自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4261


21#
發表於 22-12-15 09:09 |只看該作者
domantai 發表於 22-12-15 00:33
其實我就唔想大節日前放寬,遲下又做節,又聖誕,又新年,好多聚餐,我呢啲未中過,同埋家中老人家都未中過 ...

病菌來,做乜嘢都有阻滯


大宅

積分: 4261


22#
發表於 22-12-15 09:10 |只看該作者
obligation118 發表於 22-12-15 01:00
最危時放寬

係呀適應咗


大宅

積分: 4261


23#
發表於 22-12-15 09:10 |只看該作者
jollyma 發表於 22-12-14 23:44
冇打針嗰班老幼你高危

好多人唔係咁認同


大宅

積分: 4261


24#
發表於 22-12-15 09:12 |只看該作者
幸福花海 發表於 22-12-15 08:19
已經流感化,慢慢全部開放,唔好諗住唔會中招,驚既就打齊針,處之泰然

打齊針就沒藉口畀人話


男爵府

積分: 8815

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


25#
發表於 22-12-15 09:17 |只看該作者

回覆樓主:

感覺上以往3年都未中過,今次都走唔甩。一個月確診成40幾50萬, 唉......


男爵府

積分: 8223

陪月勳章


26#
發表於 22-12-15 09:23 |只看該作者
我都失守了,今日確診


男爵府

積分: 5710


27#
發表於 22-12-15 09:24 |只看該作者
Happy_hk 發表於 22-12-15 07:23
咁又唔叫反科學現象,個個都知冇做核酸冇申報機制,只有少數核酸確診嘅有數字,當然數字減少。
香港大爆之 ...


記得2020年中.紐約COVID 死亡率去到3-4%..屍體多到要集體埋葬...
當時主流係DELTA變種..

2020年尾,美國確診人數4500萬,死亡人數80萬..死亡率係1.8%...

近期OMICRON,接種左三劑疫苗人仕,接種三劑疫苗而60歲以下死亡率係低過0.01%..
而計埋全部年齡包埋老人家..總死亡率係0.5%..
完全無接種疫苗係2.24%
接種一劑~1%
2劑以上係~0.1%

(以上為香港衛生處數據)...

DELTA大概在2022年6-7月被OMICRON取代,差不多係去到零..
而OMICRON數據用左大概4-5個月分析.加埋睇埋D所謂長新冠..
在科學角度下,國內可放寬,呢個時間係非常合乎科學精神...




珍珠宮

積分: 47775

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 22-12-15 09:30 |只看該作者
蝦米豬 發表於 22-12-14 23:38
餐廳的安心碼告示一拆,無人留意手機嘟健康碼,食客自出自入,確診入來食飯播毒都唔知......

話就話中咗之 ...

官方報確診人數少左, 之前有過解釋
係因為無左封區檢測, 所以無証狀患者唔知自己有事, 無主動檢測

另外大家都開始覺得鬆懈
就算有唔舒服都唔特登去測, 自己留屋企
數字自然就少左


呢個情況同其他國家都係一樣
講到尾, 少左測數字就自然少
無得一邊叫人放鬆, 一邊又話點解數字少左
天朗氣清


珍珠宮

積分: 47775

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 22-12-15 09:32 |只看該作者
obligation118 發表於 22-12-15 01:00
最危時放寬

其實應該調返轉講
一放寬就開始危
咩時間都會係
唔好咁天真一邊放寬, 同時又唔會爆
天朗氣清


翡翠宮

積分: 97287


30#
發表於 22-12-15 09:34 |只看該作者
mike89 發表於 22-12-15 00:36
可能聖誕年輕人慶祝多
聖誕試行 總好過新年先試

冇錯,聖誕試咗先如果有乜依喐都仲可以撳得住管制返個新年。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 13637


31#
發表於 22-12-15 09:43 |只看該作者
其實真係咁驚嘅話可以自我隔離,. 聖誕新年, 農歷新年都唔好同親朋好友見面. 黎緊做冬都唔好同家人,老人家聚會食飯囉.


伯爵府

積分: 15879

2024年龍年勳章 2018父親節勳章


32#
發表於 22-12-15 09:46 |只看該作者
我搭車去店舖去食飯...
見好多人係咁咳擤鼻涕...好恐怖!


已刪除用户

積分: 21542


33#
發表於 22-12-15 09:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42122


34#
發表於 22-12-15 11:28 |只看該作者
我尋日去食飯,中價港式小菜餐廳,頂,眼見兩個會處理食物嘅職員唔戴口罩(係唔戴,唔係戴唔好),勁想走人。
就算有無COVID ,餐廳職員戴口罩都應該變成norm 吧!


侯爵府

積分: 22733

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


35#
發表於 22-12-15 11:31 |只看該作者


公爵府

積分: 29215


36#
發表於 22-12-15 11:42 |只看該作者
如果真係驚未少去人多擠迫既地方,
乜病都好,未中招死之前,
都要搵食生存架!



公爵府

積分: 29215


37#
發表於 22-12-15 11:43 |只看該作者
D人去旅行都未驚,未一樣大把人爭住去日本,
喺香港又有幾驚。


象牙宮

積分: 235774


38#
發表於 22-12-15 12:31 |只看該作者

回覆樓主:

有無徵狀感染架,唔通堂食要快測咩 大陸都唔驗啦…邊驚得咁多,怕既咪以後生活係屋企唔好出街囉!坐屋企都會中,會呼吸就會中


子爵府

積分: 10307


39#
發表於 22-12-15 13:57 |只看該作者
awvn 發表於 22-12-15 09:46
我搭車去店舖去食飯...
見好多人係咁咳擤鼻涕...好恐怖!

琴日有人飯後入來話一放寬就成間餐廳坐滿人。循例幫佢做快測,兩條線!佢好驚訝咁樣話:我喺屋企驗係一條線咋啵!好嘢,佢頭先堂食嘅餐廳應該被佢傳開晒啦!據我所知好多老人鍾意去嗰度打躉嘅。


侯爵府

積分: 20739

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


40#
發表於 22-12-15 15:53 |只看該作者
唔知係咪心理作用, 今朝去餐廳食早餐多人咗好多, 爆晒, 要等位

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo