自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   11


複式洋房

積分: 206


21#
發表於 23-5-11 09:33 |只看該作者
ohmygosh 發表於 23-5-11 09:00
你產前就已經有抑鬱,一直有食藥?

係。。。 但因為想生bb就停左藥,果9個月情緒都有起伏,但都叫ok, bb 出左世後再食返


伯爵府

積分: 18432


22#
發表於 23-5-11 09:34 |只看該作者
包實阿B, 有冇試過有D app播D BB鐘意的聲睇下work唔work?


珍珠宮

積分: 32599


23#
發表於 23-5-11 09:34 |只看該作者
bb唔識講嘢,用喊表達好正常

我女頭一個月黃疸高,餐餐未餵飽就瞓,餵奶餵一個鐘,轉個頭又喊又夠鐘餵第二餐

去廁所都唔得閒,見佢瞓咗擺低兩分鐘又喊,已經有包被包實都唔得

自己會諗起醫院嘅bb因為健康問題要瞓醫院
bb喺身邊由自己照顧,代表bb身體健康
湊bb係辛苦,不過係甜蜜嘅辛苦!




複式洋房

積分: 206


24#
發表於 23-5-11 09:35 |只看該作者
sakura888 發表於 23-5-11 09:31
媽媽加油!初生階段係辛苦少少,過多一兩個月就會好好多架喇! 有時間睇下電視 relax 下。 :funny ...

我係加拿大。。。 你都係嗎?


公爵府

積分: 26809


25#
發表於 23-5-11 09:46 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 08:30
人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到 ...

Bb喊係正常,佢未識講野,肚餓又喊,悶又喊,掛住媽咪又喊,我真係攪到精神衰弱,我老公當年買咗對耳塞有啲初生bb揹帶揹住佢會好D,晚上瞓時要紥住,佢哋極冇安全感。
佢越大越好,滿月會定D,再遲啲會笑會玩,會叫媽媽。


珍珠宮

積分: 31348


26#
發表於 23-5-11 10:13 |只看該作者
播下啲BB 音樂( 有啲係專俾BB聽嘅古典音樂), 大人聽左都心情放鬆啲架!
不用太緊張, 你都自己爭取時間休息, BB瞓時你又瞓(當然係掃好風先啦!)初初抱住瞓都好正常架!

滿左月就推BB行下, 你係咪住屋? 如果係, 而家加拿大應該好好天, 天氣又回暖, 朝早又多雀仔聲, 就算係自己屋企前後園曬下太陽都好呀!


珍珠宮

積分: 31348


27#
發表於 23-5-11 10:14 |只看該作者
annie133 發表於 23-5-11 09:46
Bb喊係正常,佢未識講野,肚餓又喊,悶又喊,掛住媽咪又喊,我真係攪到精神衰弱,我老公當年買咗對耳塞:ha ...

對!我醒起我奶奶專登整左個米袋仔, 俾BB晚飯瞓覺時壓住個肚仔瞓架!


子爵府

積分: 12434


28#
發表於 23-5-11 10:15 |只看該作者
初生已經最易湊,之後仲煩


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 23-5-11 10:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31348


30#
發表於 23-5-11 11:14 |只看該作者
本帖最後由 skmibb 於 23-5-11 11:15 編輯
Charlotte_mom 發表於 23-5-11 10:42
我女初生時都好「long嚟」
食一枝奶食45分鐘(3安都要45分鐘人都癲)
扭眼瞓,一擺低又喊,抱又喊,扭到自 ...

我第二個B要支奶要食1個鐘( 只係1安半), 成日食食下就瞓左, 點都唔醒。每隔2個鐘食一次, 所以初期基本上日頭時間無間斷都係食呀食瞓呀瞓! 不過好在半夜唔食夜奶, 可以一瞓瞓5、6個鐘。


瑪瑙宮

積分: 139710


31#
發表於 23-5-11 11:17 |只看該作者
有無播下音樂比佢聽 (適合 BB 果 D ).

有無同佢傾偈, 你哼歌唱歌比佢聽?


侯爵府

積分: 23966

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子探索遊 BK Milk勳章


32#
發表於 23-5-11 11:18 |只看該作者
試吓俾奶咀BB啜


男爵府

積分: 9761


33#
發表於 23-5-11 11:44 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 08:47
你好厲害, 可以湊惦兩個。。。 多謝你鼓勵

我都係外國生活,無人幫手,第一胎又係好難湊,佢喊我又減,真係湊到產後憂鬱,但真係要捱過,一個月比一個月易湊,當BB三四個月同你有互動,就會好玩好多。我幾個小朋友已經長大,現在好掛念佢哋初生嬰兒的日子。


子爵府

積分: 11952


34#
發表於 23-5-11 12:12 |只看該作者
會過的!加油!當年我仔都好難湊!同你一樣一放落床唔夠10分鐘就喊!食嘢又慢!又要長期抱住先肯瞓!直頭想鏈暈個衰仔!但日子一日一日咁過去….阿仔而家已經就嚟小學畢業啦!
今日望返轉頭,其實佢只係喊但而家佢駁嘴駁到飛天,你話係咪寧願佢喊都好過望住佢駁嘴駁舌丫!

加油呀JM!難過嘅日子總會過的!佢肯比你抱嘅日子真係有限!第時你又會後悔佢大得咁快架啦!


伯爵府

積分: 15551


35#
發表於 23-5-11 12:14 |只看該作者
你要相信自己


公爵府

積分: 26809


36#
發表於 23-5-11 12:17 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 09:33
係。。。 但因為想生bb就停左藥,果9個月情緒都有起伏,但都叫ok, bb 出左世後再食返
...

咁唔怪之得,食返藥慢慢會好D,產後荷爾蒙好大影響㗎。
仲有一様野,高需求bb好多都好聰明,咁稔會易過D
有唔開心就上嚟傾下啦


子爵府

積分: 12595


37#
發表於 23-5-11 12:25 |只看該作者
musty 發表於 23-5-11 08:30
人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到 ...

呢個係過渡階段人人都經過 之後睇返轉頭你就會覺得好少事


侯爵府

積分: 22435

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 夏天玩到顛 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 23-5-11 12:27 |只看該作者
首完你要放鬆, 初生bb係只有喊到食, 唔洗咁緊張, 飲完奶掃完風 10分鐘後, 放bb落床仔, 開d好細聲既音樂比bb聽下, 你就休息下, 加油呀~~


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 23-5-11 12:40 |只看該作者
本帖最後由 bb363597 於 23-5-11 12:45 編輯
musty 發表於 23-5-11 08:30
人在外國,Bb 出左世3星期,成日喊,食完奶就嘔奶,係都要抱睡,擺落床一陣又醒,奶奶過左黎幫手但佢都湊到 ...

BB係米冇安全感?我仔啱啱出院第2晚又係要抱住,一放落床就喊,得當年抱左一個星期頂唔住,把鬼火用棉被包住佢,隻衰仔就好地地一瞓瞓到大天光。妳試下用包被包實D瞓。
另 外BB係比較容易嘔。所以掃風要掃耐D,放落床要打少少側身瞓,就算嘔都冇咁易倒流入鼻仔。


已刪除用户

積分: 61936

2024年龍年勳章


40#
發表於 23-5-11 12:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo