自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 29024

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 22-12-18 16:05 |只看該作者
SandyKL 發表於 22-12-18 15:45
呢個提早你估係為一般公務員?係當年因為要就啲鬼佬鬼婆聖誕節前買禮物洗大一筆而提早出糧就呢班英國公務 ...

可能一月都係交稅時候, 早出可以有準備


公爵府

積分: 29024

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 22-12-18 16:08 |只看該作者
karen125 發表於 22-12-18 15:57
唔係喎!下個月提早農曆新年前出糧,而且仲要係出多25%

可以取消吾借糧


公爵府

積分: 27227


23#
發表於 22-12-18 16:09 |只看該作者
karen125 發表於 22-12-18 15:57
唔係喎!下個月提早農曆新年前出糧,而且仲要係出多25%
唔係出多,係借糧,每個月要還的,唔好誤導


琥珀宮

積分: 169761


24#
發表於 22-12-18 17:10 |只看該作者
bmw6828 發表於 22-12-18 16:05
可能一月都係交稅時候, 早出可以有準備

或者係啩,要稍後FC吓先。


公爵府

積分: 26102


25#
發表於 22-12-18 18:27 |只看該作者
karen125 發表於 22-12-18 15:57
唔係喎!下個月提早農曆新年前出糧,而且仲要係出多25%

唔係出多啲糧只係借糧,要還嘅!好多同事為免之後果幾個月勒緊褲頭,所以選擇唔借糧!


公爵府

積分: 26102


26#
發表於 22-12-18 18:28 |只看該作者
SandyKL 發表於 22-12-18 17:10
或者係啩,要稍後FC吓先。

試過有一年係農曆新年後先出糧,我果年真係要勒緊褲頭過年


男爵府

積分: 5696

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 笑得好勳章 開心吸收勳章


27#
發表於 22-12-18 18:31 |只看該作者
yipsiumee 發表於 22-12-18 18:28
試過有一年係農曆新年後先出糧,我果年真係要勒緊褲頭過年

果次好似因為疫情,公務員work from home,所以農曆新年前都出唔到糧


珍珠宮

積分: 45632

馬年勳章


28#
發表於 22-12-18 18:32 |只看該作者
bmuimami 發表於 22-12-18 12:37
21定22?

23號
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


子爵府

積分: 10759


29#
發表於 22-12-18 18:42 |只看該作者
yipsiumee 發表於 22-12-18 18:27
唔係出多啲糧只係借糧,要還嘅!好多同事為免之後果幾個月勒緊褲頭,所以選擇唔借糧!
...

係,無謂借,先洗未來錢。


珍珠宮

積分: 47176


30#
發表於 22-12-18 19:03 |只看該作者
Horsebbj 發表於 22-12-18 13:08
政府真好, 會因應節日提早出糧

我做過既私人公司全都會。

做過有一間: 原本2月23號出糧,提早咗兩星期就出當月既糧,比我哋過農曆新年


琥珀宮

積分: 169761


31#
發表於 22-12-18 19:19 |只看該作者
yipsiumee 發表於 22-12-18 18:28
試過有一年係農曆新年後先出糧,我果年真係要勒緊褲頭過年

舊曆年係比較難就,因為計舊曆,每年新年都浮動不固定於新曆。


珍珠宮

積分: 38542

牛年勳章


32#
發表於 22-12-18 19:29 |只看該作者
bmuimami 發表於 22-12-18 12:37
21定22?

你係公務員?
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


翡翠宮

積分: 75371


33#
發表於 22-12-18 19:51 |只看該作者
本帖最後由 bmuimami 於 22-12-18 19:53 編輯
Carol999 發表於 22-12-18 19:29
你係公務員?

係就唔使問啦!
不是啊


男爵府

積分: 7909


34#
發表於 22-12-18 19:52 |只看該作者
karen125 發表於 22-12-18 15:57
唔係喎!下個月提早農曆新年前出糧,而且仲要係出多25%

係借糧,如果咁講,之後果3個月或半年出唔足糧咪叫慘


公爵府

積分: 26102


35#
發表於 22-12-18 20:11 |只看該作者
karen125 發表於 22-12-18 18:31
果次好似因為疫情,公務員work from home,所以農曆新年前都出唔到糧

唔關疫情事,係疫情前好多年


珍珠宮

積分: 38542

牛年勳章


36#
發表於 22-12-18 20:36 |只看該作者
bmuimami 發表於 22-12-18 19:51
係就唔使問啦!
不是啊

咁又唔係你出糧,咁關心人地嘅事?
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珊瑚宮

積分: 111996


37#
發表於 22-12-18 20:46 |只看該作者
bmuimami 發表於 22-12-18 19:51
係就唔使問啦!
不是啊

仲以為有人推舊帖 原來 又係你問


水晶宮

積分: 61754

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 22-12-18 20:53 |只看該作者
Carol999 發表於 22-12-18 20:36
咁又唔係你出糧,咁關心人地嘅事?

成日都見到問,自己出糧點會唔知幾時?如果唔係自己又問嚟做咩?奇奇怪怪


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


39#
發表於 22-12-18 21:21 |只看該作者
SandyKL 發表於 22-12-18 19:19
舊曆年係比較難就,因為計舊曆,每年新年都浮動不固定於新曆。

點會難就?一早已經知幾時農曆年喇喎


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


40#
發表於 22-12-18 21:22 |只看該作者
bmuimami 發表於 22-12-18 19:51
係就唔使問啦!
不是啊

咁你問黎做咩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo