時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 25023


21#
發表於 22-7-28 14:43 |只看該作者
ddkaka 發表於 22-7-28 14:35
突然改家規都唔關隔離陳c9事呀

就係囉!完全中point呀!


管理員

積分: 63904

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 畀面勳章


22#
發表於 22-7-28 14:48 |只看該作者
政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台


公爵府

積分: 26755


23#
發表於 22-7-28 14:51 |只看該作者
如果冇國安法香港已經爛爛蓉蓉,值錢嘅俾人捲走,仲要搞咗個港獨出嚟,你估邊個人管治?


琥珀宮

積分: 169763


24#
發表於 22-7-28 15:41 |只看該作者
露比EE 發表於 22-7-28 14:22
本帖最後由 露比EE 於 22-7-28 14:25 編輯

美國,韓國係1947年突然有國安法

美英法嘅國家法都比香港國安法嚴厲。

https://youtu.be/JMT3R3JMCqs


琥珀宮

積分: 169763


25#
發表於 22-7-28 15:44 |只看該作者
Shellyxlk 發表於 22-7-28 14:51
如果冇國安法香港已經爛爛蓉蓉,值錢嘅俾人捲走,仲要搞咗個港獨出嚟,你估邊個人管治?
...

應該香港獨唔到,冇冷氣就敗國。大亞灣核電廠供電80%俾香港,只有20%俾國內,關咗大亞灣核電廠就掂哂。


伯爵府

積分: 18662


26#
發表於 22-7-28 21:44 |只看該作者
露比EE 發表於 22-7-28 14:11
點解佢地覺得英國,美國等須要國安法而香港又唔使呢?

香港未有國安法時,被罷課被罷工,有人被掟死,有人 ...

因為西方國家即邪惡軸心國嗰班死心不息想繼續針對中國


男爵府

積分: 6849


27#
發表於 22-7-29 14:15 |只看該作者
佢地係咁

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo