立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1246
子爵府
積分: 11855
積分: 11973
積分: 13380
Mintxxx 發表於 23-2-18 08:21 兩個人結婚搵地方住已經難,生完 BB 都還可,大大吓就未必夠住,如果兩公婆返工想搵人湊都難。仲要個個都話 ...
72leelily 發表於 23-2-18 08:25 香港生育率低好多原因 享往自由不受束縛 普遍遲婚也是原因之一
侯爵府
積分: 24595
Become 發表於 23-2-18 11:01 要咁多人做咩,香港最貴係租金 住正常D屋要8-10K 佔1個 中位數人工一半
Become 發表於 23-2-18 11:06 日本唔再係低出生率 近年大陸南韓香港仲低過日本
男爵府
積分: 5570
qpalzm 發表於 23-2-18 07:08 港人拒生育 總和生育率30年跌4成創新低 落後日韓星台
翡翠宮
積分: 75385
積分: 22762
珍珠宮
積分: 38254
積分: 4945
水晶宮
積分: 52075
Bbpig2014 發表於 23-2-18 09:04 喺街見到啲南亞裔, 好多都仔女成群, 一行六、七人, 香港遲早變南亞都市
已刪除用户
積分: 43102
積分: 7448
qpalzm 發表於 23-2-18 11:09 但個個唔生, 結果一個年輕人要養幾個老人, 一樣係另類害人
bmuimami 發表於 23-2-18 11:12 我女已經話咗,如果繼續在港生活,唔會生,做人太辛苦,唔好害下一代 ...
鴨鴨比 發表於 23-2-18 11:21 害乜嘢人 冇兒冇女坐蓮花 生容易養好難
積分: 30519
洋蔥頭媽咪 發表於 23-2-18 11:19 呢啲咪不停生咁可以攞政府更多資源,全部政府埋單, 又曳又唔識教 ,政府一早就唔應該接收咁多呢啲人,亦 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy