家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   5


水晶宮

積分: 59120

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


21#
發表於 22-5-1 17:15 |只看該作者
little_kid 發表於 22-5-1 17:00
本帖最後由 little_kid 於 22-5-1 17:02 編輯

9.1等幾耐才到10.7?

上一次由9.1 升到 10.7 ,大約一年。
英鎊日圓都唔會買,等人仔再插下買返人仔,我喺2月尾 0.81 沽咗少少仔仔,等機會買返。自己經驗,買人仔最放心,即使價格下跌,但放定期有利息都可以補償,同埋長遠計,仍然係人仔睇高一線。


水晶宮

積分: 59120

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


22#
發表於 22-5-1 17:20 |只看該作者
little_kid 發表於 22-5-1 17:00
本帖最後由 little_kid 於 22-5-1 17:02 編輯

9.1等幾耐才到10.7?

本帖最後由 MissMaMa 於 22-5-1 17:27 編輯

補充一點,日圓我係有入,但唔係投資用途。早幾年去旅行用剩幾十萬円,當時7.1兌,之後跌到6.8x,我沽日圓換港元,之後到 6.2 左右我開始每10萬円咁換,到6.1又換,每跌少少就入少少


男爵府

積分: 7959


23#
發表於 22-5-1 17:20 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-5-1 17:15
上一次由9.1 升到 10.7 ,大約一年。
英鎊日圓都唔會買,等人仔再插下買返人仔,我喺2月尾 0.81 沽咗少少 ...
人仔咩事跌咁多?


水晶宮

積分: 59120

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


24#
發表於 22-5-1 17:26 |只看該作者
lucky2kidsmum 發表於 22-5-1 17:20
人仔咩事跌咁多?

我覺得人仔係借勢跌,保持出口市場嘅競爭力,有助經濟增長。


子爵府

積分: 11046


25#
發表於 22-5-2 10:00 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-5-1 17:15
上一次由9.1 升到 10.7 ,大約一年。
英鎊日圓都唔會買,等人仔再插下買返人仔,我喺2月尾 0.81 沽咗少少 ...

等我又留意下人仔先。


子爵府

積分: 11046


26#
發表於 22-5-2 10:03 |只看該作者

回覆樓主:

聽完大家意見,暫時偏向買英鎊。
人仔我又留意下先。


男爵府

積分: 5713


27#
發表於 22-5-2 14:26 |只看該作者
反而有無C9買鈕西蘭元,都幾高息,近來又跌緊


珍珠宮

積分: 34046


28#
發表於 22-5-4 12:30 |只看該作者
Lm


複式洋房

積分: 258


29#
發表於 22-5-4 16:55 |只看該作者
我會選擇日元,佢貶值其實唔一定係壞事,起碼有留意開日股會見到某D大品牌其實股價係有升。

日元而家呢個位就算蝕住走, 都冇股票輸咁多!


複式洋房

積分: 258


30#
發表於 22-5-6 16:38 |只看該作者
日元好似仲有得跌, 苦惱入唔入手!


大宅

積分: 3067


31#
發表於 22-5-6 17:31 |只看該作者
日元


男爵府

積分: 8598


32#
發表於 22-5-6 20:17 |只看該作者
入咗日元後,是否齋等升/ 日後去旅行自用?定期rate 唔高,冇得賺下息⋯


大宅

積分: 3492


33#
發表於 22-5-6 20:57 |只看該作者
如果係投資
就睇位入英磅

如果要去日本旅行
換定兩至三個 trip 嘅洗費

因為e加根本飛唔到 (隔離)
同埋冇飛機
就算有都特別貴
一句講晒
短期都飛唔到
唔使徒彈藥


禁止訪問

積分: 12573


34#
發表於 22-5-7 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3492


35#
發表於 22-5-7 12:55 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 12:49
日本換定2/3個trip 洗費?咪好多?有排去唔到咁多喎!

我都係換一次洗費喳!

本帖最後由 mkid 於 22-5-7 12:58 編輯

其實 2,3 trip 嘅現金
又真係唔係咁多
因為機票,酒店,都係信用卡 (到時嘅滙價,e加冇得講)
現金係 ,食同買手信用
多有多用
少有少用
又或者豪啲 兩三次 嘅 現金
變一次用
好睇個人 同 到時情況

如果用唔晒,咪响銀行換番港紙囉
冇乜蝕底喎


禁止訪問

積分: 12573


36#
發表於 22-5-7 12:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3492


37#
發表於 22-5-7 13:02 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-5-7 12:59
住溫泉酒店一次都可能要2-3萬,如果冬天去滑雪更貴,另外,如果買手袋嗰啲又幾萬元。

兩三次可能十幾萬元 ...

本帖最後由 mkid 於 22-5-7 13:02 編輯

你咁豪玩
又真係唔好換日圓
買股票都可以

不過我就兩樣都有做
係注碼嘅分別囉


禁止訪問

積分: 12573


38#
發表於 22-5-7 13:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9825


39#
發表於 22-5-8 13:30 |只看該作者
你哋用銀行買賣外幣?
係咪好似股票咁每次都要收手續費?


男爵府

積分: 8598


40#
發表於 22-5-8 15:03 |只看該作者
本帖最後由 maozit 於 22-5-8 15:04 編輯
租一邊 發表於 22-5-8 13:30
你哋用銀行買賣外幣?
係咪好似股票咁每次都要收手續費?

若你有綜合理財戶口(即是要有外幣戶口), 直接用銀行Mobile app買,選好你要買的外幣,直接由港元戶口draw 錢去買外幣,冇手續費。

但若要將外幣轉做定期(收下息,等佢之後升翻),有些外幣其實息口等於零,部份外幣,例如人民幣、美元、澳元等都有少少息,間間銀行唔同,自己 check 下。

之後若要提取外幣,睇返自己銀行有沒有收手續費,及每次提取額。暫時我覺得永隆銀行嘅外幣價好少少,同埋佢買、賣差價細少少,日後外幣升返轉返港元,都唔會蝕咁多。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo