自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


寶石宮

積分: 340868

2024年龍年勳章


21#
發表於 22-7-7 20:27 |只看該作者
elbar 發表於 22-7-7 18:27
今增3028確診 多1患者離世 張竹君料兩周後單日確診6000宗 - 雅虎香港

https://ynews.page.link/Em1W


幸福可以好簡單


水晶宮

積分: 51567

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


22#
發表於 22-7-7 20:30 |只看該作者
Greensofa 發表於 22-7-7 20:21
希望新特首政府吾好剩係識停課,係去地放寬數字才上升,為什麼又要犧牲學生
...

本帖最後由 Chchingpig 於 22-7-7 20:30 編輯

已經無咩點理d數字,唔好再停課


翡翠宮

積分: 86172


23#
發表於 22-7-7 20:30 |只看該作者
elbar 發表於 22-7-7 18:27
今增3028確診 多1患者離世 張竹君料兩周後單日確診6000宗 - 雅虎香港

https://ynews.page.link/Em1W

每三個月就大爆一次咁,已經有人開始中第二次啦~


水晶宮

積分: 60629


24#
發表於 22-7-7 20:32 |只看該作者
love2talk 發表於 22-7-7 18:30
6000

5萬都係咁過


伯爵府

積分: 15314


25#
發表於 22-7-7 20:34 |只看該作者

回覆樓主:

是但啦,中左過正常生活


伯爵府

積分: 17289

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


26#
發表於 22-7-7 20:36 |只看該作者

回覆樓主:



男爵府

積分: 7601


27#
發表於 22-7-7 20:40 |只看該作者
C.Humphrey 發表於 22-7-7 19:00
6000
會唔會又網課?未考試呀

Same here
你哋幾時考


公爵府

積分: 29101

馬年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


28#
發表於 22-7-7 20:49 |只看該作者
20162016 發表於 22-7-7 20:30
每三個月就大爆一次咁,已經有人開始中第二次啦~

都會啦,第五波中過啲人,隔咁多個月,應該冇抗體了。
Nothing is prefect in this world. We all are perfectly imperfect.


水晶宮

積分: 50761

2025勳章蛇年勳章


29#
發表於 22-7-7 20:56 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 22-9-30 00:51 編輯

.


伯爵府

積分: 18109


30#
發表於 22-7-7 21:00 |只看該作者
上星期已明顯多人中過三月
如果報有6000
真實起碼80000


伯爵府

積分: 18898


31#
發表於 22-7-7 21:01 |只看該作者
又話唔會躺平, 要保障老弱, 但今日又取消熔斷, 即係想點呢?


大宅

積分: 3877

HiPP勳章(2)


32#
發表於 22-7-7 21:02 |只看該作者

回覆樓主:

都係繼續正常生活㗎啦,冇辦法,其他國家逐步開放,唔正常生活,就冇競爭力。


珍珠宮

積分: 38766

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


33#
發表於 22-7-7 21:04 |只看該作者

回覆樓主:



水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


34#
發表於 22-7-7 21:09 |只看該作者

回覆樓主:

人人都當無事咁,條街人頭湧湧,預左遲早來過


伯爵府

積分: 16704


35#
發表於 22-7-7 21:10 |只看該作者
Greensofa 發表於 22-7-7 20:21
希望新特首政府吾好剩係識停課,係去地放寬數字才上升,為什麼又要犧牲學生
...

兩星期後都7月尾,差不多放下餘埋既暑假。

我地返到8月頭放,希望順利完成埋今個學年。


伯爵府

積分: 18866


36#
發表於 22-7-7 21:13 |只看該作者

回覆樓主:



珍珠宮

積分: 44534


37#
發表於 22-7-7 21:14 |只看該作者
香港要穩住啊!
我哋上海呢邊突然開始緊張。剛剛才開始步向正常,唔到2星期又嚟料,屋企個冰箱唔敢怠慢啊
呢個virus真係沒完沒了


珍珠宮

積分: 46038

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


38#
發表於 22-7-7 21:14 |只看該作者


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


39#
發表於 22-7-7 21:54 |只看該作者
Babylyly 發表於 22-7-7 20:40
Same here
你哋幾時考

下星期考,唔想白費小朋友用功溫習


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


40#
發表於 22-7-7 21:55 |只看該作者
daijuju 發表於 22-7-7 19:51
我哋都未考
我仲有兩個3歲樓下未打針
好擔心

3歲以下無針打真係擔心啲
希望快啲有針

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo