自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 13945


21#
發表於 23-2-15 18:21 |只看該作者
6299 發表於 23-2-15 18:00
之前菠蘿出口轉靠內需,農民應該大蝕
食飯路邊攤就平,但發覺餐廳同酒店又唔算好平特別台北, ...

重點就算貴價餐廳都係唔算好食


子爵府

積分: 13945


22#
發表於 23-2-15 18:21 |只看該作者
6299 發表於 23-2-15 18:04
千幾萬 唔知係咪有價無市
10年8年前,台灣人朋友叫買桃園區應該半新樓,百幾2百萬港紙,但我地 ...

呢個係市價,你可以睇返台灣二手樓網頁


子爵府

積分: 13945


23#
發表於 23-2-15 18:21 |只看該作者
pomanlife 發表於 23-2-15 18:12
樓價唔平喎

根本就係


珍珠宮

積分: 30201


24#
發表於 23-2-15 18:39 |只看該作者
6299 發表於 23-2-15 16:08
台灣樓大部分很舊,比較新的都唔平特別台北

記得tvb有個時事節目專題講台灣尤其是台北年青一代根本無能力上車,以佢哋平均低工資係應付唔到。香港班成日話台灣平抵住只不過係佢哋已經上咗岸用香港嘅對換價咪覺得過到去係享受囉。


彩鑽殿

積分: 609800

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


25#
發表於 23-2-15 19:30 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-15 18:21
根本就係

以佢哋普通打工仔既人工比香港更難上車


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 23-2-15 19:38 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-15 01:13
台灣呢幾年,因為大量香港人移民,搞到樓價推到好高,以前啲人話點樣便宜,我家姐個女四年前,喺台北其中一個地 ...

台灣樓真心唔值呢個價錢,仲要新北市,你姐真係錢多。。。


珍珠宮

積分: 48315


27#
發表於 23-2-16 00:14 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-15 18:21
重點就算貴價餐廳都係唔算好食

西餐食過好多間,都係台式煮法,有次食豬排焗飯入面有豆卜 仲要唔平,進口牛同豬都貴


珍珠宮

積分: 48315


28#
發表於 23-2-16 00:15 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-15 18:21
呢個係市價,你可以睇返台灣二手樓網頁

所以係貴到唔合理


珍珠宮

積分: 48315


29#
發表於 23-2-16 00:19 |只看該作者
Lilyforest 發表於 23-2-15 18:39
記得tvb有個時事節目專題講台灣尤其是台北年青一代根本無能力上車,以佢哋平均低工資係應付唔到。香港班 ...

佢地租樓,或套房,算好平,但環境面積都麻麻,而且台灣樓通常都好舊,但後生果批又上唔到車


水晶宮

積分: 54608


30#
發表於 23-2-16 00:40 |只看該作者
6299 發表於 23-2-16 00:19
佢地租樓,或套房,算好平,但環境面積都麻麻,而且台灣樓通常都好舊,但後生果批又上唔到車
...
我見台灣樓好雜亂,又高又低,迫埋一堆,無乜規劃,果邊貪污又勁,d樓都吾知安吾安全


珍珠宮

積分: 48315


31#
發表於 23-2-16 16:06 |只看該作者
loved 發表於 23-2-16 00:40
我見台灣樓好雜亂,又高又低,迫埋一堆,無乜規劃,果邊貪污又勁,d樓都吾知安吾安全 ...

好多戰後樓 係迫埋一堆你有無發覺,台北通常無一條完整行人路,次次都要同機車爭路行,有幾次啲機車直沖埋黎泊完全唔收掣 難得有段路仔行,都係舊樓騎樓底


子爵府

積分: 13945


32#
發表於 23-2-16 17:30 |只看該作者
pomanlife 發表於 23-2-15 19:30
以佢哋普通打工仔既人工比香港更難上車

唔好忘記台灣人收入低好多,一個剛畢業的大學生,人工只有港幣六千至八千,對於佢哋供樓比香港人難十倍


子爵府

積分: 13945


33#
發表於 23-2-16 17:31 |只看該作者
rayrayus 發表於 23-2-15 19:38
台灣樓真心唔值呢個價錢,仲要新北市,你姐真係錢多。。。

你可能唔了解,其實台灣講緊台北市區,新樓真係唔算多,原本佢哋打算係台北安享晚年,點知疫情之下,呢幾年先至發現定居台灣伏到冇朋友


子爵府

積分: 13945


34#
發表於 23-2-16 17:34 |只看該作者
6299 發表於 23-2-16 00:14
西餐食過好多間,都係台式煮法,有次食豬排焗飯入面有豆卜 仲要唔平,進口牛同豬都貴
...

上次去咗夏慕尼,兩公婆同我三歲女女加埋我媽,一個大人一個小朋友,食咗我港幣差唔多三千蚊蚊,重要只有兩位男士,其餘唔係老人家就係女士,食嘢又唔多


伯爵府

積分: 19861


35#
發表於 23-2-16 17:41 |只看該作者
暫時唔會去


珍珠宮

積分: 48315


36#
發表於 23-2-16 23:01 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-16 17:34
上次去咗夏慕尼,兩公婆同我三歲女女加埋我媽,一個大人一個小朋友,食咗我港幣差唔多三千蚊蚊,重要只有兩位 ...

台北稍為坐得正常位舒服餐廳都唔算平,但好多食完無咩特別印象。係馬辣果啲吃到飽叫好啲性價比。


子爵府

積分: 12932


37#
發表於 23-2-16 23:48 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-15 15:13
台灣呢幾年,因為大量香港人移民,搞到樓價推到好高,以前啲人話點樣便宜,我家姐個女四年前,喺台北其中一個地 ...

間屋幾大先?單看金額不全面,至少台灣沒有分建築面積和實用面
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


子爵府

積分: 13945


38#
發表於 23-2-17 13:01 |只看該作者
6299 發表於 23-2-16 23:01
台北稍為坐得正常位舒服餐廳都唔算平,但好多食完無咩特別印象。係馬辣果啲吃到飽叫好啲性價比。
...

所以台灣好食少少嘅嘢、已經排曬長龍


子爵府

積分: 13945


39#
發表於 23-2-17 13:02 |只看該作者
本帖最後由 baby668 於 23-2-17 13:12 編輯
蝦米豬 發表於 23-2-16 23:48
間屋幾大先?單看金額不全面,至少台灣沒有分建築面積和實用面

台灣係以坪計算,三房兩個廁所,雖然係千鬆啲呎,但係實用面積好低,目測實際上只係香港,實用面積七佰幾八百呎左右單位


公爵府

積分: 26129


40#
發表於 23-2-17 13:13 |只看該作者
baby668 發表於 23-2-16 17:34
上次去咗夏慕尼,兩公婆同我三歲女女加埋我媽,一個大人一個小朋友,食咗我港幣差唔多三千蚊蚊,重要只有兩位 ...

嘩,幾貴下印象中夏幾抵食,乜而家咁貴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo