立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7682
水晶宮
積分: 54614
子爵府
積分: 13039
已刪除用户
積分: 61936
chitchit0520 發表於 22-7-14 14:03 無強積金,咪無咗僱主幫你儲錢囉?
大宅
積分: 2424
積分: 51756
mmya 發表於 22-7-14 14:20 我贊成 mpf 個個都唔儲定退休嘅錢 政府將來負擔好大
珍珠宮
積分: 31027
huicy 發表於 22-7-14 13:53 其實係咪應該考慮取消強積金?強積金都係比啲基金佬賺晒啲錢,搞到富者越富,貧者愈貧,點解唔可以俾我選擇 ...
伯爵府
積分: 15187
公爵府
積分: 27125
寶石宮
積分: 252608
schricky 發表於 22-7-14 14:56 咁要攪埋迫儲for醫療,for買樓,否則政府咪負担好大
禁止訪問
積分: 12573
chitchit0520 發表於 22-7-14 15:07 你只係儲自己嗰份,而家強積金係公司出多份俾你,等於你加咗人工
積分: 18433
gm147 發表於 22-7-14 14:07 贊成改革,純儲蓄,冇手續費,始終好多人老時冇錢剩
積分: 42122
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy