自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10090


21#
發表於 22-11-30 09:58 |只看該作者
好怕香港人多搭地鐵

好多年前試過返工時間搭車,我咩住個背囊,去到北角站,好鬼多人!有個女仔企響門側邊,死都唔肯行入去,結果肯定個個都會撞到佢!我就係最尾一個行入去,佢就發晒癲話我個背囊撞到佢!

我就同個女仔講,入面有位你唔肯行入去!嘈咗一兩個站,有一位男士都忍唔住出聲幫我口鬧佢:返工時間,個個都急同迫,你要自己霸住一個面積,唔該你搭的士!個女仔即刻收聲!


水晶宮

積分: 62376

父親節2025勳章 母親節2025勳章


22#
發表於 22-11-30 10:07 |只看該作者
佢痴線啫!唔好同d儍人計交。


珍珠宮

積分: 41427


23#
發表於 22-11-30 10:19 |只看該作者
香港唔少呢類人,不分年齡,老中青都有,避開就算,啲人好燥底


大宅

積分: 4634


24#
發表於 22-11-30 10:20 |只看該作者

回覆樓主:

呢d人超級危險。我宜家係街都儘量唔同人起衝突,精神失常無樣睇,免生危險。


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


25#
發表於 22-11-30 10:22 |只看該作者
littlemrs 發表於 22-11-30 09:38
講得好啱
一踏出社會 一定碰壁

所以都費事教精佢


伯爵府

積分: 17565


26#
發表於 22-11-30 10:25 |只看該作者
同傻人爭論無好結果,避之則吉


男爵府

積分: 6172

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 22-11-30 10:31 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-11-30 09:04
我求先上面都講,而家有d後生真係超冇禮貌丶又自我,可能屋企寵丶又獨生,最簡單如幫佢hold住部lift,施施 ...

我都好憎依啲好心等埋你,但又行得慢的人。所以依嫁我見到依啲人,唔係傷殘又唔係老人攞拐杖的,直接按關門。等佢自己行快幾步再按制都好,佢唔按我亦無損失。一陣佢可能仲會諗︰我又無叫你等埋我,係你等之嘛~洗鬼同你講多謝!

不過...講真,我感覺由幾年前的社會運動開始,多咗無禮貌又感覺全世界欠咗佢的年青人。唔知係咪打通咗個"叛逆二脈"





水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


28#
發表於 22-11-30 10:39 |只看該作者
慢慢行都算,唔該都冇一聲,奉旨咁

可幸都有遇過有禮貌又helpful的後生仔,我拎住嘢開門俾我,我講唔該佢仲要話唔駛


男爵府

積分: 8756


29#
發表於 22-11-30 10:39 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Yukipooh 於 22-11-30 10:40 編輯

唔好為咗呢啲人唔開心
我通常都會坐同一架巴士,日日都有個男人坐喺巴士走廊位叉電,但唔會坐入去窗口位,根本就係要霸兩個位,第一次見到佢鬧人阻住佢叉電,個小朋友勁無辜,俾佢鬧完仲要鬧埋佢阿媽,我一開始以為呢個人咁自私蠻不講理,後尾坐多幾次依架車,原來佢日日都係咁日日都鬧人,根本就係精神有問題


水晶宮

積分: 68485


30#
發表於 22-11-30 10:46 |只看該作者

回覆樓主:

遇上瘋子


子爵府

積分: 14862


31#
發表於 22-11-30 10:56 |只看該作者
回覆 紅茶寶寶 的帖子

精神病無樣睇


伯爵府

積分: 18388


32#
發表於 22-11-30 10:57 |只看該作者
Ftmagic 發表於 22-11-30 09:32
可能high大咗有幻覺
有時喺地鐵見到啲女仔着短裙短褲
成隻腳都係瘡

真係。
琴日見有個女仔係咁,雙腳好多黑色瘡印,
但唔明還著短裙?


伯爵府

積分: 19174


33#
發表於 22-11-30 10:57 |只看該作者
TinyTomato 發表於 22-11-30 08:37
依你的描述,她不是沒有禮貌,是有精神病

系~


男爵府

積分: 6332


34#
發表於 22-11-30 11:07 |只看該作者
littlemrs 發表於 22-11-30 09:38
講得好啱
一踏出社會 一定碰壁

無用的,呢啲出到社會碰咩壁都係人地既問題,唔係佢自己既問題


侯爵府

積分: 22680


35#
發表於 22-11-30 11:17 |只看該作者
上校車 發表於 22-11-30 08:52
我都想講除左精神病, 咁既行為除左無禮貌仲係無教養, 話說好耐之前坐小巴, 有個後生女仔無散紙問我唱錢, 唱 ...



琥珀宮

積分: 191449

馬年勳章


36#
發表於 22-11-30 11:27 |只看該作者
紅茶寶寶 發表於 22-11-30 08:32
頭先係輕鐵有個女仔企係我隔離,我企係關愛位附近,大大聲好惡咁叫我借借比佢坐關愛位,無問題我借比佢過比 ...

佢應該係白卡人


公爵府

積分: 26799


37#
發表於 22-11-30 11:51 |只看該作者
BO_NG 發表於 22-11-30 09:58
好怕香港人多搭地鐵

好多年前試過返工時間搭車,我咩住個背囊,去到北角站,好鬼多人!有個女仔企響門側邊 ...

霸住一個面積,形容得好好呀


侯爵府

積分: 23088

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 畀面勳章


38#
發表於 22-11-30 12:22 |只看該作者
TinyTomato 發表於 22-11-30 08:37
依你的描述,她不是沒有禮貌,是有精神病

同意


寶石宮

積分: 459331

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


39#
發表於 22-11-30 12:25 |只看該作者

回覆樓主:

依家真係好多精神有問題嘅人


男爵府

積分: 5743


40#
發表於 22-11-30 12:32 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-11-30 09:04
我求先上面都講,而家有d後生真係超冇禮貌丶又自我,可能屋企寵丶又獨生,最簡單如幫佢hold住部lift,施施 ...
真系好多呢 D 人, 幫佢hold住部lift,入黎唔該都冇一聲, 仲有佢跌左野, 拾番比佢又系冇講唔該

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo