自由講場

跳至

首頁

尾頁
   27


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


21#
發表於 22-10-26 20:32 |只看該作者
做個靚太 發表於 22-10-26 19:19
我就係胃炎,食乜嘔乜,索性把心一橫,順便戒糖戒澱粉,加做運動,三個月12kg~
...

嘩,3個月瘦12kg,真的好有決心介口同做運動


珍珠宮

積分: 38464

牛年勳章


22#
發表於 22-10-26 20:39 |只看該作者
ahqq 發表於 22-10-26 16:02
我胃酸倒流,半年輕咗7,8kg

冇乜瘦
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


水晶宮

積分: 51137


23#
發表於 22-10-26 20:54 |只看該作者
ahqq 發表於 22-10-26 20:32
嘩,3個月瘦12kg,真的好有決心介口同做運動

胃炎本身就幫左我戒口,當時我係真係好有決心,除左生果,基本上係完全無食甜野同澱粉,淨係食蛋白質高嘅食物,同埋好多蔬菜,而且每日最少一個鐘,最多三個鐘運動,不過週末family day要陪家人,亦順便係放鬆下,咁就會食番正常野,什至放題,但就點都會keep運動~
咁樣減,減得靚,唔反彈又健康~


伯爵府

積分: 17529


24#
發表於 22-10-26 21:50 |只看該作者
做個靚太 發表於 22-10-26 20:54
胃炎本身就幫左我戒口,當時我係真係好有決心,除左生果,基本上係完全無食甜野同澱粉,淨係食蛋白質高嘅 ...

我都要的起心肝做運動


侯爵府

積分: 23770

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


25#
發表於 22-10-26 22:53 |只看該作者
ahqq 發表於 22-10-26 18:50
呢隻益生菌我食完飯之後頂住我就食2粒,食完舒服好多!咁請問大家幾耐先好返?我就成半年呀
...

樓主,請問妳食邊隻益生菌?


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


26#
發表於 22-10-26 22:58 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-10-26 22:53
樓主,請問妳食邊隻益生菌?

也是活得易健胃益生菌,我之前在屈臣氏


侯爵府

積分: 23770

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


27#
發表於 22-10-26 23:05 |只看該作者
ahqq 發表於 22-10-26 22:58
也是活得易健胃益生菌,我之前在屈臣氏

同我一樣、我食了一個月左右,胃已經有改善、少咗頂住頂住、初期常常放屁


大宅

積分: 2270


28#
發表於 22-10-26 23:26 |只看該作者
PW530 發表於 22-10-26 17:07
我食中大G-niib

食左幾耐見效,好貴下


男爵府

積分: 6485


29#
發表於 22-10-26 23:53 |只看該作者
ahqq 發表於 22-10-26 16:02
我胃酸倒流,半年輕咗7,8kg

我同你一樣有胃酸倒流十幾廿年,但無瘦過,反而越嚟越肥


子爵府

積分: 12833


30#
發表於 22-10-26 23:58 |只看該作者
yeemeif 發表於 22-10-26 16:38
試吓飲准山粉,對個胃好好,一日一柸,胃氣少咗好多

想問係邊度買?thx


子爵府

積分: 13435


31#
發表於 22-10-27 00:08 |只看該作者
PW530 發表於 22-10-26 16:14
我之前胃口都好差,舊年開始食益生菌差不多一年,好咗好多肥返少少
...

食邊隻?


伯爵府

積分: 17061


32#
發表於 22-10-27 01:48 |只看該作者

回覆樓主:

點解我胃炎仲好胃口食好多野.一D都無瘦到.仲肥左


子爵府

積分: 14406

2024年龍年勳章


33#
發表於 22-10-27 01:57 |只看該作者
快樂鳥 發表於 22-10-26 17:04
我也剛剛食益左菌、我食活得易。請問妳食邊隻?

我胃都差,食活得易最有效果,試過好多牌子了。但有時都會食下其他,長期食同一牌子,好似唔係咁好。
Life must go on


侯爵府

積分: 22571

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


34#
發表於 22-10-27 06:19 |只看該作者
cltw1211 發表於 22-10-26 23:26
食左幾耐見效,好貴下

我食咗一個月左右啦,食咗差不多一年,不過想轉其他牌子,唔可以長期食一隻,食過森下但唔work,暫時佢對我有效。


侯爵府

積分: 22571

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


35#
發表於 22-10-27 06:21 |只看該作者
bbq. 發表於 22-10-27 00:08
食邊隻?

#9 有講


珍珠宮

積分: 37236


36#
發表於 22-10-27 08:01 |只看該作者
ming1120 發表於 22-10-26 23:58
想問係邊度買?thx

本帖最後由 yeemeif 於 22-10-27 08:04 編輯

點點綠,個名係純山藥粉,健脾胃,飲咗1星期已經覺得消化好咗,連我同事都話我胃氣少咗好多,我朝朝飲一柸


珍珠宮

積分: 37236


37#
發表於 22-10-27 08:02 |只看該作者
ballonbb 發表於 22-10-27 01:48
點解我胃炎仲好胃口食好多野.一D都無瘦到.仲肥左

我都係,我慢性胃炎但成日好好胃口


珍珠宮

積分: 30971


38#
發表於 22-10-27 10:50 |只看該作者
yeemeif 發表於 22-10-27 08:01
本帖最後由 yeemeif 於 22-10-27 08:04 編輯

點點綠,個名係純山藥粉,健脾胃,飲咗1星期已經覺得消化 ...

想問下你胃炎嘅症狀, 是否只有胃氣?胃部有沒有痛呢?


大宅

積分: 3746

畀面勳章


39#
發表於 22-10-27 10:58 |只看該作者
回覆 ahqq 的帖子

我情況同你近似


男爵府

積分: 8658

BK Milk勳章


40#
發表於 22-10-27 12:23 |只看該作者
午餐肉 發表於 22-10-27 10:58
回覆 ahqq 的帖子

我情況同你近似

咁你瘦咗幾多?幾耐先好返和重返呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo