自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   16


大宅

積分: 3828


21#
發表於 22-11-20 08:43 |只看該作者
tiger. 發表於 22-11-20 08:26
中山
食乳鴨,

日日食好悶

點評

海之風    發表於 22-11-20 21:36


水晶宮

積分: 60641


22#
發表於 22-11-20 08:43 |只看該作者

回覆樓主:

深圳

屋大近香港,有地鐵可以周圍去。

可惜無錢買


水晶宮

積分: 74808


23#
發表於 22-11-20 08:46 |只看該作者

回覆樓主:

梅窩,唔想離開細路咁遠,但又可以過田園生活


子爵府

積分: 10800


24#
發表於 22-11-20 08:47 |只看該作者
香港 x 100


水晶宮

積分: 74843


25#
發表於 22-11-20 08:49 |只看該作者
大力大力 發表於 22-11-20 06:07
退休以香港為基地、四圍去旅行、去到攰就返基地休息~

x2


男爵府

積分: 5181


26#
發表於 22-11-20 09:03 |只看該作者

回覆樓主:

香港
但希望可以響外地有屋避暑


男爵府

積分: 5736


27#
發表於 22-11-20 09:06 |只看該作者

回覆樓主:

香港,內地,兩邊走


珍珠宮

積分: 48385

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


28#
發表於 22-11-20 09:31 |只看該作者
wln 發表於 22-11-20 02:12
退休夢想地方是住香港既豪宅
有朋友,有家人,當然有積蓄最重要。
未必嚮往去陌生地方養老, ...

認同你說法,始終土生土長香港,習慣生活模式,只要有足夠積蓄鍾意飛去邊度玩都得。


珍珠宮

積分: 38766

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


29#
發表於 22-11-20 09:34 |只看該作者

回覆樓主:

喺香港過住啲開開心心無煩惱嘅富豪式生活


珍珠宮

積分: 38850


30#
發表於 22-11-20 09:34 |只看該作者
香港, 自己熟悉的地方又方便

得閒去下內地玩下行下


侯爵府

積分: 23906

醒目開學勳章


31#
發表於 22-11-20 09:36 |只看該作者
redhot 發表於 22-11-20 06:10
我冇乜大志,愉景灣得架喇

本帖最後由 Yukyuk 於 22-11-20 09:38 編輯

愉景灣真係OK啊!

因為而家夠60歲可以申請樂悠咭!

兩蚊去搭船啦!

10分鐘就可以去返市區!





attach1_sign/tmp/phpgsrFGY
attach2_sign/tmp/phpgnNB8j


伯爵府

積分: 18662


32#
發表於 22-11-20 09:45 |只看該作者
大力大力 發表於 22-11-20 06:07
退休以香港為基地、四圍去旅行、去到攰就返基地休息~

同意!我都係咁打算,如果真係要離開香港,會揀廣東省城市。


水晶宮

積分: 73354


33#
發表於 22-11-20 10:01 |只看該作者
香港


琥珀宮

積分: 182781

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


34#
發表於 22-11-20 10:03 |只看該作者
計唔計金錢都係香港,然後經常去旅行


子爵府

積分: 14725


35#
發表於 22-11-20 10:05 |只看該作者
大力大力 發表於 22-11-20 06:07
退休以香港為基地、四圍去旅行、去到攰就返基地休息~
一樣咁諗


子爵府

積分: 14414

2024年龍年勳章


36#
發表於 22-11-20 10:22 |只看該作者
lina9316 發表於 22-11-20 07:01
香港,內地

理想既退休生活,質素一定唔可以差。
如果經濟許可,唔會返內地
Life must go on


大宅

積分: 4529

馬年勳章


37#
發表於 22-11-20 10:23 |只看該作者
大力大力 發表於 22-11-20 06:07
退休以香港為基地、四圍去旅行、去到攰就返基地休息~

fully agree


侯爵府

積分: 24610


38#
發表於 22-11-20 10:24 |只看該作者
蜜蜂糖 發表於 22-11-20 09:34
喺香港過住啲開開心心無煩惱嘅富豪式生活



伯爵府

積分: 17771


39#
發表於 22-11-20 10:24 |只看該作者

回覆樓主:

純地方,我自己鐘意馬來西亞
屋大,嘢食啱,物價ok


男爵府

積分: 8191


40#
發表於 22-11-20 10:58 |只看該作者
巴黎? 週街都有尿壓味,用香港嘅洗費只能日日食baugette, 坐地鐵又危險,成日有人行埋嚟問你攞錢,唔會有心情去名店cafe. 我寧願去泰國

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo