立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29024
SandyKL 發表於 22-12-18 15:45 呢個提早你估係為一般公務員?係當年因為要就啲鬼佬鬼婆聖誕節前買禮物洗大一筆而提早出糧就呢班英國公務 ...
karen125 發表於 22-12-18 15:57 唔係喎!下個月提早農曆新年前出糧,而且仲要係出多25%
積分: 27227
琥珀宮
積分: 169761
bmw6828 發表於 22-12-18 16:05 可能一月都係交稅時候, 早出可以有準備
積分: 26102
SandyKL 發表於 22-12-18 17:10 或者係啩,要稍後FC吓先。
男爵府
積分: 5696
yipsiumee 發表於 22-12-18 18:28 試過有一年係農曆新年後先出糧,我果年真係要勒緊褲頭過年
珍珠宮
積分: 45632
bmuimami 發表於 22-12-18 12:37 21定22?
子爵府
積分: 10759
yipsiumee 發表於 22-12-18 18:27 唔係出多啲糧只係借糧,要還嘅!好多同事為免之後果幾個月勒緊褲頭,所以選擇唔借糧! ...
積分: 47176
Horsebbj 發表於 22-12-18 13:08 政府真好, 會因應節日提早出糧
積分: 38542
翡翠宮
積分: 75371
Carol999 發表於 22-12-18 19:29 你係公務員?
積分: 7909
karen125 發表於 22-12-18 18:31 果次好似因為疫情,公務員work from home,所以農曆新年前都出唔到糧
bmuimami 發表於 22-12-18 19:51 係就唔使問啦! 不是啊
珊瑚宮
積分: 111996
水晶宮
積分: 61754
Carol999 發表於 22-12-18 20:36 咁又唔係你出糧,咁關心人地嘅事?
積分: 112006
SandyKL 發表於 22-12-18 19:19 舊曆年係比較難就,因為計舊曆,每年新年都浮動不固定於新曆。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy