自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1992


21#
發表於 23-1-20 06:53 |只看該作者
Ratingen 發表於 23-1-20 06:44
午睡其實好健康,可惜香港人太忙

對小朋友腦部發展好好, 中學都要要



大宅

積分: 1992


22#
發表於 23-1-20 06:54 |只看該作者
ganggang 發表於 23-1-20 06:28
上堂時午睡

唔係啩


珍珠宮

積分: 37044


23#
發表於 23-1-20 06:58 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 23-1-20 06:47
咩時間午睡?唔係返學咩?有短短小睡其實係好事

放咗學瞓


珍珠宮

積分: 37044


24#
發表於 23-1-20 06:58 |只看該作者
Milaso 發表於 23-1-20 06:50
多久?

瞓半小時


男爵府

積分: 7012

BK Milk勳章


25#
發表於 23-1-20 07:23 |只看該作者
我讀書時都有呀。我媽同你一樣,覺得好怪,家長日仲向老師投訴我咁大個仲要午睡。我一於少理。宜家返工,lunch time帶飯/買外賣,食完仲有時間瞓返半個鐘。個人精神好多,唔會釣魚。


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 23-1-20 07:41 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

午睡先會長高
日本の平安を祈ります


珍珠宮

積分: 36402


27#
發表於 23-1-20 08:03 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lingw. 於 23-1-20 08:04 編輯

我d同事幾十歲個個都午睡,lunch恰一陣


大宅

積分: 2904


28#
發表於 23-1-20 08:56 |只看該作者
午睡好呀。我都想日日午睡


珍珠宮

積分: 32187

2024年龍年勳章 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 23-1-20 09:11 |只看該作者
中小學時無,反而到大學開始間中午睡(下午冇堂時)。現在返工後(放兩點)都會瞓吓


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 23-1-20 09:12 |只看該作者
仔女幼稚園開始已無再午睡,佢哋夜晚瞓得夠,日頭夠精神,唔需要補眠。


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


31#
發表於 23-1-20 09:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17895

好媽媽勳章


32#
發表於 23-1-20 09:14 |只看該作者
午睡好呀, 我成人返工都想午睡


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


33#
發表於 23-1-20 11:55 |只看該作者

回覆樓主:

我細佬以前都午睡,半夜先起身溫書同打機,好唔合理,但係又讀到大學
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


水晶宮

積分: 56756


34#
發表於 23-1-20 12:01 |只看該作者
Milaso 發表於 23-1-20 06:53
睡幾耐?

一,兩個鐘
唔訓既話食飯個陣會黑曬面,無電
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


珍珠宮

積分: 37044


35#
發表於 23-1-20 12:54 |只看該作者
kcpak 發表於 23-1-20 12:01
一,兩個鐘
唔訓既話食飯個陣會黑曬面,無電

咁夜晚係咪好夜瞓?我女午睡得耐,夜晚就好夜先瞓倒,所以只瞓半小時


伯爵府

積分: 16764


36#
發表於 23-1-20 12:58 |只看該作者
我隻豬中4都係咁,衰在瞓完午覺夜晚又夜瞓返,惡性循環


珍珠宮

積分: 36783

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


37#
發表於 23-1-20 13:03 |只看該作者
高中午睡,想知瞓幾耐,夜晚又幾點瞓?


男爵府

積分: 6666


38#
發表於 23-1-20 13:03 |只看該作者
我四十歲都成日午睡


珍珠宮

積分: 36783

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


39#
發表於 23-1-20 13:06 |只看該作者
我仔K2開始唔肯瞓晏覺,夜晚9點瞓,直至中學9點半至10瞓瞓


子爵府

積分: 12578


40#
發表於 23-1-20 13:13 |只看該作者
piv 發表於 23-1-20 00:04
我家高中生,由細到大要午睡,現在咁大都要改唔到,正常嗎?你們仔女會唔會午睡?
...

如果唔影響晚上睡眠質素,非常之好嘅習慣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo