自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 169761


21#
發表於 22-6-20 00:03 |只看該作者
ricecooking 發表於 22-6-19 23:44
從來唔覺佢唱歌好聽

係。


珍珠宮

積分: 42592


22#
發表於 22-6-20 00:26 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 芒果米池 於 22-6-20 00:30 編輯

覺呀,今晚好好聽,唱廣東話把聲困住出唔到咁樣,佢不嬲唱開呢種feel,克勤又係有佢果種唱腔,冇話悶唔悶,只有好唔好聽。
當然某啲歌手歌路好濶,例如mike,等於舊派同新派


珍珠宮

積分: 35162


23#
發表於 22-6-20 00:44 |只看該作者

回覆樓主:

佢唔好開演唱會,會訓著


子爵府

積分: 13814


24#
發表於 22-6-20 02:10 |只看該作者
Florencessk 發表於 22-6-19 22:02
各位有同感嗎?

我唔鐘意佢把聲


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 22-6-20 02:15 |只看該作者
我覺得佢係普通話版嘅李克勤,唱得好,唔會失手,但真係唱來唱去都係同類抒情歌,完全冇驚喜,好悶


珍珠宮

積分: 35170


26#
發表於 22-6-20 03:21 |只看該作者

回覆樓主:

聽到訓著

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo