自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


21#
發表於 22-4-23 00:45 |只看該作者
frenchmay 發表於 22-4-22 16:23
大家喜歡著邊隻牌子呀?我好多牌子都著,有平有貴。最近買個條係American Eagle.
...

我都買左件AE直腳,質地好軟熟有彈性又顯瘦!
最近呢個牌子開多左分店


男爵府

積分: 7005


22#
發表於 22-4-23 04:11 |只看該作者
Uniqlo 好好著


侯爵府

積分: 21225


23#
發表於 22-4-23 04:58 |只看該作者
菲比108 發表於 22-4-22 20:20
無印。平靚正

我都有買 muji,係舒服嘅,但請教一下,muji牛仔褲係唔係得一個長度,乾衣後吊哂脚


侯爵府

積分: 21225


24#
發表於 22-4-23 05:00 |只看該作者

回覆樓主:

Mark and Spencer都唔錯,仲有長中短選擇


公爵府

積分: 26797


25#
發表於 22-4-23 06:47 |只看該作者
我去賣韓衫的小店買韓牛,有D好薄好輕身,300多一條。


大宅

積分: 4269


26#
發表於 22-4-23 06:50 |只看該作者
而且牛仔褲有難乾


大宅

積分: 3515

2024年龍年勳章


27#
發表於 22-4-23 07:13 |只看該作者

回覆樓主:

牛仔褲好難乾,乾咗又好硬,依家多數著運動褲或彈力牛仔褲,屋企牛仔褲都放埋一邊,小朋友有得揀都唔會著牛仔褲,佢哋覺得好硬唔舒服


水晶宮

積分: 55151


28#
發表於 22-4-23 09:31 |只看該作者
小談心 發表於 22-4-22 18:49
淘宝嘅彈力牛仔褲,全像根頭
著完著唔返正常牛仔褲

可以講邊間店嗎?


大宅

積分: 2375


29#
發表於 22-4-23 09:51 |只看該作者
esther_fong 發表於 22-4-22 20:42
本帖最後由 esther_fong 於 22-4-22 20:43 編輯

我屋企最多American Eagle既牛仔褲,我同大女全部都係 ...

通常在網買定實體店,請给我地址?


水晶宮

積分: 59906

2025中秋節勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章 睛靈勳章


30#
發表於 22-4-23 10:12 |只看該作者
frenchmay 發表於 22-4-22 16:23
大家喜歡著邊隻牌子呀?我好多牌子都著,有平有貴。最近買個條係American Eagle.
...

本帖最後由 Anka 於 22-4-23 10:13 編輯

以前Apple, Big John, Lee
現在Baleno


侯爵府

積分: 23339


31#
發表於 22-4-23 10:53 |只看該作者
mrslau999 發表於 22-4-23 09:51
通常在網買定實體店,請给我地址?

係實體店買架,牛仔褲都係要試下先知好唔好睇。我住港島,時代廣場有AE同Zara, 希慎Hollister, 海港城A&F, 網上可以check到地址。


水晶宮

積分: 64304


32#
發表於 22-4-23 11:19 |只看該作者
多數U 記或者American Eagles, 去AE outlet 買好抵


伯爵府

積分: 17771


33#
發表於 22-4-23 11:55 |只看該作者
ricecooking 發表於 22-4-23 09:31
可以講邊間店嗎?

【淘宝】https://m.tb.cn/h.fKUsTsR?tk=8itg2iSPHlj「2022紧身松紧腰小脚裤春夏新款女学生高腰弹力橡筋外穿牛仔裤女生」
点击链接直接打开


差不多一星期著三次
好舒服,噤著


伯爵府

積分: 16042


34#
發表於 22-4-23 11:58 |只看該作者

回覆樓主:

我買Baleno窄牛,$300/2條


珍珠宮

積分: 48109

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 22-4-23 12:03 |只看該作者
frenchmay 發表於 22-4-22 16:23
大家喜歡著邊隻牌子呀?我好多牌子都著,有平有貴。最近買個條係American Eagle.
...

真係唔好見笑!
已經有好多年冇着過品牌鈕扣色牛仔褲!我只著淘寶的橡筋褲頭彈性全棉牛仔褲當你著過之後,已經唔想再著鈕扣式牛仔褲,完全返唔到轉頭了~


珍珠宮

積分: 34064


36#
發表於 22-4-23 13:35 |只看該作者
whyyou 發表於 22-4-23 11:19
多數U 記或者American Eagles, 去AE outlet 買好抵

邊度有aeo 嘅outlet ?thanks


子爵府

積分: 12559


37#
發表於 22-4-23 13:45 |只看該作者
babyhoi 發表於 22-4-22 20:47
轉咗著有彈性牛仔褲色嘅褲好耐,
睇返先發覺其實牛仔褲太硬

係喎,正式牛仔褲冇著成十年


珍珠宮

積分: 36819


38#
發表於 22-4-23 13:50 |只看該作者
hippoo 發表於 22-4-23 13:35
邊度有aeo 嘅outlet ?thanks

東涌


珍珠宮

積分: 36819


39#
發表於 22-4-23 13:50 |只看該作者
hippoo 發表於 22-4-23 13:35
邊度有aeo 嘅outlet ?thanks

東涌


水晶宮

積分: 64304


40#
發表於 22-4-23 13:57 |只看該作者
hippoo 發表於 22-4-23 13:35
邊度有aeo 嘅outlet ?thanks

杏花新城

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo