自由講場

跳至

首頁

尾頁
   20


別墅

積分: 734


21#
發表於 22-7-21 19:11 |只看該作者

回覆樓主:

跟加息就冇野架啦

又唔係第一次見7.85弱方保證,印象中3年前都試過

就算98食羅絲追擊港元,都追到氣咳,唔駛咁驚既


伯爵府

積分: 15187


22#
發表於 22-7-21 19:12 |只看該作者
lingw. 發表於 22-7-21 18:26
請教下儲錢係咪儲美元好d

人民幣前境較美元好

點評

restahaus    發表於 22-7-21 21:35


男爵府

積分: 8641


23#
發表於 22-7-21 19:17 |只看該作者

回覆樓主:

只要有決心加息相等甚至高過美國就一定維持到聯繫匯率,香港攪金融無乜出口,脫鈎壞處多於好處


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


24#
發表於 22-7-21 19:19 |只看該作者
小肥兔 發表於 22-7-21 18:53
我睇長遠, 明知老尾衰退, 仲買美元, 太不智

香港人係無選擇,港元同美元掛勾。唔買美元都一樣。




伯爵府

積分: 15187


25#
發表於 22-7-21 19:19 |只看該作者
「金管局在紐約交易時段再承接112.02億港元沽盤。銀行體系總結餘將在周五(22日)減少至1,652.59億港元。」

仲有成1650億,無咁易出問題,同埋只要加番息就無事


伯爵府

積分: 17803


26#
發表於 22-7-21 19:48 |只看該作者
跌到去得返1000 億就會加息
^^^... ^^^


伯爵府

積分: 18866


27#
發表於 22-7-21 19:49 |只看該作者
小肥兔 發表於 22-7-21 18:53
我睇長遠, 明知老尾衰退, 仲買美元, 太不智

x2


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


28#
發表於 22-7-21 19:49 |只看該作者
414928 發表於 22-7-21 19:08
港元有機會同美元脫鉤,但會掛其他幣值:例如人民幣(出現這情況係美元大跌而唔係美元升),所以港元大跌機會 ...

本帖最後由 Jasmine-4711 於 22-7-21 19:56 編輯

人民幣一日有外匯管制,不可自由浮動,
都未有條件同港元掛鈎或做一籃子掛鈎貨幣之一.

中國及外國擁有大量美國債券及其他美國資產, 亦不想見到美元急瀉, 自己的資產隨之大跌.

因為目前美元交易在國際市場獨大, 冇任何國際貨幣可以取代美元的市場佔有率,
減持美元及降低其國際地位和市場佔有率,
是條漫長的路, 以十年計.

所以, 天(美元及和其掛鈎的港元)冇咁快塌下來, 要跌都有其他國家托市慢慢下跌

今年頭至今, 因打仗和加息等因素,
令美元對中外貨幣仍然升緊,
走勢向上.
世界越亂, 美元越升,
只要美國本土冇打仗,
有咩好驚

如美元大跌, 其他國家反而會協力托市, 緩衝美元跌勢, 避免攬炒


珍珠宮

積分: 36396


29#
發表於 22-7-21 19:51 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 22-7-21 19:49
人民幣一日有外匯管制,不可自由浮動,
都未有條件同港元掛鈎或做一籃子掛鈎貨幣之人.

BK JM 好勁,專業


男爵府

積分: 9699


30#
發表於 22-7-21 20:05 |只看該作者
尼位人兄係大淡友, 咩都唱衰, 好多年前美股跌到爬係度時距又話咩人會宜家買股票


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


31#
發表於 22-7-21 20:07 |只看該作者
天使之心02 發表於 22-7-21 18:44
我到呢一刻、九成九都系持有港元
見到聯繫匯率咁樣、都好驚

我現金98%都是港元。

根本完全不用擔心、因為金管局在97年、金融海嘯時制定了弱方保證兌換、到港元跌到穿左7.85、金管局就以7.85沽出美元買入港元、因為港元在各大銀行、如果外來大鱷有心去狙擊港元、一定要從銀行體系借入大量港元,沽出港元、港元拆息會抽高、因為始終一些游資會在香港投資、覺得美元資產吸引、便會沽出港元買入美元丶尤其是近日美元利息高過港元,所以便會沽出港元買入美元套息。

完全不用擔心。

點評

restahaus    發表於 22-7-21 21:38
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


32#
發表於 22-7-21 20:08 |只看該作者
bk普通人 發表於 22-7-21 18:20
歐元英鎊和日元大跌,歐洲人、英國人和日本人都末驚,港元都末跌,香港人點解要驚 ...

日元已經從兩年前高位跌了33%~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


33#
發表於 22-7-21 20:09 |只看該作者

回覆樓主:

拜老吹風話中國打台省,
和金融磚家話港元很快瓜,
一樣咁可信,
只是出口術, 企圖吹冧中港經濟.

當年,索鑼絲都輸到冇鞋挽屜走,
香港就算乾塘(加息就唔會乾),
仲有大把錢的阿爺照住.

當年(1998),阿爺已同當時的財爺講(貪曾), 如要幫手, 只要開口.
他婉拒了, 話香港自己搞得掂.入市買港股托港元, 就是後來的“盈富基金”


珍珠宮

積分: 43612

2024年龍年勳章


34#
發表於 22-7-21 20:09 |只看該作者
manyeef 發表於 22-7-21 18:49
加息就得啦,
咁點解唔加息?


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


35#
發表於 22-7-21 20:12 |只看該作者
panda361 發表於 22-7-21 20:09
咁點解唔加息?

香港定期存款己全面加息、是因應美元同港元掛鉤、美國加息港元也部分跟隨。
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


36#
發表於 22-7-21 20:14 |只看該作者
Amy1974 發表於 22-7-21 19:19
香港人係無選擇,港元同美元掛勾。唔買美元都一樣。

所以我咪話已將轉哂做人民幣, 只留些備用現金


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


37#
發表於 22-7-21 20:14 |只看該作者
依然係 發表於 22-7-21 19:11
跟加息就冇野架啦

又唔係第一次見7.85弱方保證,印象中3年前都試過

狙擊港元、要從銀行體系借入大量港元、金管局及中央會對有關銀行作出懲罰。
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 18235


38#
發表於 22-7-21 20:18 |只看該作者
大力大力 發表於 22-7-21 20:07
我現金98%都是港元。

根本完全不用擔心、因為金管局在97年、金融海嘯時制定了弱方保證兌換、到港元跌到穿 ...

唔該曬大力


水晶宮

積分: 64331


39#
發表於 22-7-21 20:30 |只看該作者
港元同美元掛鉤點有得大跌呀,而家只係因為息差太大,港元跟美元加息就得喇


珍珠宮

積分: 38766

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


40#
發表於 22-7-21 20:41 |只看該作者

回覆樓主:

人仔前境較美元好

點評

restahaus    發表於 22-7-21 21:39

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo