自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


瑪瑙宮

積分: 149618

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


21#
發表於 22-12-19 07:15 |只看該作者
木土土 發表於 22-12-19 01:26
老人買收息股,舒服得多

分散:電訊,地產,銀行,公用股,每樣各兩至三隻



侯爵府

積分: 22052


22#
發表於 22-12-19 07:36 |只看該作者
起碼有千萬以上資金可以考慮部份買樓收租,若只有5,6百萬用哂買樓太危險,每月收入租金萬幾生活都好緊,需要用錢又難吐現


琥珀宮

積分: 169655


23#
發表於 22-12-19 08:28 |只看該作者
本帖最後由 木土土 於 22-12-19 08:41 編輯
irisf 發表於 22-12-18 19:41
凡事僅有好壞處,怕有凶宅?又佔整年樓市多少‰?如果甘怕,香港咪無人買樓?
店鋪租金當然好過住宅,但又有幾 ...

唔怕一萬,至怕萬一。講%無乜意思,風險管理,係要唸當真係發生時,對當事人影響,是否承受得到!

如果有n層樓收租,當然無需特別考慮凶宅,但若得一層收租樓亦是唯一收入來源,等同雞蛋理論,不應全部放置同一籃子。

等於買股票收租,都唔應該只買一隻,好似匯豐咁,以為好穩陣,係咪又可以話「一年有幾多%藍籌股會減派息至零,或者停牌,甚至除牌」?


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


24#
發表於 22-12-19 08:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


25#
發表於 22-12-19 08:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25192


26#
發表於 22-12-19 08:46 |只看該作者
最怕遇到租霸,麻煩惡租客,精神力氣應唔應付到都要考慮

點評

Skytree1000    發表於 22-12-19 15:16


水晶宮

積分: 51833


27#
發表於 22-12-19 09:15 |只看該作者

回覆樓主:

如果買車位呢?需要交印花稅嗎?


子爵府

積分: 10114


28#
發表於 22-12-19 09:16 |只看該作者
Rainy 發表於 22-12-18 20:17
收租好麻煩, 我令願後生時等大冧市入多幾隻高息股, 一樣可以晚年無休, 又唔使煩收租呀維修呀租約呀. 變現又 ...

收租又要交稅


瑪瑙宮

積分: 149618

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


29#
發表於 22-12-19 12:49 |只看該作者
juniormiu 發表於 22-12-19 08:46
最怕遇到租霸,麻煩惡租客,精神力氣應唔應付到都要考慮



男爵府

積分: 6712


30#
發表於 22-12-19 14:34 |只看該作者
有租客好衰,會蝦老人業主。


子爵府

積分: 13955


31#
發表於 22-12-19 17:50 |只看該作者
本帖最後由 baby668 於 22-12-19 17:52 編輯
babyf 發表於 22-12-18 19:39
個人認為小市民千其唔好掂舖租,好的舖一定在大財團,小市民一定唔會有死雞執。
...

家人旺角一個+深水埗兩個舖位,每個月收緊二十幾萬租金,二十年未出個任何問題

反而租樓畀人遇過幾次租霸, 而家人索性將單位丟空,淨係舖位收租已經好和味

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo