自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   9


珍珠宮

積分: 32502


21#
發表於 22-7-8 21:50 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 17:14
我用咗幾年了
當初係試過唔同手法:moka pot, 法壓壼,過濾,自己唔係講求廚藝既人,覺得Nespreso最啱我, ...

想八卦你通常飲邊款口味多


禁止訪問

積分: 12573


22#
發表於 22-7-8 21:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74666


23#
發表於 22-7-8 21:52 |只看該作者
可愛教主2 發表於 22-7-8 21:48
弱弱一問請問starbucks膠囊可否放入nespresso 咖啡機?

我就係Nespresso 機
以前買雀巢膠囊,但嫌淡,試左Starbucks 膠囊唔會再買雀巢

記得買返同Size 膠囊唔好買錯Size,我上次大意買錯大裝果款綠茶泡沫


禁止訪問

積分: 12573


24#
發表於 22-7-8 21:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32502


25#
發表於 22-7-8 21:53 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 21:51
我睇apps寫住震撼優惠日到7月17日
不過你可以打去問穩陣啲

明白,唔該你呀


珍珠宮

積分: 32502


26#
發表於 22-7-8 21:54 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 21:52
我隻隻都買架!因為無特別喜歡邊款,所以我輪流飲,除了Starbucks, 仲飲Nespreso, 惠康一田賣嗰啲Nespreso ...

我就係N字頭部咖啡機,係咪都用到starbucks膠囊㗎?


禁止訪問

積分: 12573


27#
發表於 22-7-8 21:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32502


28#
發表於 22-7-8 21:55 |只看該作者
上校車 發表於 22-7-8 21:52
我就係Nespresso 機
以前買雀巢膠囊,但嫌淡,試左Starbucks 膠囊唔會再買雀巢

死啦即係點?size分細中大定係點?可否講下應該點睇? 唔該你,新機到手都未用


水晶宮

積分: 74666


29#
發表於 22-7-8 21:57 |只看該作者
本帖最後由 上校車 於 22-7-8 21:59 編輯
可愛教主2 發表於 22-7-8 21:55
死啦即係點?size分細中大定係點?可否講下應該點睇? 唔該你,新機到手都未用
...

記得買一條裝果種就係Nespresso 機用到,大Size 係用響Dolce 機


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


30#
發表於 22-7-8 21:58 |只看該作者

回覆樓主:

淡咪2粒打孖沖, 我見公司同事係咁做,飯後再飲多杯即磨咖啡


水晶宮

積分: 56516

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


31#
發表於 22-7-8 21:59 |只看該作者

回覆樓主:

只係方便,唔夠濃!我寧願挂耳仲好


禁止訪問

積分: 12573


32#
發表於 22-7-8 21:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28860

2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 22-7-8 22:00 |只看該作者
可愛教主2 發表於 22-7-8 21:48
弱弱一問請問starbucks膠囊可否放入nespresso 咖啡機?

可以架


禁止訪問

積分: 12573


34#
發表於 22-7-8 22:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


35#
發表於 22-7-8 22:06 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 22:01
本帖最後由 chitchit0520 於 22-7-8 22:02 編輯

公司機既膠囊唔同款

唔識分, 因為我唔飲咖啡
聽過同事講過幾部唔同的咖啡機點用咋, 話要濃d咪放多1/2粒囉


珍珠宮

積分: 32502


36#
發表於 22-7-8 22:29 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 21:59
本帖最後由 chitchit0520 於 22-7-8 22:05 編輯

係呀!你買返Nespresso 嗰款就得

唔該曬,好清楚呀 另外,要睇size嗎? 因前文有姊妹講過


珍珠宮

積分: 32502


37#
發表於 22-7-8 22:30 |只看該作者
上校車 發表於 22-7-8 21:57
記得買一條裝果種就係Nespresso 機用到,大Size 係用響Dolce 機

大size你指係一盒裝嗎?


禁止訪問

積分: 12573


38#
發表於 22-7-8 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38548

牛年勳章


39#
發表於 22-7-8 22:58 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-7-8 17:12
永安減緊價,$78/2條
快啲入貨

抵喎
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


禁止訪問

積分: 12573


40#
發表於 22-7-8 22:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo