家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 12573


21#
發表於 22-5-7 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4856

2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 22-5-7 14:21 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 13:14
南洋會唔會同中銀一樣?
咁就貴啦!仲要每半年存倉費$150
我就係用渣打+富途

請問渣打如半年冇買賣是否要收手續費?thx


大宅

積分: 4856

2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 22-5-7 14:23 |只看該作者
loyanmei 發表於 22-5-7 12:20
没有,因為親身去問過渣打,原來佣金不便宜

Ic…其實我係諗住搵長倉收息用,而家諗緊渣打定牛牛


大宅

積分: 4856

2025勳章蛇年勳章


24#
發表於 22-5-7 14:25 |只看該作者
loyanmei 發表於 22-5-7 13:30
感謝告知! 我有時都聽到姊妹話渣打登入睇資訊有麻煩。我已轉招商永隆,操作都覺得容易及順利,所以暫時不 ...

請問永隆收費如何?thx


禁止訪問

積分: 12573


25#
發表於 22-5-7 14:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


26#
發表於 22-5-7 14:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4856

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 22-5-7 15:03 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 14:59
長倉都係銀行好啲

多謝jm意見


大宅

積分: 4078


28#
發表於 22-5-7 20:37 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 13:46
招商手續費幾多?

一般客戶收手續費0.18%,如果是金葵花客戶(需要有資金$1000000, 但現時做緊promote, 可以$500000都得) 收手續費0.15%。另外,新客戶首三個月買賣股票免收手續費。以上資料如有錯,請其他jm更正


大宅

積分: 4078


29#
發表於 22-5-7 20:40 |只看該作者
ARS_fans 發表於 22-5-7 14:25
請問永隆收費如何?thx

請看#28樓回覆


禁止訪問

積分: 12573


30#
發表於 22-5-7 20:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4856

2025勳章蛇年勳章


31#
發表於 22-5-7 22:07 |只看該作者
loyanmei 發表於 22-5-7 20:37
一般客戶收手續費0.18%,如果是金葵花客戶(需要有資金$1000000, 但現時做緊promote, 可以$500000都得) 收 ...

請問有沒有存倉費之類?thx


大宅

積分: 4078


32#
發表於 22-5-7 22:20 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 20:58
但係min幾多?

佢係無minimum charge, 每買一隻股票,如你是普通客戶,該股收0.18%佣金,如金葵花客戶就收0.15%佣金。



大宅

積分: 4078


33#
發表於 22-5-7 22:28 |只看該作者
ARS_fans 發表於 22-5-7 22:07
請問有沒有存倉費之類?thx

唔好意思啊,我無留意存倉費這個問題。我自己無問,職員亦無提


大宅

積分: 4856

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 22-5-7 22:29 |只看該作者
loyanmei 發表於 22-5-7 22:28
唔好意思啊,我無留意存倉費這個問題。我自己無問,職員亦無提
...

明白,thx


大宅

積分: 4078


35#
發表於 22-5-7 22:33 |只看該作者
ARS_fans 發表於 22-5-7 22:29
明白,thx

唔洗客氣



禁止訪問

積分: 12573


36#
發表於 22-5-7 23:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8602


37#
發表於 22-5-8 06:10 |只看該作者
本帖最後由 maozit 於 22-5-8 06:13 編輯
chitchit0520 發表於 22-5-7 23:00
咁如果係買少少,咪仲平過富途?

若果你每次買賣嘅成交額係一萬元以下,永隆金葵花用戶嘅手續費(0.15%) 就等如牛牛嘅$15平台費。若買賣成交額超過一萬元,永隆就唔抵。牛牛新開用戶永久免手續費及存倉費,每次成交只收$15 平台費(未計政府charges)。fyi

但以銀行收費來計,永隆都算平。佢好多時有快閃優惠,一次交易免$100 經紀費。


禁止訪問

積分: 12573


38#
發表於 22-5-8 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2937


39#
發表於 22-5-8 10:42 |只看該作者
大新都好似一様,手機、網上收0.15%,電話落盤收0.18%,基本存户都可以。


大宅

積分: 4078


40#
發表於 22-5-8 11:17 |只看該作者
maozit 發表於 22-5-8 06:10
若果你每次買賣嘅成交額係一萬元以下,永隆金葵花用戶嘅手續費(0.15%) 就等如牛牛嘅$15平台費。若買賣成 ...

謝謝告知原來永隆好多時有快閃優惠,希望無開錯户啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo