自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


男爵府

積分: 8041


21#
發表於 22-5-7 22:33 |只看該作者
元朗有一間,朋友升中選的,只有中一至中三寄宿,最緊要個小朋友肯去。


子爵府

積分: 11616


22#
發表於 22-5-7 22:41 |只看該作者
最近見到呢個廣告,吾知好唔好,只知梁振英創辦,今年9月開學

https://std.stheadline.com/education/article/1813730/教育-熱話-梁振英辦港人子弟學校-選址南沙最快九月啟用


https://www.minxinnansha.org

廣州南沙民心港人子弟學校

可以選dse、IB、GCE
myimage.jpg
myimage.jpg


公爵府

積分: 25900


23#
發表於 22-5-7 22:53 |只看該作者
nicelady2828 發表於 22-5-7 21:49
成績好,有經濟能力:
赤柱聖士提反
harrow school

點解要話航海學校收問題青年
朋友仔仔唔係問題青年,已入去讀到畢業,學校介紹埋工作俾佢,做左幾年


大宅

積分: 4093


24#
發表於 22-5-7 23:12 |只看該作者
Onlok 發表於 22-5-7 21:52
本帖最後由 Onlok 於 22-5-7 21:53 編輯

青春期加反叛期

唉!態度吾好!同爸爸關係差,同我關係好啲,但呢排都好激心


大宅

積分: 2606


25#
發表於 22-5-7 23:33 |只看該作者
曾經教過寄宿學校,當時大部分宿生都是內地來港學生,學校對宿生要求高,學生的寄宿生活也算開心。
但大部分學生都埋怨家長的安排,初中生並不會完全理解父母的想法,只會覺得自己被父母遺棄。
奉勸家長,多與子女溝通,年青人踏入青春期,面對好多挑戰和轉變,作為家長應該和他們一起面對、接受成長的各種挑戰。


侯爵府

積分: 20453

MommyPanel勳章


26#
發表於 22-5-7 23:47 |只看該作者
idyleelok 發表於 22-5-7 23:12
唉!態度吾好!同爸爸關係差,同我關係好啲,但呢排都好激心

我女都係中一,完全明白你感受,情況真係咁差完全忍受唔到?


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


27#
發表於 22-5-8 06:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11264


28#
發表於 22-5-8 07:38 |只看該作者
idyleelok 發表於 22-5-7 19:40
吾孝順都算..
請提供資訊!
謝謝!

香工
體藝
航海


男爵府

積分: 8491


29#
發表於 22-5-8 07:41 |只看該作者
idyleelok 發表於 22-5-7 23:12
唉!態度吾好!同爸爸關係差,同我關係好啲,但呢排都好激心

13歲反叛期,見好多過咗呢2年就正常返


水晶宮

積分: 65971


30#
發表於 22-5-8 07:56 |只看該作者
opclk99 發表於 22-5-8 06:21
航海學校畢業率長年全港包尾個幾間,
升學率/全港排名亦係....
往績好多學生不能畢業,

但佢那邊幾重視紀律,同埋都多畢業生出來考紀律部隊。當然係基層那種。佢哋係成績弱。

利申:我幾年前都同呢間學校的教職員談過。所以都有少少了解。

點評

opclk99    發表於 22-5-8 14:54


公爵府

積分: 25900


31#
發表於 22-5-8 07:57 |只看該作者
opclk99 發表於 22-5-8 06:21
航海學校畢業率長年全港包尾個幾間,
升學率/全港排名亦係....
往績好多學生不能畢業,

你仔讀過?如果淨係睇數字冇了解過就唔應該咁講,畢業出嚟嘅學生都正常返工,同其他讀完中學一樣

點評

RAA    發表於 22-10-3 13:51


水晶宮

積分: 65971


32#
發表於 22-5-8 08:03 |只看該作者
邱悠月 發表於 22-5-8 07:57
你仔讀過?如果淨係睇數字冇了解過就唔應該咁講,畢業出嚟嘅學生都正常返工,同其他讀完中學一樣
...

其實帳面數未提供不到多少實況。佢哋成績係弱,入大學率係低。

但,band 3校都有好多種。band 3之中呢間的定位幾好幾清晰,佢目標不是要班學生入大學,佢哋係教好佢哋品格。品格行先。不是多少band 3做到。

我曾去band 3北角半山某校監考,直程拍得住周星星逃學威龍。呢類學校,如我仔女一定要入band 3,我想我選赤航好過。


水晶宮

積分: 61762

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 22-5-8 08:18 |只看該作者
由小學上中學係一個過渡期,無論個人同身邊環境都好大改變。情緒一定會起伏波動,加上荷爾蒙影響,更加反叛。佢自己都適應緊,可能控制唔到會發脾氣。當然唔係話大哂,但家長同佢傾下,適度容忍,過一段時間會變好。

送去寄宿暫時解決到問題,但佢可能會覺得你地放棄佢。識諗既學乖左明白你哋苦心,唔識諗嘅,只會同父母越行越遠,關係疏離。

我對仔女青春期時都係黑口黑面又駁嘴,但到中三後情況就好轉,可能大個左,青春期又穩定左。我而家同佢地關係好好,出街會搭哂膊頭有傾有講。

樓主加油呀!唔好咁易送個仔走,再考慮下。

點評

goldpiglet    發表於 22-5-8 10:04


珍珠宮

積分: 38634


34#
發表於 22-5-8 08:22 |只看該作者
idyleelok 發表於 22-5-7 23:12
唉!態度吾好!同爸爸關係差,同我關係好啲,但呢排都好激心

當小朋友進入反叛期,作為家長只有耐心地教導同忍耐。好日子好快會來

Love and Kindness are never wasted.


伯爵府

積分: 16779


35#
發表於 22-5-8 08:23 |只看該作者
問下社工
如果屋企管教唔到,申請去家舍住?



公爵府

積分: 25900


36#
發表於 22-5-8 08:36 |只看該作者
Astra00 發表於 22-5-8 08:03
其實帳面數未提供不到多少實況。佢哋成績係弱,入大學率係低。

但,band 3校都有好多種。band 3之中呢間 ...

本帖最後由 邱悠月 於 22-5-8 08:36 編輯

我知,我只係講俾果位唔明嘅jm聽


水晶宮

積分: 65971


37#
發表於 22-5-8 08:37 |只看該作者
邱悠月 發表於 22-5-8 08:36
本帖最後由 邱悠月 於 22-5-8 08:36 編輯

我知,我只係講俾果位唔明嘅jm聽

係。


珍珠宮

積分: 30068


38#
發表於 22-5-8 09:21 |只看該作者

回覆樓主:

我都想D仔去寄宿、放学返屋企就不停电子產品....叫極吾聽、定規矩都冇用、簡直浪費時間


珍珠宮

積分: 30068


39#
發表於 22-5-8 09:51 |只看該作者
4ponymum 發表於 22-5-7 22:33
元朗有一間,朋友升中選的,只有中一至中三寄宿,最緊要個小朋友肯去。

咩名?


珍珠宮

積分: 30068


40#
發表於 22-5-8 09:52 |只看該作者
zxyggp 發表於 22-5-7 21:26
國內有較多寄宿學校,有人落左黎香港,放2個小朋友返大陸寄宿,都唔平呀,但係佢話生活 規律,讀左2年子女 ...

國內寄宿學校都是香港課程嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo