本年度保單週期日現金 ...

本帖最後由 katy_katy 於 22-4-18 23:06 編輯

比我計嘅話我會用

(現時保證現金價值 - 已供款項) / 已供款項 x 100 / 已供年份

我地計法都好似


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 22-4-18 23:08 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 23:04
本帖最後由 katy_katy 於 22-4-18 23:06 編輯

比我計嘅話我會用

你呢個係全期平均息率,係另一個計法,呢個計法嘅息率,一般亦係會隨年月而遞增


大宅

積分: 4240


31#
發表於 22-4-18 23:16 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 23:08
你呢個係全期平均息率,係另一個計法,呢個計法嘅息率,一般亦係會隨年月而遞增
...

如果妳用全期平均息率有幾多%呀?


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 22-4-18 23:28 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 23:16
如果妳用全期平均息率有幾多%呀?

冇用呢個方法計,因為供款期長達廿年,最後一期係幾年前完成,如果用呢個方法,年期部分係唔準確


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 22-4-18 23:39 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 22:07
係咪淨保證每年有5%? 如果係, 聽落唔錯, 妳同學無介紹錯~

但聽人講以前嘅危疾單一般保額唔高, 大約50萬 ...

你提到危疾保障方面,呢份保單嘅危疾保障額的確係唔夠,我係買人壽儲蓄,危疾部分係附加,叫做金裝康寧契約(當時agent 話附加即係送,冇計落保費loading,唔知真定假 )。所以,我另外仲有買其他保障,再買埋傷病意外入息保障,幾乎各類型保險都買。
1650296349936333384781720587853.jpg


大宅

積分: 4240


34#
發表於 22-4-18 23:46 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 23:28
冇用呢個方法計,因為供款期長達廿年,最後一期係幾年前完成,如果用呢個方法,年期部分係唔準確
...

唔緊要, 我隨口問下~

個人覺得妳份保單唔錯, 供完咁快breakeven, 又有每年增長5%

我果份要25年先breakeven, 用今年減去年嘅方法計個增長好fluctuating, 有時4%, 有時2%, 又有時3%



水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 22-4-18 23:48 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 23:46
唔緊要, 我隨口問下~

個人覺得妳份保單唔錯, 供完咁快breakeven, 又有每年增長5%

如果供款年期長,冇可能用你嗰個計法㗎,其實你明唔明點解唔可以


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


36#
發表於 22-4-18 23:52 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 23:46
唔緊要, 我隨口問下~

個人覺得妳份保單唔錯, 供完咁快breakeven, 又有每年增長5%

25年就真係太耐,我份單好好多


大宅

積分: 4240


37#
發表於 22-4-18 23:54 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 23:48
如果供款年期長,冇可能用你嗰個計法㗎,其實你明唔明點解唔可以

其實我唔明點解架, 我覺得用最終(即現在價值)去計就可以反影現實, 當定期咁計, 一頭一尾, 唔用複息概念


大宅

積分: 4240


38#
發表於 22-4-19 00:06 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-18 23:39
你提到危疾保障方面,呢份保單嘅危疾保障額的確係唔夠,我係買人壽儲蓄,危疾部分係附加,叫做金裝康寧契 ...

送嘅唔計較啦
免費午餐wo

我唔夠子彈, 買唔到咁多


水晶宮

積分: 59156

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 22-4-19 00:14 |只看該作者
katy_katy 發表於 22-4-18 23:54
其實我唔明點解架, 我覺得用最終(即現在價值)去計就可以反影現實, 當定期咁計, 一頭一尾, 唔用複息概念
...

或者用一個例子,假設你喺2000年開始供,供20年,2020年供完,全期供40萬計。你第一年只係供2萬,第二年供4萬,要一直去到第20年,先至供完40萬。如果用你嘅計法:(保單的現金價值 - 供款 )/ 供款 x 100% / 已供年份....... 我想問已供年份係幾多,20年?


大宅

積分: 4240


40#
發表於 22-4-19 00:21 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-19 00:14
或者用一個例子,假設你喺2000年開始供,供20年,2020年供完,全期供40萬計。你第一年只係供2萬,第二年供 ...

係呀 20年, 因為2000年開始供係for黎緊一年, 年供20期

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo