0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2414

虎到金來勳章


21#
發表於 22-9-6 06:13 |只看該作者
Icyipp 發表於 22-8-31 17:47
最近補緊奶粉比BB,因為真係唔夠奶水,但係佢每次食少少就會停,好似唔鍾意食,係咪隻奶粉有問題,有無sis ...

我都一樣唔夠人奶,補皇家美素,bb都好肯食,建議你揀淡口,冇庶糖,bb易接受好多架


別墅

積分: 526


22#
發表於 22-9-6 18:01 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Ksyve 於 22-9-6 18:05 編輯

我頭兩個月都要補奶粉,不過如果有心餵人奶就一定要多埋身或揼。我初頭餵有機aptamil (我住英國,只有冇機有機兩種,無甚麼白金呢啲marketing嘢),我嫌佢D魚油DHA腥,頂唔順掉咗。轉有機HIPP,佢全脂,真係香奶味。我兩個月後轉埋身全人奶,剩咗嗰啲奶粉我拎嚟加落咖啡度,自己都覺得好飲。

我個女初出世嘅時候都係會飲下停下,未必係奶粉,人奶我個女都係咁。幫佢掃下風會好D,同埋BB個吞煙反射未發展得好好,係會慢啲同易啲咳。

嗰啲話搵冇咁甜嘅奶粉嘅人,知唔知人奶甜到爆炸個喎?滴咗落隻手度會癡粒粒。

我而家個女都就嚟六個月啦,全人奶唔使消毒奶樽真係方便好多。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo