自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   11


翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 22-11-28 10:03 |只看該作者
hfl2000 發表於 22-11-28 08:21
我唔明點解好似講到係我衰咁囉?
我只係好心提醒吓「外國人」喺泰國買house並唔係好似樓主所言「完 ...

咁小事都要開post評理


男爵府

積分: 6455


22#
發表於 22-11-28 10:10 |只看該作者
sandy1018 發表於 22-11-28 08:55
我又覺得個位陪讀樓主冇問題wor
你反而有啲似係人哋post度挑事
佢衹係開心分享

完全同意
仲要開po話自己委屈
真係搞笑

明明就係自己去挑機
唔啱聽又話自己受委屈


子爵府

積分: 13645


23#
發表於 22-11-28 10:40 |只看該作者
hfl2000 發表於 22-11-28 08:21
我唔明點解好似講到係我衰咁囉?
我只係好心提醒吓「外國人」喺泰國買house並唔係好似樓主所言「完 ...

明白你係好心,唔好唔開心,問心無愧就好


子爵府

積分: 13645


24#
發表於 22-11-28 10:41 |只看該作者
cherrylui28 發表於 22-11-28 08:32
網上嘅人講嘢聽下就算,唔好上心,影響情緒,
之前我都睇過YouTube上有人講外國人買泰國樓好難賣得出,
諗 ...

我都有睇


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


25#
發表於 22-11-28 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5940


26#
發表於 22-11-28 11:06 |只看該作者
hfl2000 發表於 22-11-28 08:21
我唔明點解好似講到係我衰咁囉?
我只係好心提醒吓「外國人」喺泰國買house並唔係好似樓主所言「完 ...
唔駛理佢講咩


珍珠宮

積分: 32672


27#
發表於 22-11-28 11:07 |只看該作者

回覆樓主:

放鬆D


翡翠宮

積分: 82045

畀面勳章


28#
發表於 22-11-28 11:08 |只看該作者
坦白講,我覺得雙方言論都沒有問題,我又唔覺佢有話你衰,何必太認真。
日日是好日


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 22-11-28 13:07 |只看該作者

回覆樓主:

樓主你覺委屈,人地個邊樓主仲委屈吧。
其實你有點離題囉,人地係講陪讀,生活層面,又唔係sell樓,佢都係租樓啫。
算啦,大家都無問題,忘記不快的言語上誤會。


珍珠宮

積分: 33505

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


30#
發表於 22-11-28 13:51 |只看該作者
manman333 發表於 22-11-28 13:07
樓主你覺委屈,人地個邊樓主仲委屈吧。
其實你有點離題囉,人地係講陪讀,生活層面,又唔係sell樓,佢都係 ...

本帖最後由 hfl2000 於 22-11-28 14:31 編輯

因為我本身都有個大伯一家人係土生土長泰國人,住喺曼谷。(舊時因為打扙佢好細個俾人帶咗去泰國入咗泰籍,我自己爸爸一家就係香港人)
一開頭見樓主講清邁,都有啲興趣睇吓佢喺清邁國際學校生活係點,但後尾睇睇吓見佢話佢係住house(我唔知佢係租定係佢自己本身有啦),但人哋問佢外國人買有冇問題,佢答人哋「完全冇問題」,我就開始覺得有啲奇怪囉,以我所知外國人買樓尤其是買house政策係多限制。
之後佢答我「邊個話我係外國人」(咁即係佢本身都係泰國人?泰籍華人啦?)咁點解唔一早講明呢?唔覺得奇怪嗎?咁佢本身都已經係泰籍人既話,陪讀/買樓佢自己就緊係講得輕鬆啦⋯⋯


珍珠宮

積分: 33505

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


31#
發表於 22-11-28 14:25 |只看該作者
hfl2000 發表於 22-11-28 13:51
本帖最後由 hfl2000 於 22-11-28 14:02 編輯

因為我本身都有個大伯一家人係土生土長泰國人,住喺曼谷。 ...

我亦都重申:我完全無話過佢係sell樓/呃人,無對佢人身攻擊過,只係佢自己過份敏感/對號入座,嗌我唔好講到佢係sell樓/呃人咁,然後我委屈既原因唔係因為樓主,而係因為今朝見到嗰個post有其他jm們都誤解我,我就唔明,點解佢哋要咁樣講嘢?我認我執着、有啲唔開心。
學樓上jm話齋,係我衰多口自找,我認,咁我見到唔對路既嘢我就忍唔住要講,呢點性格我真係改唔到,我要繼續努力學吓做個CD-ROM,搵多啲其他嘢塞滿時間務求少啲上BK。


琥珀宮

積分: 169645


32#
發表於 22-11-28 14:52 |只看該作者
hfl2000 發表於 22-11-28 14:25
我亦都重申:我完全無話過佢係sell樓/呃人,無對佢人身攻擊過,只係佢自己過份敏感/對號入座,嗌我唔好講 ...

我覺得最令人反感,係開呢一個為自己平反post


伯爵府

積分: 19932


33#
發表於 22-11-28 15:03 |只看該作者
玩bk咁認真?
relax relax~


珍珠宮

積分: 32599


34#
發表於 22-11-28 15:04 |只看該作者
討論區留言
啱傾咪傾,啱唔啱傾咪算
平常心


男爵府

積分: 5966


35#
發表於 22-11-28 16:12 |只看該作者

回覆樓主:

討論區留言,啱睇就睇,唔啱就算,网上乜嘢人都有,你要認真就死得.
好多嘢都係有理說不清


子爵府

積分: 12098


36#
發表於 22-11-28 16:21 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得你帶出呢個問題係好,令人有警惕。同埋呢排先有係泰國綁架華人去緬甸索肉金,小心啲好。


男爵府

積分: 8923


37#
發表於 22-11-28 16:31 |只看該作者

回覆樓主:

2個樓主都冇問題,網上世界唔需要太在意


侯爵府

積分: 23906

醒目開學勳章


38#
發表於 22-11-28 16:59 |只看該作者
hfl2000 發表於 22-11-28 08:21
我唔明點解好似講到係我衰咁囉?
我只係好心提醒吓「外國人」喺泰國買house並唔係好似樓主所言「完 ...

本帖最後由 Yukyuk 於 22-11-28 17:05 編輯

冇事!完全唔使覺得委屈!

你可能睇漏眼/誤會咗

「當地樓市,冇二手市場 」

佢已經好老實!

陪讀post 樓主寫咗

話有足夠資金嘅外國人都唔應該買樓。

即係有資金留喺啲賺開錢嘅地方,就已經足夠應付在泰國嘅日常開支。

例如: 用收租嘅錢 cover 有餘


侯爵府

積分: 20001


39#
發表於 22-11-28 17:15 |只看該作者
樓主你太玻璃心,咁少事都覺得委屈,你人生會有好多好多嘅唔開心!


公爵府

積分: 26646


40#
發表於 22-11-28 17:38 |只看該作者
hfl2000 發表於 22-11-28 08:21
我唔明點解好似講到係我衰咁囉?
我只係好心提醒吓「外國人」喺泰國買house並唔係好似樓主所言「完 ...
我有睇果個 post, 你唔覺得自己有問題先係最大問題!

你的問題, 唔係出在你講的內容對還是錯, 因為我的重點已經去左你的態度, 完全似係挑釁, 而唔係指出事情的兩面。就算你話你係好心提醒, sorry, 已經睇唔到 "好心" 果部份, 只係睇到略為無禮挑釁的部份!

或者先注意下自己語氣同用字, 改唔到又要玻璃心, 就只好少啲上 forum, 虛擬世界唔啱你玩!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo