家庭理財

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   5


子爵府

積分: 10064


21#
發表於 22-11-3 23:29 |只看該作者
牛牛bb 發表於 22-11-3 22:57
係呀…我其實d錢放咗其他銀行做定期,渣打就係有股票和部份錢係keep住個理財戶口,但你知渣打一向都比其他 ...

係呀!渣打會比其他銀行低息,但始終佢係發鈔銀行,咁多間發鈔銀行,佢算係最高息嗰間…

所以我大部份錢都會放呢間銀行
(我怕其他銀行執笠, 雖然呢個風險好細)

我只有少部份錢,先放喺其他細銀行收高息


子爵府

積分: 14232


22#
發表於 22-11-3 23:35 |只看該作者
BO_NG 發表於 22-11-3 23:29
係呀!渣打會比其他銀行低息,但始終佢係發鈔銀行,咁多間發鈔銀行,佢算係最高息嗰間…

所以我大部份錢 ...

渣打我由唐老鴨錢箱年代用到現在,有一定感情基礎,


子爵府

積分: 12175


23#
發表於 22-11-4 16:20 |只看該作者
Seki1983 發表於 22-11-3 18:43
同埋新開戶有$4000呀

點樣賺哩$4000?由普通戶口upgrade,可以嗎?


子爵府

積分: 10011


24#
發表於 22-11-4 17:16 |只看該作者
有冇人知假如網上開渣打馬拉松的話,係要之前入定錢定可以先開戶再入數?


子爵府

積分: 10064


25#
發表於 22-11-4 19:24 |只看該作者
cc1226 發表於 22-11-4 17:16
有冇人知假如網上開渣打馬拉松的話,係要之前入定錢定可以先開戶再入數? ...

馬拉松戶口:
每次一定會開咗個新戶口,之後再叫你入數

要求係:新資金
除非客戶收到短訊可以用舊資金做,好似我收到呢個短訊咁
attach1/tmp/phpTavQGJ


子爵府

積分: 10064


26#
發表於 22-11-4 19:28 |只看該作者
happy+ 發表於 22-11-4 16:20
點樣賺哩$4000?由普通戶口upgrade,可以嗎?

Upgrade 戶口,放HK$1M

如果你識得朋友有渣打,推薦你應該有額外獎賞
attach1/tmp/phpcClDZB


子爵府

積分: 12175


27#
發表於 22-11-4 20:14 |只看該作者
cc1226 發表於 22-11-4 17:16
有冇人知假如網上開渣打馬拉松的話,係要之前入定錢定可以先開戶再入數? ...

我今日就係要先上網轉錢過去先做到,否則佢會顯示沒有合資格的資金。


子爵府

積分: 14531


28#
發表於 22-11-5 01:11 |只看該作者
cc1226 發表於 22-11-4 17:16
有冇人知假如網上開渣打馬拉松的話,係要之前入定錢定可以先開戶再入數? ...
要先入定錢。4個工作天内入的錢算新資金。網上開戶時會顯示合資格新資金數和問從哪個戶口扣數。


子爵府

積分: 14139


29#
發表於 22-11-5 11:08 |只看該作者
BO_NG 發表於 22-11-3 15:19
對!

你放一日,第二日即刻攞走,都會計你一日有3.2%!11,12月都係3.2%

樓主好多謝你解釋,之前都有做過馬拉松,但唔知原來咁計法。
開頭諗住月尾前入錢,聽左你解釋,即刻開左先,將全部未做定期資金放哂入去,當佢活期3.2%,12月如果真係再高息,就抽出黎去做定期...
咁d錢就唔洗齋放銀行儲蓄戶口等高息


子爵府

積分: 14139


30#
發表於 22-11-5 11:11 |只看該作者

回覆樓主:

想問下大家,落分行做,唔同行唔同講法。有分行話開戶後只可入1次錢,唔可以重覆入錢去同一馬拉松戶口
如果想再入新錢,就要開另一個馬拉松戶口,你地果間係咪咁?


子爵府

積分: 12175


31#
發表於 22-11-5 11:19 |只看該作者
請教樓主,我分別在九月尾及昨天共入了2m去做馬拉松,如果現在upgrade做優先理財戶口,仲可唔可以享有新增資金既獎賞?


子爵府

積分: 10064


32#
發表於 22-11-5 14:52 |只看該作者
happy+ 發表於 22-11-4 20:14
我今日就係要先上網轉錢過去先做到,否則佢會顯示沒有合資格的資金。

可能你喺網上開馬拉松戶口
我又未試過咁樣

我通常去分行
客戶經理幫我開咗個馬拉松戶口,之後就叫我入新資金落去


子爵府

積分: 10064


33#
發表於 22-11-5 14:55 |只看該作者
sandypink 發表於 22-11-5 11:08
樓主好多謝你解釋,之前都有做過馬拉松,但唔知原來咁計法。
開頭諗住月尾前入錢,聽左你解釋,即刻開左先 ...

係呀!
咁你咪當11月有一個月活期3.2%

如果12月定期有高息:

A)其他銀行嘅話,你咪即刻搬走

B) 如果又係渣打銀行嘅話,佢要你新資金,你都係搬走,第二日再入返去渣打銀行


子爵府

積分: 10064


34#
發表於 22-11-5 15:00 |只看該作者
happy+ 發表於 22-11-5 11:19
請教樓主,我分別在九月尾及昨天共入了2m去做馬拉松,如果現在upgrade做優先理財戶口,仲可唔可以享有新增 ...

你當時入咗2m,你個戶口有冇upgrade到?
如果有,你問返你客戶經理!
可能系統已經幫你做咗新增資金Promotion


點解我咁講

我當時開戶口,我帶咗至少 8M 資金
諗住淨係食佢新增資金優惠,有 $28000 回贈

點知到應該回贈嗰個月份,我得$8000。
我好奇怪問客戶經理,點解少咗 $20000?
佢叫我唔好用住,可能銀行入錯錢!

隔多一個月,我又收到 $28000 回贈
即係總共收到 $36000

原來第一次嗰$8000,佢話銀行upgrade咗我,有個promotion 可以回$8000!
連我個客戶經理都唔知


子爵府

積分: 10064


35#
發表於 22-11-5 15:03 |只看該作者
sandypink 發表於 22-11-5 11:11
想問下大家,落分行做,唔同行唔同講法。有分行話開戶後只可入1次錢,唔可以重覆入錢去同一馬拉松戶口
如果 ...

開咗馬拉松戶口,應該唔可以再入錢落同一個馬拉松戶口!

如果你想再做馬拉松,要重新開多一個馬拉松戶口


子爵府

積分: 10064


36#
發表於 22-11-5 22:58 |只看該作者
sandypink 發表於 22-11-5 11:11
想問下大家,落分行做,唔同行唔同講法。有分行話開戶後只可入1次錢,唔可以重覆入錢去同一馬拉松戶口
如果 ...

其實佢嘅講法係啱喎!

你開咗戶口,就係只可以入一次錢 (第一次)
之後就唔可以再加錢!


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 22-11-5 23:58 |只看該作者
BO_NG 發表於 22-11-5 22:58
其實佢嘅講法係啱喎!

你開咗戶口,就係只可以入一次錢 (第一次)

馬拉松戶口唔係只可以每人開一個?我開時問職員,佢哋係咁答我。
身體健康,生活愉快


子爵府

積分: 10064


38#
發表於 22-11-6 00:26 |只看該作者
fanlee 發表於 22-11-5 23:58
馬拉松戶口唔係只可以每人開一個?我開時問職員,佢哋係咁答我。

吓?

我玩咗咁多個月,前前後後都開咗好多個馬拉松戶口!一到期,資金繼續擺係無息,一定要重新開一個新既馬拉松戶口!

舊嘅馬拉松戶口,會叫櫃檯取消戶口


子爵府

積分: 14139


39#
發表於 22-11-6 00:31 |只看該作者
BO_NG 發表於 22-11-5 22:58
其實佢嘅講法係啱喎!

你開咗戶口,就係只可以入一次錢 (第一次)

我入左兩次
而另一間行話ok


子爵府

積分: 14139


40#
發表於 22-11-6 00:31 |只看該作者
fanlee 發表於 22-11-5 23:58
馬拉松戶口唔係只可以每人開一個?我開時問職員,佢哋係咁答我。

唔係,佢叫我開多1個馬拉松入新錢

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo